Ik vind het ondertussen een mooi nummer! /brekendquote:Op woensdag 21 september 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan daarna ook nog Tame Impala. Jij hebt een slechte dag.
Wel zonde voor de zender. Timur was de enige echte baas.
Idd.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:23 schreef Bronson het volgende:
Toch heb ik het idee dat Timur het allemaal aardig verbloemd. Al is dat natuurlijk zijn goed recht ook.
Nou dat idd, ik vind het niet zo leuk om te denken, maar het zou me niet zoveel verbazen als het meer is dan dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:23 schreef Bronson het volgende:
Toch heb ik het idee dat Timur het allemaal aardig verbloemd. Al is dat natuurlijk zijn goed recht ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 21 september 2016 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat idd, ik vind het niet zo leuk om te denken, maar het zou me niet zoveel verbazen als het meer is dan dit.Dat dus. Ik hoop het met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen gek idee.twitter:AlexSnelleman twitterde op woensdag 21-09-2016 om 12:22:00En wat betreft Ramon. Zet hem bij Domien en Eva in de ochtend op #3FM. Zou een fijn ochtendprogramma zijn. Bij deze gratis radioconsult
reageer retweet
Een show met 3 dj's die al eigen programma's hebben (gehad)? Beetje druk allicht. En misschien wat botsende egootjes?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:31 schreef Bronson het volgende:
Geen gek idee.twitter:AlexSnelleman twitterde op woensdag 21-09-2016 om 12:22:00En wat betreft Ramon. Zet hem bij Domien en Eva in de ochtend op #3FM. Zou een fijn ochtendprogramma zijn. Bij deze gratis radioconsult
reageer retweet
Ja dat wel, maar een Domien alleen is ook veel te soft. Die moeten toch wel met z'n tweeën gaan zitten om elkaar sterker te maken.quote:Op woensdag 21 september 2016 12:34 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Een show met 3 dj's die al eigen programma's hebben (gehad)? Beetje druk allicht. En misschien wat botsende egootjes?
https://www.facebook.com/(...)2963/?type=3&theaterquote:Het is waar, helaas. Ik ga stoppen op de radio. Na 8 jaar 3FM wilde ik weer eens wat anders doen. Wat was heel lang de grote vraag, totdat ik deze zomer merkte hoe gelukkig ik werd van helemaal niks doen: gewoon een beetje flierefluiten. Ik heb het komende jaar, misschien langer, heel erg zin om een beetje te lummelen, hangen, in een strandbar werken, bergwandelen, en als het mee zit garnalen vissen. 😃
Ik neem afscheid van het allerleukste radioprogramma wat ik ooit heb gemaakt, bij de allerleukste zender, met de allerleukste collega's van Nederland.
Rámon is niet van plan om met me mee te gaan garnalenvissen. Wat zijn plannen zijn hoor je binnenkort!
De schuld van Wilbert.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
een plaat die al weken uit is en regelmatig gedraaid werd tot MH kiezen?
Uhh. Was jij daarbij? Lijkt mij voor ons moeilijk te beoordelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:34 schreef KingRadler het volgende:
Timur had meer steun moeten krijgen van 3FM en dat hebben ze gewoon na gelaten.
Hij is ook maar een mens, 3FM was wel zijn hou vast en nu laten ze hem gaan.
In zijn podcast zei Timur dat hij en de redactie eigenlijk geen interactie hebben. Ramon was degene die al het contact met 3FM onderhield.(koken met Timur en Ramon aflevering 2 of 3)quote:Op woensdag 21 september 2016 13:34 schreef KingRadler het volgende:
Timur had meer steun moeten krijgen van 3FM en dat hebben ze gewoon na gelaten.
Hij is ook maar een mens, 3FM was wel zijn hou vast en nu laten ze hem gaan.
jup, ik heb het origineel echt nog nooit gehoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |