Nou nou nouquote:Op donderdag 22 september 2016 09:23 schreef Baas_bas het volgende:
Vind het ook erg ongehoord dat ze er zo weinig van laten horen. Had ook al een tijdje terug dat ik gewoon meerdere orders na 2maanden niet had ontvangen. Dus ik zo ja ik heb ze niet ontvangen en zij zo ok ja sorry we sturen het nog wel een keer. En dan ben ik alsnog op alles aan het wachten.
Wtf is dit dan voor bullshit? Heb de laatste tijd geen enkele vertrouwen meer in chinese webshops terwijl het een jaar geleden allemaal nog prima was en je het binnen 2 weken had
Dat kan ik beamen. Ik gaf het aan in het webcare topic, kreeg een uitleg en een anderhalve week later had ik mijn oplader thuis.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Nou nou nouBij Banggood hebben we een tijdje met een trage vervoerder gewerkt en daar kwamen we pas achter toen mensen begonnen te klagen dat hun (voornamelijk trackingloze) bestellingen niet aankwamen. We zijn daarna vrij snel met die vervoerder gestopt, maar het is dan niet na te gaan welke klant wel z'n bestellingen heeft ontvangen en welke niet. We hebben het wel gewoon netjes opgelost door niet-ontvangen pakketjes opnieuw op te sturen of te refunden, en inmiddels verneem ik van redelijk wat klanten dat bestellingen weer als vanouds binnenkomen.
moeilijk kut dan zullen er dus wel een hoop bestellingen verloren gegaan zijn? ik krijg mijn bestellingen vaak in delen en in een vage volgorde maar mis nog steeds wat dus ik ga het idd maar even aankaarten dan want het zijn idd vaak lullige dingen van een paar euro zonder trackingquote:Op donderdag 22 september 2016 10:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Nou nou nouBij Banggood hebben we een tijdje met een trage vervoerder gewerkt en daar kwamen we pas achter toen mensen begonnen te klagen dat hun (voornamelijk trackingloze) bestellingen niet aankwamen. We zijn daarna vrij snel met die vervoerder gestopt, maar het is dan niet na te gaan welke klant wel z'n bestellingen heeft ontvangen en welke niet. We hebben het wel gewoon netjes opgelost door niet-ontvangen pakketjes opnieuw op te sturen of te refunden, en inmiddels verneem ik van redelijk wat klanten dat bestellingen weer als vanouds binnenkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |