Zeker.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg ook een schemaatje op maat aangemeten. Goed he?
Vanuit/naar welke taal?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vertalen op moment nog even.
Maar ga dat langzaam afbouwen.
Audiobestanden uittypen. Interviews, vergaderingen, hoorzittingen, etc.quote:
Dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk van iemand met verstand, en niet van een knul in de sportschool
Ligt een beetje aan het werk. Als ik echt fysiek bezig ben is dat wel lekker. Ik vond bijvoorbeeld schoonmaken best wel leuk werk. Het enige nadeel waren mensen met onmogelijke eisen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe dat heb ik met werk ook
ik ben gewoon bezig, lekker wat aan het doen en dan denk je alleen daar over na
Sommige sportschoolknullen hebben er ook wel verstand van.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend. Die knulletjes van de sportschool weten vaak juist heel veel over voeding/oefeningen etc.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al een tijdje bezig, maar dat aankloten was ik zat. Eetschema's e.d. is (nog) niks voor mij maar een uitgebalanceerd sportschema is toch wel het minste als je echt progressie wil maken.quote:
Snelle vingers jijquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanuit/naar welke taal?
[..]
Audiobestanden uittypen. Interviews, vergaderingen, hoorzittingen, etc.
Dat zeker.quote:
80% gebeurt in de keuken ouwe reus.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al een tijdje bezig, maar dat aankloten was ik zat. Eetschema's e.d. is (nog) niks voor mij maar een uitgebalanceerd sportschema is toch wel het minste als je echt progressie wil maken.
Maatje van mij doet het voor mij. Die is er zelf nu een jaar of 5 mee bezig en heeft sinds deze zomer een trainert in dienst genomen die een of andere bodybuild Nederlands kampioen heeft begeleid vorig jaar. Die mafkees wil dat ook gaan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend. Die knulletjes van de sportschool weten vaak juist heel veel over voeding/oefeningen etc.
Volgens mij is Typisch slim genoeg om te weten wat wel of niet gezond is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80% gebeurt in de keuken ouwe reus.
Niet echt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend. Die knulletjes van de sportschool weten vaak juist heel veel over voeding/oefeningen etc.
Ik eet ook wel gezond, maar niet specifiek.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80% gebeurt in de keuken ouwe reus.
Voordeel is dat ik er zelf al wel verstand van had. Dus toen ik sportscholen ging bezoeken liet ik me alles nog wel uitleggen om te checken of er veel bullshit tussen zat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt.
Meestal vooral erg veel broscience.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is Typisch slim genoeg om te weten wat wel of niet gezond is.
Als ik je wat aan mag raden :quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik eet ook wel gezond, maar niet specifiek.
hahah dikkequote:Op dinsdag 20 september 2016 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Mij er aan houden is een tweede.
Herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Mij er aan houden is een tweede.
Ja, eerst weer even op stoom komen. Komt goed. Ik drink al groenten/fruit smoothies, dus dan is dat een kleine aanpassing.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik je wat aan mag raden :
1) Eiwit shakes
2) Dextro voor direct na je workout.
Valt wel mee maar het is wel eens beter geweest allemaal.quote:
lol heb een jaar niet gezopenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, eerst weer even op stoom komen. Komt goed. Ik drink al groenten/fruit smoothies, dus dan is dat een kleine aanpassing.
[..]
Valt wel mee maar het is wel eens beter geweest allemaal.
Na de verjaardag van mijn vriendin ga ik ook een maandje niet zuipen, nog nooit gedaan.
Bewust?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol heb een jaar niet gezopen
lol dronk jij bij je geboorte al gelijk maandelijksquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:38 schreef Typisch het volgende:
Na de verjaardag van mijn vriendin ga ik ook een maandje niet zuipen, nog nooit gedaan.
Pools > Engelsquote:
hahaha!quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol dronk jij bij je geboorte al gelijk maandelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |