Beter vraag je of ze hem wil polijsten, schijnt een Poolse specialiteit te zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef -AMG- het volgende:
Haal je leuris uit je broek en vraag of ze even achter het randje wilt vegen.
Waarom? Vind het wel wat hebben die lolitalook. Gewoon voor een keer net zoals iedere zichzelf respecterende man ook minimaal 1 keer een ontiegelijk dik wijf neukt en een keer een wijf wat je moeder had kunnen zijn.quote:
ben ik nu klaar dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel wat hebben die lolitalook. Gewoon voor een keer net zoals iedere zichzelf respecterende man ook minimaal 1 keer een ontiegelijk dik wijf neukt en een keer een wijf wat je moeder had kunnen zijn.
Mwah, niet echt mee eens. Meisjes van 15 waren leuk toen ik 17 was. Die andere twee gevallen waren trouwens de volgende dag niet echt hoogtepunten in mijn zelfrespect moet ik zeggen, maar die horen er inderdaad wel een beetje bij.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel wat hebben die lolitalook. Gewoon voor een keer net zoals iedere zichzelf respecterende man ook minimaal 1 keer een ontiegelijk dik wijf neukt en een keer een wijf wat je moeder had kunnen zijn.
Ze is ook geen 15.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Mwah, niet echt mee eens. Meisjes van 15 waren leuk toen ik 17 was. Die andere twee gevallen waren trouwens de volgende dag niet echt hoogtepunten in mijn zelfrespect moet ik zeggen, maar die horen er inderdaad wel een beetje bij.
honden willen ook seksquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze is ook geen 15.
Maar waarom laag zelfrespect als je een keer een dikkerd pakt. Die willen ook seks.
Bedoel je nou dat dikke vrouwen het maar met de Duitse Herder van de buurman moeten doen?quote:
Het probleem is ook meer dat seks wel het allerlaatste is wat ik in zo'n geval wil als ik weer wakker word.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze is ook geen 15.
Maar waarom laag zelfrespect als je een keer een dikkerd pakt. Die willen ook seks.
Ja dat is herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het probleem is ook meer dat seks wel het allerlaatste is wat ik in zo'n geval wil als ik weer wakker word.
of jijquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat dikke vrouwen het maar met de Duitse Herder van de buurman moeten doen?
Iets minder sterk drinken helpt ben ik achter gekomen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat is herkenbaar.
Alleen laat ik me er meestal toch weer toe verleiden....
quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De titel zegt het eigenlijk al. Steeds als ik samen met haar in een ruimte ben of als haar poolse collega er bij is kijkt ze me zwoel aan. Maakt dubbelzinnige opmerkingen en raakt me onnodig aan. Het is duidelijk dat ze mijn knop op wil poetsen ipv het sanitair.
Ze is 27 maar ziet er uit als 15, en dat is best lekker.
Hoe kan ik fatsoenlijk werken als ik steeds seksuele prikkels krijg van de schoonmaak of marketingmeisjes? Zelfs zakenrelaties laten me niet met rust en willen de D.
Wat is je klacht? afraggen dat grietje dan toch?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op en dat is ingaan op haar avances.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe kan ik fatsoenlijk werken als ik steeds seksuele prikkels krijg van de schoonmaak of marketingmeisjes
Meest overtuigende argument.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:09 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op en dat is ingaan op haar avances.
Ik bedoel, je moet productief zijn. En om productief te zijn, moet de kutklus als eerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |