Da's ook altijd mijn reply op gay volleyball club, gay badmintion club, gay zwem club etc.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:51 schreef Kaas- het volgende:
Totaal niet als aanval, maar juist puur uit interesse (ik weet ook niet eens of het zo is): waarom zou je alles met homo's willen doen i.p.v. gewoon 'met mensen'?
Dat zeg je wel vaker hè. Heuheuheu.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sorry, die moest ff.
Sterker nog...alles met homo's doen is ontzettend vervelend.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's ook altijd mijn reply op gay volleyball club, gay badmintion club, gay zwem club etc.
Vooral slowchatten. Ik zou echt geen slowchat met homo's willen.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterker nog...alles met homo's doen is ontzettend vervelend.
Hoiquote:Op donderdag 22 september 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooral slowchatten. Ik zou echt geen slowchat met homo's willen.
Alsof dat een game is.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:50 schreef praisethebooty het volgende:
Met de gemiddelde hetero kun je niet chatten over een game als dit:
[ afbeelding ]
Zoiets weet jij dan weerquote:Op donderdag 22 september 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof dat een game is.Google schlongs of Skyrim, dat is het echte werk.
Maar dat mag ik hier niet postenquote:Op donderdag 22 september 2016 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof dat een game is.Google schlongs of Skyrim, dat is het echte werk.
Eens! Allemaal deporteren!quote:Op donderdag 22 september 2016 17:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sterker nog...alles met homo's doen is ontzettend vervelend.
Ooh, zowel supervervelend als supercutequote:Op donderdag 22 september 2016 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik viel zojuist echt bijna flauw in de lobbyIk lig nu al even op bed en vriendje lief verzorgd mij...
![]()
Ik vanmiddag ook, maar dat kwam door de chloroform.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik viel zojuist echt bijna flauw in de lobbyIk lig nu al even op bed en vriendje lief verzorgd mij...
![]()
Ik ben zo benieuwd geraakt dat ik nu naar een Youtuber kijk die dat spel speelt, van de 21 delen kijk ik nu de zevende.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:50 schreef praisethebooty het volgende:
Met de gemiddelde hetero kun je niet chatten over een game als dit:
[ afbeelding ]
Waar kan dat aan liggen?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
![]()
Oh shit ja, de pietendiscussie komt er weer aan. Ik weet niet of ik die nog een jaar aankan.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:47 schreef G-Pier het volgende:
Ik kan hier echt van genieten.
[ afbeelding ]
Ik ging afgelopen weekend rond zes uur in de ochtend buiten op een bankje slapen van de drank. Telt dat ook?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook, maar dat kwam door de chloroform.
Ja hij vond dat ook al leukquote:Op donderdag 22 september 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar kan dat aan liggen?
Nice trouwens (puur dat tweede), zijn de rollen qua verzorging ook eens omgedraaid.
Kijk en zo merk je dat al die verwennerij naar hem toe, zich uiteindelijk weer terugbetaald.quote:Op donderdag 22 september 2016 21:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |