het scheelt 5 mensen. Gewoon op tijd naar t vliegtuig gaanquote:Op donderdag 22 september 2016 09:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met beperkte ruimte voor handbagage is het wel handig om eerder in het vliegtuig te zijn, kun je je spullen tenminste nog kwijt.
Dat weet je ook niet van tevoren.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
het scheelt 5 mensen. Gewoon op tijd naar t vliegtuig gaan
Ja. ik voel mij vandaag ook echt verschrikkelijk. Ik denk dat ik echt ziek aan het worden ben. En net nu ik lekker in de school-mood zit.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vermoeidheid aan het einde van de avond en tegenslag combineren nooit goed. Lekker slapen en morgen weer een dag Brammetje.
Ik voel mij de laatste paar dagen ook wat minderquote:Op donderdag 22 september 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. ik voel mij vandaag ook echt verschrikkelijk. Ik denk dat ik echt ziek aan het worden ben. En net nu ik lekker in de school-mood zit.
Amper ietsquote:Op donderdag 22 september 2016 10:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Holy shit. Zonder bril zie je echt niks
quote:Op donderdag 22 september 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. ik voel mij vandaag ook echt verschrikkelijk. Ik denk dat ik echt ziek aan het worden ben. En net nu ik lekker in de school-mood zit.
Ik hoor t van meer en had t gisteren zelf ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik voel mij de laatste paar dagen ook wat minder
quote:Op donderdag 22 september 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. ik voel mij vandaag ook echt verschrikkelijk.
Je was toch al geweest? Of heb je de rekening net gekregen?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Rezania het volgende:
20 euro voor 5 minuten tandarts.Doe mij even een uursalaris van 240 euro.
Moet hij nog het bedrijfspand, al het materiaal, het personeel en de belastingen van betalen en hij werkt niet alle minuten van het uur, dus daar blijft maar een bescheiden percentage van over.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Rezania het volgende:
20 euro voor 5 minuten tandarts.Doe mij even een uursalaris van 240 euro.
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop dat ik net als ptb de eeuwige jeugd heb.
Een van de best verdienende beroepen.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet hij nog het bedrijfspand, al het materiaal, het personeel en de belastingen van betalen en hij werkt niet alle minuten van het uur, dus daar blijft maar een bescheiden percentage van over.
Maar ze verdienen dan alsnog wel goed ja.
Na drugsbaron.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een van de best verdienende beroepen.
Ja, want bottomsletje is vaak gratis.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 14:51 schreef Kaas- het volgende:
Anders was An3l nu een rijke tata.
Edit: ha, die Freudiaanse typo laat ik staan
Gaymer chat?quote:Op donderdag 22 september 2016 16:36 schreef praisethebooty het volgende:
Fok! Forum: 590 leden online.
Gaymer chat: 308 leden online.
Waar wat?quote:
LINK.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:36 schreef praisethebooty het volgende:
Fok! Forum: 590 leden online.
Gaymer chat: 308 leden online.
Het is leuk om om te gaan met mensen met min of meer gedeelde interesses.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:51 schreef Kaas- het volgende:
Totaal niet als aanval, maar juist puur uit interesse (ik weet ook niet eens of het zo is): waarom zou je alles met homo's willen doen i.p.v. gewoon 'met mensen'?
Facebook groep.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij zit toch al in een gaymer chat? Een Nederlandse
Nee. Facebook is echt kak.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ahja, bijna hetzelfde
Ooh, je speelt nooit een potje samen dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Facebook is echt kak.
Iedereen neukt elkaarquote:Op donderdag 22 september 2016 17:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh, je speelt nooit een potje samen dan?
Wat gebeurt er dan wel?
Ah oke. Prima natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2016 16:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het is leuk om om te gaan met mensen met min of meer gedeelde interesses.
En zo lang een groot deel van de hetero's nog altijd een "ik heb niks tegen homo's als ze maar niet aan me zitten"-beeld erop na houdt, is het leuker om met andere homo's dingen samen te doen.
Nou is dit een internationale gaymer-chat, dus voor sommigen is dit de enige manier om überhaupt met andere homo's in contact te komen, waarbij het niet direct gaat om dating of seks.
Is het niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ah oke. Klinkt gezellig
Ik volg je over 1 uur.quote:
Anders zouden heel wat knulletje schathemeltje rijk zijn.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want bottomsletje is vaak gratis.
What else is new?quote:Op donderdag 22 september 2016 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal over mijn schouder kijken dan.
*jank* wat mooi.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal over mijn schouder kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |