Om hen onder de tv op te hangen, moet de tv aan de muur en dat willen we niet. Dan wellicht goed idee om 2 zijspiekers te kopen met een subwoofer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:24 schreef Stratotanker het volgende:
Nee, daar is zo'n ding niet op ontworpen. Je kantelt daarmee het afstralingsgedrag namelijk. Dan kan je beter zuilluidsprekers kopen. En dit soort dingen zijn precies bedoelt voor mensen die geen (verticale) luidsprekers willen. Dus ik vat je oplossing niet helemaal.
800e tering hé.
Plaat?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:22 schreef -AMG- het volgende:
Is zo'n plaat voor onder de tv geen optie?
- edit -quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Plaat?
Wij willen graag draadloos multiple room. Heos en Sonos kan dat. Kunnen wij 2 kleine losse boksen en subwoofer doen zonder soundbar?
Je had ook kunnen vragen of er goed geluid uit een graansilo komtquote:
Damn dit is wel enorm slecht van me hehe. Beter dat ik de laptop uit doe voor vandaagquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je had ook kunnen vragen of er goed geluid uit een graansilo komt
"zijspiekers"
Sonos is veel te duur voor wat hoe het klinkt imo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:28 schreef Patroon het volgende:
800 euro is nog vrij goedkoop vergeleken met Sonos. Die set zouden we eerst kopen voor 1500.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
800 euro is nog vrij goedkoop vergeleken met Sonos. Die set zouden we eerst kopen voor 1500.
^^ Dit bedoelde ik meer met mijn post. Als ik luidsprekers koop dan selecteer ik op geluidskwaliteit, niet zozeer op multiroom mogelijkheden. Vandaar mijn opmerking. Maar ieder zo zijn overwegingen natuurlijk. Met zuilluidsprekers ga je er wel op vooruit in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sonos is veel te duur voor wat hoe het klinkt imo.
Hoe die Denon Heos klinken weet ik niet, maar ik gok zomaar dat die beter klinken dan die Sonos dingen.
Verschillende kennissen van mij hebben Sonostroep in huis en zijn er ook nog lyrisch over ook. Geen idee waarom, het klinkt nergens naar.
Voor minder geld heb ik een paar mooie Tannoys staan en een BK XXLS400 sub en dat klinkt 100x beter dan dat gekut wat uit zo een Sonos komt ±X
Of je zet de soundbar gewoon voor de TV op tafel?quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Om hen onder de tv op te hangen, moet de tv aan de muur en dat willen we niet. Dan wellicht goed idee om 2 zijspiekers te kopen met een subwoofer.
Ja of we hangen hem boven de tv aan de muur.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:50 schreef Bigs het volgende:
[..]
Of je zet de soundbar gewoon voor de TV op tafel?
Tenzij je van plan bent te gaan liggen voor de tv misschien.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:37 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet bevorderlijk voor de stereoweergave.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |