Hi, dat heeft ie niet nee, maar helaas is deze aanbieding niet meer geldig. We hebben wel een andere speaker in de aanbieding die ook erg lekker klinkt voor een leuke prijs: de Enusic003, die je met code en00340 nu voor nog geen ¤20 hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik kan wel een speaker gebruiken. Heeft deze zo'n irritante engelse stem met chinees accent die roept 'bluetooth ready to pair' en 'radio mode' en 'aux input mode'? Want dan moet ik m niet
Ik heb hem besteld. De er151 is aan vervanging toequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 05:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat heeft ie niet nee, maar helaas is deze aanbieding niet meer geldig. We hebben wel een andere speaker in de aanbieding die ook erg lekker klinkt voor een leuke prijs: de Enusic003, die je met code en00340 nu voor nog geen ¤20 hebt.
Ah, een geduchte tegenstanderquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld. De er151 is aan vervanging toe
straks even ophalen van het postkantoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 08:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ah, een geduchte tegenstanderIk ben benieuwd wat je van de Enusic vindt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |