Dat je vergeet de kosten van je voertuig mee te nemen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:51 schreef Werkzoekende234 het volgende:
Wat is jullie mening erover?
Dit, en na de kosten van je voertuig (brandstof, onderhoud, verzekering, belastingen, afschrijving) blijft er van het uurtarief dat een rijinstructeur rekent amper een normaal uurtarief voor een ZZP'er over, en daar moet je dan ook je belastingen en reserveringen nog van betalen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat je vergeet de kosten van je voertuig mee te nemen.
En daarnaast heb je nog de concurrentie van al die dubieuze rijschooltjes die leerlingen voor een appel en een ei les geven, dat zet de branche nóg verder onder druk......quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
Tijdens mijn werk als boekhoudkundig medewerker heb ik flink wat rijscholen (personenauto/motor) failliet zien gaan door voornamelijk te veel concurrentie in die branche. En veel hebben nog steeds erg veel moeite om hun hoofd boven water te houden.
Mijn advies is dus ook om er niet aan beginnen.
Ik ben nu wel benieuwd naar het percentage dat je onderaan de streep overhoudt.quote:Op zondag 18 september 2016 04:28 schreef vannelle het volgende:
Moderatie laat duidelijk op zich wachten gezien de laatste paar reacties er nog staan.
Ik heb een eigen rijschool gehad, ik werkte van 07.00 tot s'avond laat.
Daarna kwam de administratie nog wat er voor zorgde dat je niet echt op tijd naar bed kon zeg maar.
Je werkt je een slag in de rondte maar het levert niks op.
Want een beetje rijschool heeft een auto van niet ouder dan 3 jaar.
Ik raad het je af, ook al krijg je werk is het financieel vrijwel niet te doen.
En wat ook meespeelt zoals eerder gezegd: De markt is echt verzadigd.
Instructeur zijn is een roeping, je wordt er echt niet rijk van.
Je mag blij zijn als je je in je levensonderhoud kunt voorzien.
Percentage is alleen interessant als je ook het uurtarief weet wat erbij hoort.quote:Op zondag 18 september 2016 10:22 schreef mujentas het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar het percentage dat je onderaan de streep overhoudt.
Ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt, "kennis" van mij heeft het 20 jaar geleden gedaan, en die vind het geweldig, heeft die zin in een lekker ijsje laat hij ze langs de Italiaan rijden, heeft hij zin in een sigaretje laat hij ze naar een mooie plek rijden voor een bespreking. Maar hij is in de goede tijd ingestapt en zingt deze periode makkelijk uit omdat hij veel tevreden klanten had en nu de 2e generatie daarvan krijgt. En waar hij vroeger in de zomer zich kapot zweette in de bouw en in de winter verkleumde zit hij nu het hele jaar in een fijne stoel met climate control vrouwen te kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 10:22 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat ik het ook niet zou kunnen, de hele dag maar in de auto zitten. Na een tijdje gaat dat je echt opbreken denk ik.
Dank je, de reacties die je verwijdert hebt waren niet toepasselijk idd.quote:
Als je jezelf kunt onderscheiden van de rest val je positief op idd.quote:Op maandag 19 september 2016 11:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik denk vooral dat je het in de bijzondere uitvoering moet zoeken.
Een familielid van mij is juist vrij succesvol rij-instructeur geworden na ontslagen te zijn, maar hij focust zich duidelijk op mensen die vanwege faalangst, eerdere ongevallen, etc., niet geholpen zijn bij een 13-in-een-dozijn rijschool.
Tja dat werd veel genoemd. Maar als rijinstructeur verdien je te weinig.quote:
Fabeltjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:08 schreef regmail het volgende:
[..]
Tja dat werd veel genoemd. Maar als rijinstructeur verdien je te weinig.
Of je moet idd bijbedoelingen hebben.
Wat een slecht doordacht plan. Mijn God. Je doet toch wel iets meer onderzoek dan dit als je een bedrijf wil starten?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:51 schreef Werkzoekende234 het volgende:
Ik ben me eigen aan het oriënteren op het gebied van een rij-instructeur.
Na veel solliciteren, ben ik met het loopbaantraject aan het kijken naar ander werk. Ik wil niet langer lopen solliciteren, part-time jobs hebben e.d. Ik wil meer uren, meer inkomen.
Het probleem is nu dus dat rijschoolhouders met weinig tot geen informatie aankomen. Zeker op het gebied van financiën zijn ze erg schuw.
Wat mij nou zorgen baart, is of het nog wel waard is om een rijschool te openen, vooral met de steeds meer zelfstandige auto's.... Dus in die zin ben ik een beetje schuw om ¤4000 te dokken voor een rijschool instructeur opleiding..
En ja welke Rij instructeursopleiding zal ik het beste kiezen?
Wat is jullie mening erover?
Euh nee heeft groot in nieuws gestaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 15:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Fabeltjes.
Er valt sexueel weinig te beleven en dat geldt ook voor de verhalen over loodgieters, glazenwassers (kopje koffie glazenwasser?) en postbodes.
Het is gewoon (dankbaar) werk en niet meer dan dat.
Het is een mooi beroep maar het verdient ronduit slecht.
Maar daarmee is TS niet gered, ze zal als vrouw toch wel gek zijn dat zij kosten gaat maken zodat anderen seks met haar kunnen hebben. Als ze die kant op wil dan zijn er genoeg manieren waardoor het haar geen geld kost maar juist een bovenmodaal inkomen oplevert.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:21 schreef regmail het volgende:
[..]
Euh nee heeft groot in nieuws gestaan.
http://m.telegraaf.nl/aut(...)uil-voor-seks-legaal
Dat het legaal is wil niet zeggen dat het schering en inslag is.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:21 schreef regmail het volgende:
[..]
Euh nee heeft groot in nieuws gestaan.
http://m.telegraaf.nl/aut(...)uil-voor-seks-legaal
er zijn er zoveel dat ze de opleiding(rijbewijs) voor een habbekrats op groupon etc.. zetten, dus is hier geen stuiver in te verdienen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:51 schreef Werkzoekende234 het volgende:
Ik ben me eigen aan het oriënteren op het gebied van een rij-instructeur.
Na veel solliciteren, ben ik met het loopbaantraject aan het kijken naar ander werk. Ik wil niet langer lopen solliciteren, part-time jobs hebben e.d. Ik wil meer uren, meer inkomen.
Het probleem is nu dus dat rijschoolhouders met weinig tot geen informatie aankomen. Zeker op het gebied van financiën zijn ze erg schuw.
Wat mij nou zorgen baart, is of het nog wel waard is om een rijschool te openen, vooral met de steeds meer zelfstandige auto's.... Dus in die zin ben ik een beetje schuw om ¤4000 te dokken voor een rijschool instructeur opleiding..
En ja welke Rij instructeursopleiding zal ik het beste kiezen?
Wat is jullie mening erover?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |