RIP Evaquote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Je ziet dat soort dingen vaak met mensen die dan een maand of 3 in Amerika hebben geleefd en dan terugkomen met van die willekeurige Engelse woorden in elke zin.
Doodschieten die mensen aub.
Objection!1!!1quote:Op woensdag 21 september 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon de 'g' niet vinden, dus dan is het wel korter.
Ik zou daar geen problemen mee hebben, wat een kutwijf is dat zeg.quote:
Ik ga deze post uitprinten en opsturen naar Hilversum.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben, wat een kutwijf is dat zeg.
ah gelukkig is gebleken dat ado heel goed is in verlengen + strafschoppen.quote:
vind je dit zelf nou nodigquote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben, wat een kutwijf is dat zeg.
En maar twee hele dagen rust voor Heerenveen uit, ook leuk.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah gelukkig is gebleken dat ado heel goed is in verlengen + strafschoppen.
Die spelen we gelukkig dan wel thuis.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En maar twee hele dagen rust voor Heerenveen uit, ook leuk.
Als die mensen met hem op de foto willen en hij doet dat dan is dat toch hartstikke leuk?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Gudelj met iedereen op de foto ging op de tribune alsof hij de grote vedette isman man man
Snap sowieso niet dat zoiets is toegestaan trouwensquote:Op woensdag 21 september 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Gudelj met iedereen op de foto ging op de tribune alsof hij de grote vedette isman man man
Blij dat die kwal er niet in staat, Ajax speelt stukken beter.
Wie wil er nou op de foto met die gozerquote:Op woensdag 21 september 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die mensen met hem op de foto willen en hij doet dat dan is dat toch hartstikke leuk?
Kopsterkquote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie wil er nou op de foto met die gozer
TR gemacht. Ik zie immers een tepel!1!!quote:
Die mensen, hij zal niet zijn eigen fototoestel hebben meegenomen lijkt me en ik zie ook niemand wegrennen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie wil er nou op de foto met die gozer
Je bent weer niet grappig.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TR gemacht. Ik zie immers een tepel!1!!
Of ze wilden met Klaassen op de foto en hij ging er maar gewoon bij staan.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen, hij zal niet zijn eigen fototoestel hebben meegenomen lijkt me en ik zie ook niemand wegrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |