Plaatselijke storing danquote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk ook via Ziggo
Ligt nog steeds aan jou denk ik
Willem II thuis. Als er een simpele wedstrijd is is het dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs Heiko staat goed te verdedigen
Wat is dit joh
Wat een leuk feitjequote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II thuis. Als er een simpele wedstrijd is is het dit.
Als er niet 1 domme club was die er thuis van verloor hadden die ook gewoon onderaan gestaan.
verstandig persoon die ver gaat komenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
De Ligt laat een te harde steekbal aan z'n keeper
WEER GOED GELOPEN HOOR VAN DE LIGT
Die gaan de nacompetie wel ontlopen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem II thuis. Als er een simpele wedstrijd is is het dit.
Als er niet 1 domme club was die er thuis van verloor hadden die ook gewoon onderaan gestaan.
Als Excelsior zo blijft spelen zou ik daar niet zeker van zijn. Concurrentie lijkt me NEC en PEC voorlopig. De rest die daar tussen staan gaat zich echt wel veilig spelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaan de nacompetie wel ontlopen hoor.
Eaglesquote:Op woensdag 21 september 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Excelsior zo blijft spelen zou ik daar niet zeker van zijn. Concurrentie lijkt me NEC en PEC voorlopig. De rest die daar tussen staan gaat zich echt wel veilig spelen.
Ik kan mij Rapid Wien uit nog herinnerenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:20 schreef Caland het volgende:
Alsof El Ghazi die bal wel had gegeven
Roda JC en Eagles zijn zwakker ja. Maar plaats 16 geeft ook de plicht van het spelen van de nacompetitie. Ik denk dat PEC wel naar P13 gaat ofzo, dus dan zijn NEC en Excelsior normaal gesproken de tegenstanders. Dan schat ik Willem II voorlopig het laagst inquote:
Alleen El Ghazi komt in aanmerking voor een onvoldoende tot dusverquote:
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen El Ghazi komt in aanmerking voor een onvoldoende tot dusver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |