Hey lekkertjequote:
Nee. Ik ga morgen weer.quote:
Even de spieren laten bijkomen.quote:
Lijkt me wel ja, als je normaal zoveel thuis bent. Wat voor les had je? Gewoon hoorcolleges enz. of was het wat meer de moeite waard?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even de spieren laten bijkomen.
Ik ben vandaag weer eens een hele dag naar school geweest. Was wel even wennen.
Gewoon in de sportschool. Krachttraining enz.quote:
Eerst naar een presentatie geluisterd van een studiegenootje die klaar was met afstuderen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, als je normaal zoveel thuis bent. Wat voor les had je? Gewoon hoorcolleges enz. of was het wat meer de moeite waard?
Oh nicequote:Op dinsdag 20 september 2016 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, als je normaal zoveel thuis bent. Wat voor les had je? Gewoon hoorcolleges enz. of was het wat meer de moeite waard?
[..]
Gewoon in de sportschool. Krachttraining enz.
de smaak van zweet zeker huehuequote:Op dinsdag 20 september 2016 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh niceBeetje fanatiek? Ik wel sinds begin dit jaar. Ik ga 4 keer per week. Heb de smaak echt te pakken
Kwestie van een beetje deo gebruiken héquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de smaak van zweet zeker huehue
dat vind ik nou geen lekkere smaak hebben hoor
koks schoolquote:
goed bezig hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
koks school
maar is 1 dag in de week en moet morgen weer dus ik dacht laat ik huiswerk even doen
Wel verstandig, ja. Motiveert wat meer en zorgt ervoor dat je niet steeds afgeleid bent.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst naar een presentatie geluisterd van een studiegenootje die klaar was met afstuderen.
En daarna gewoon in de werkzaal gaan zitten met de andere masterstudenten. Je zit dan allemaal aan je eigen scriptie te werken met begeleiding in de buurt. Denk dat ik gewoon ga proberen elke dag te gaan, wil er volgend jaar niet nog steeds mee bezig zijn.
Net begonnen. Drie keer per week, maar ik denk eraan om het op te schroeven naar vijf. Even kijken hoe deze week gaat. Heb wat gewichten omhoog gegooid.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh niceBeetje fanatiek? Ik wel sinds begin dit jaar. Ik ga 4 keer per week. Heb de smaak echt te pakken
Ja het helpt wel om niet de hele dag youtube te kijken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel verstandig, ja. Motiveert wat meer en zorgt ervoor dat je niet steeds afgeleid bent.
Verslaafd aan vlogjes?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het helpt wel om niet de hele dag youtube te kijken.
Ik was ook langere tijd verslaafd aan gameplay vids.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje, het is de schuld van de lange vakantie. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |