abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 17:36:33 #26
45833 crew  Fogel
pi_165408775
http://www.nordlys.no/mop(...)i-alta/s/5-34-472684

Hier een vrij recent voorbeeld van 16 gecontroleerde brommers waarvan er 14 in beslag zijn genomen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 17:41:02 #27
45833 crew  Fogel
pi_165408892
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

http://metro.co.uk/2014/0(...)honda-moped-4783386/
Van Iran tot Noorwegen etc etc

[..]

En nog wel 100 verhalen te vinden.. en dat zijn dan alleen nog maar Nederlanders...
Hoe is een lichte motorfiets (90cc) relevant in verhouding tot een opgevoerde (en dus illegale) brommer?

En begrijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat TS dit wil gaan ondernemen, ik wijs uitsluitend op de mogelijke gevolgen van het gebruik van een niet-legaal vervoermiddel.

Daarnaast vind ik het zelf een voordeel als brommers inderdaad sneller rijden dan de toegestane 45km/u, maargoed, ik ben slechts een medeweggebruiker. De kans is gewoon aanwezig dat je dikke pech hebt als je gepakt wordt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 19 september 2016 @ 08:21:31 #28
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_165421761
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 17:36 schreef Fogel het volgende:
http://www.nordlys.no/mop(...)i-alta/s/5-34-472684

Hier een vrij recent voorbeeld van 16 gecontroleerde brommers waarvan er 14 in beslag zijn genomen.
Ja maar...? Je had het over kubussen..
Ik wacht dus nog steeds op een artikel waar dat uit blijkt...
Inbeslagname is niets nieuws..

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 17:41 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hoe is een lichte motorfiets (90cc) relevant in verhouding tot een opgevoerde (en dus illegale) brommer?

En begrijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat TS dit wil gaan ondernemen, ik wijs uitsluitend op de mogelijke gevolgen van het gebruik van een niet-legaal vervoermiddel.

Daarnaast vind ik het zelf een voordeel als brommers inderdaad sneller rijden dan de toegestane 45km/u, maargoed, ik ben slechts een medeweggebruiker. De kans is gewoon aanwezig dat je dikke pech hebt als je gepakt wordt.
Dan kijk je ff naar andere artikelen.. ze zijn zo makkelijk te vinden dat het weinig zin heeft om ze hier neer te zetten..
Google de woorden: Brommervakantie Noorwegen

De "kans is aanwezig" is iets anders dan dat ze enorm streng zijn.. en als dat zo was waren er niet zoveel mensen die Noorwegen aandoen..
Hele hordes zijn hem voorgegaan, en er is niet eentje met een vierkant stukje staal teruggekomen dus zo'n vaart loopt het niet..
Tuurlijk bestaat de kans dat je dikke pech hebt.. maar ik denk dat de kans dat je een ongeluk krijgt vele malen groter is.. Risico's zijn er altijd en overal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')