Kom je Niels vast tegenquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
verder nog maar even bedenken hoe en wat in azie.
iig ff 2 dagen pattaya
de ruige zeebonkquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker aan het hoeren en snoeren
Is dat die simpele ziel die alleen maar paints maakt? Of is dat iemand andersquote:
bedoel je nu Remqo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die simpele ziel die alleen maar paints maakt? Of is dat iemand anders
Geen idee, die was toch ook mod daar, en bij elk serieus gesprek of discussie hield die z`n mond dichtquote:
ja hij was modquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, die was toch ook mod daar, en bij elk serieus gesprek of discussie hield die z`n mond dichtMatige users zijn dat altijd
overal kun je luxe leven gekkiequote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
vietnam lijkt me ook wel wat
maar te weinig luxeleven ben ik bang
vind vietnam niet uitnodigend daarvoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
overal kun je luxe leven gekkie
vanwege communistische verleden?quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind vietnam niet uitnodigend daarvoor
Moet je ook niet altijd willen manquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
vietnam lijkt me ook wel wat
maar te weinig luxeleven ben ik bang
ga toch niet als schooier leven op vakantie met NYEquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook niet altijd willen man
nou die landen nodigen vaak niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vanwege communistische verleden?
Oh nee, dan niet inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga toch niet als schooier leven op vakantie met NYE
ken iemand die daar laatst beetje aan het clubben was in de betere clubs. Dan ligt de coke op tafelquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou die landen nodigen vaak niet uit
Op andere vakanties doe ik het altijd een week low/mid budget.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dan niet inderdaad.
met NYE is wat anders.
ja, waar niet in azie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ken iemand die daar laatst beetje aan het clubben was in de betere clubs. Dan ligt de coke op tafel
Vlieg voor NYE naar Sydney anders ofzo, dat is ook tofquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op andere vakanties doe ik het altijd een week low/mid budget.
Dan word ik moe van het serviceniveaus in het gemiddelde hotel en de omslachtigheden.
Zeker in azie.
Dan gaat het me weer te veel pijn doen qua kostenquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vlieg voor NYE naar Sydney anders ofzo, dat is ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |