HELP!!!!!!!
quote:niet dat ik weet, heb wel al keken ernaar, maar ik kan niet echt heel veel vinden
Op dinsdag 3 december 2002 14:00 schreef Maleh het volgende:
dit probleem had ik ook laatst.. maar zijn er geen site's met hulp hiervoor?
quote:Update je moederbord
Op dinsdag 3 december 2002 13:27 schreef BenBenzji het volgende:
Ik krijg het spel maar niet goed. Heb al patches voor xp gedownload maar het helpt niet.
Het spel start, kan teams maken en alles, maar als ik het dan wil spelen zou er een rondje moeten komen dat het laden voorstelt. Alleen blijft dan m'n scherm zwart en gebeurt er nix meer. Kan iemand mij helpen.
quote:onzin...
Op dinsdag 3 december 2002 14:02 schreef Aneurism het volgende:[..]
Update je moederbord
quote:Ik ben nu niet helemaal into computers, beetje noop, alleen met een P4 1.6 moet het lukken zou ik zeggen
Op dinsdag 3 december 2002 14:02 schreef Aneurism het volgende:[..]
Update je moederbord
quote:intel of AMD het maakt geen drol uit.. het ligt aan XP.. armageddon speelde ik op mn oude AMD K7 500 en werkte altijd..(win2000/ME) nu ik eens XP er weer op heb en een nieuw systeem, werkt ie ook niet..
Op dinsdag 3 december 2002 14:03 schreef BenBenzji het volgende:[..]
Ik ben nu niet helemaal into computers, beetje noop, alleen met een P4 1.6 moet het lukken zou ik zeggen
quote:onzin? Ik had ook rare verkleuringen, zwarte schermen tot ik mijn mobo update.. AGP driver update, video driver update, en done. Geen probleem meer.
Op dinsdag 3 december 2002 14:03 schreef Maleh het volgende:[..]
onzin...
quote:A. Bios update misschien bij een enkele oude mobo met idd AGP problemen..
Op dinsdag 3 december 2002 14:07 schreef Aneurism het volgende:[..]
onzin? Ik had ook rare verkleuringen, zwarte schermen tot ik mijn mobo update.. AGP driver update, video driver update, en done. Geen probleem meer.
B. van Armageddon met XP is algemeen bekendt..
quote:Tuurlijk onzin. Beetje drivers gaan updaten als het spel al 4 jaar geleden op een P 1 100 te spen was, lijkt me dus een beetje overdreven
Op dinsdag 3 december 2002 14:07 schreef Aneurism het volgende:[..]
onzin? Ik had ook rare verkleuringen, zwarte schermen tot ik mijn mobo update.. AGP driver update, video driver update, en done. Geen probleem meer.
quote:4 jaar is ook een beetje overdreven..
Op dinsdag 3 december 2002 14:10 schreef BenBenzji het volgende:[..]
Tuurlijk onzin. Beetje drivers gaan updaten als het spel al 4 jaar geleden op een P 1 100 te spen was, lijkt me dus een beetje overdreven
quote:Misschien drie jar of zo, maar goed, ik heb nog steeds het spel niet gespeelt. grr
Op dinsdag 3 december 2002 14:13 schreef Maleh het volgende:[..]
4 jaar is ook een beetje overdreven..
en dit spel had minimaal een p2 nodig.. dacht ik..
quote:O?
Op dinsdag 3 december 2002 14:10 schreef BenBenzji het volgende:[..]
Tuurlijk onzin. Beetje drivers gaan updaten als het spel al 4 jaar geleden op een P 1 100 te spen was, lijkt me dus een beetje overdreven
Vandaar dat Evolva het deed na deze update, ach het is immers een 2 jaar oud spel..
-edit- laat maar hij doet het al met patch .
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 03-12-2003 11:12]
WWP en W armageddon doen het allebei niet onder XP. Ook met de update van de worms website. Worms 2 doet hetzelfde merk ik...
Dus voor alle hardcore Worms spelers: wat is nou de oplossing???
(nogmaals, drivers zijn up-to-date, WWP is gepatched, compatibility heeft geen effect)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |