abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 september 2016 @ 21:54:56 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_165481909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 09:43 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Oh O+
Wat zou je voor het jasje willen hebben en evt, de twee rechter shirtjes?
even denken, alles samen voor 12,50 inclusief verzenden? De longsleeves zijn graag gedragen en ook geen eerste eigenaar meer maar kunnen nog wel een rondje :)
disclaimer
pi_165489914
Wolzijden romper van Engel Natur, maat 62/68. Vorige week nieuw gekocht bij Ziloen, maar past eigenlijk al iets té goed :X
Dus ik ga maatje 74/80 kopen, maar had in mn enthousiasme de kaartjes er al afgeknipt :X 8)7

pi_165490127
Te koop:

Grote stapel (jongens/unisex) rompers (18 stuks) maat 74 en 74/80. O.a. Name-it, Hema, H&M, Petit Bateau. Vooral lange mouw en korte mouw, een paar mouwloos. Mogen gaan voor ¤5 voor de spaarpot van de jongens.

Ook in de aanbieding:

Berg sokken die mijn grootpoot niet meer past (10-15 paar?). Hier heeft ie ze aangehad van 6 maanden tot schoenmaat 21. Vooral Next (met dieren O+) en Hema. Mogen gaan voor ¤2,50 voor de spaarpot van de jongens.

Bij interesse maak ik foto's :)
pi_165491292
Interesse!
pi_165491796
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Interesse!
Foto's gemaakt:

Rompers LM:



Rompers mouwloos (bovenste) en korte mouwen:



Sokken (met 2 paar kniekousen):



En ik vond nog een paar originele babylegs beenwarmers, maat 0-6mnd (maar hier langer gedragen), moger er voor ¤2 bij:



[ Bericht 68% gewijzigd door mousemicky op 22-09-2016 12:56:17 ]
pi_165492216
Longshot: ik zoek een grijze of zwarte romper (of heel strak zittende longsleeve) in 98, anyone?
pi_165492352
Iemand interesse in schoeisel?


Rechtsboven zijn Bunnies. Wel gedragen maar weinig gesleten. Meneer liep liever op z'n Pumas. De Adidas zijn veel meer gedragen maar zien er nog prima uit. Fijn voor erbij ofzo :)



Rechtsboven sandalen van See Kai Run. Zien er erg versleten uit maar dat is denk ik alleen het leer want hij wilde ze eigenlijk niet aan. Vallen erg breed.
pi_165492467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:09 schreef L-E het volgende:
Longshot: ik zoek een grijze of zwarte romper (of heel strak zittende longsleeve) in 98, anyone?
Mocht je hier niemand treffen, de Hema verkoopt kindershirts in verschillende kleuren, ook zwart. Met korte mouw en lange mouw. Vallen best smal want ik koop ze ook voor mijn smalletjes.
Uit mijn hoofd ¤4,50 p.st.
pi_165492559
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:09 schreef L-E het volgende:
Longshot: ik zoek een grijze of zwarte romper (of heel strak zittende longsleeve) in 98, anyone?
H&M heeft ook zwarte rompers :Y
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_165494375
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:09 schreef L-E het volgende:
Longshot: ik zoek een grijze of zwarte romper (of heel strak zittende longsleeve) in 98, anyone?
Zeeman! Heeft longsleeves in nagenoeg dezelfde stof als de Hema stretchrompers. En als je dan maat 98 pakt valt dat smal ^O^
pi_165494441
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:41 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Foto's gemaakt:

Rompers LM:

[ link | afbeelding ]

Rompers mouwloos (bovenste) en korte mouwen:

[ link | afbeelding ]

Sokken (met 2 paar kniekousen):

[ link | afbeelding ]

En ik vond nog een paar originele babylegs beenwarmers, maat 0-6mnd (maar hier langer gedragen), moger er voor ¤2 bij:

[ link | afbeelding ]
Die rompers zien er leuk uit <3
Nou is het wel zo dat Hema en Wibra hier niet passen wegens te smal bovenlijf. De Name Its en Petit Bateaus en soortgelijk vallenden, wat zou dat samen worden?
pi_165494861
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Die rompers zien er leuk uit <3
Nou is het wel zo dat Hema en Wibra hier niet passen wegens te smal bovenlijf. De Name Its en Petit Bateaus en soortgelijk vallenden, wat zou dat samen worden?
Er zit maar 1 Hema romper bij zie ik nu. Petit bateau valt ook smal, de rest idd wat breder. Alles mag gaan als 1 pakket voor ¤5 + verzenden (wordt wel een pakket, want jij woont in t Noorden toch?). Wat niet past mag je weggeven. O, en als er nog wat anders is waar ik je blij mee kan maken? In mijn album (vorige pagina?) staan bv ook broekjes en shirts in 74 die wat breder vallen. Hier eigenlijk te breed, maar voor jouwe misschien prima?
pi_165495373
Ik heb, naast mt 68 laatst, ook nog 62 liggen. Is wat meer richting het seizoen waar we in gaan.

http://s1083.photobucket.(...)ibrary/Kukelekuuk/62

Met zacht gevoerde broekjes O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zachte broekjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 67% gewijzigd door Kuukske op 22-09-2016 16:16:13 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_165503821
Ik heb een meidenjas in de aanbieding. Een tussenjasje maat 98(valt eerder als een 92)

S. 2014
J. 2016
  donderdag 22 september 2016 @ 22:25:14 #90
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165504146
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:28 schreef nectarientje het volgende:

[..]

H&M heeft ook zwarte rompers :Y
Ook in kleinere maten want ik zie ze online niet staan en ben ze bij 3 h&ms nog niet tegen gekomen :( alleen een set met een teckel romper erbij. Overigens ook niet bij wibra en zeeman...

Ik zoek namelijk ook effen zwarte rompers met lange mouwen in 50/56 - 56 - 62 en 68
En eigenlijk idem voor zwarte longsleeves
;( vind ze alleen de online voor 10+ euro per item :P
pi_165504621
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:25 schreef sproetjes het volgende:

Ook in kleinere maten want ik zie ze online niet staan en ben ze bij 3 h&ms nog niet tegen gekomen :( alleen een set met een teckel romper erbij. Overigens ook niet bij wibra en zeeman...

Ik zoek namelijk ook effen zwarte rompers met lange mouwen in 50/56 - 56 - 62 en 68
En eigenlijk idem voor zwarte longsleeves
;( vind ze alleen de online voor 10+ euro per item :P
wel met knoopjes
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_165505361
Ik zoek aapies oid! Liefst beetje hoge/gevoerde voor in de drager

Of ander herfst/winter spul... Sjaal, muts, skipakje?

E zit nu in maat 68... Dus 68/74/80?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 22 september 2016 @ 23:11:33 #93
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165505451
quote:
Thnx die hou ik even in gedachten als ik niks anders vind :)
pi_165505944
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 23:07 schreef Lamb29 het volgende:
Ik zoek aapies oid! Liefst beetje hoge/gevoerde voor in de drager

Of ander herfst/winter spul... Sjaal, muts, skipakje?

E zit nu in maat 68... Dus 68/74/80?
App me morgen ff, heb nog een hele zooi volgens mij van F!
pi_165507822
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef Dot. het volgende:
Iemand interesse in schoeisel?
[ link | afbeelding ]

Rechtsboven zijn Bunnies. Wel gedragen maar weinig gesleten. Meneer liep liever op z'n Pumas. De Adidas zijn veel meer gedragen maar zien er nog prima uit. Fijn voor erbij ofzo :)

[ link | afbeelding ]

Rechtsboven sandalen van See Kai Run. Zien er erg versleten uit maar dat is denk ik alleen het leer want hij wilde ze eigenlijk niet aan. Vallen erg breed.
Wat vraag je voor die adidas (zwart met oranje toch?) en verzend je via Kiala?
En eventueel die sandalen in 25. Ik zou ze niet beide hoeven en twijfel of het handig is om iets te kopen voor volgend jaar zomer. Valt die gele sandaal smal of breed? Mijn zoon heeft een hoge wreef, soms kan een sandaal totaal niet dicht.
pi_165507917
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:16 schreef Dot. het volgende:
Iemand interesse in schoeisel?
[ link | afbeelding ]

Rechtsboven zijn Bunnies. Wel gedragen maar weinig gesleten. Meneer liep liever op z'n Pumas. De Adidas zijn veel meer gedragen maar zien er nog prima uit. Fijn voor erbij ofzo :)

[ link | afbeelding ]

Rechtsboven sandalen van See Kai Run. Zien er erg versleten uit maar dat is denk ik alleen het leer want hij wilde ze eigenlijk niet aan. Vallen erg breed.
Mag ik de Bunnies en een paar regenlaarzen?
pi_165508147
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:46 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mag ik de Bunnies en een paar regenlaarzen?
Check! In een van de paren stond z'n naam (heb ik doorgekrast) en er komt morgen iemand passen. Als zij die zonder naam mee neemt wil je dan nog die met naam/doorgekrastevlek?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:21 schreef Hilmo het volgende:

[..]

Wat vraag je voor die adidas (zwart met oranje toch?) en verzend je via Kiala?
En eventueel die sandalen in 25. Ik zou ze niet beide hoeven en twijfel of het handig is om iets te kopen voor volgend jaar zomer. Valt die gele sandaal smal of breed? Mijn zoon heeft een hoge wreef, soms kan een sandaal totaal niet dicht.
2 euro per paar :) En Kiala kan!

Stip heeft ook een hoge wreef en brede pootjes en beide sandalen zaten best ruim. Die gele kun je zo breed maken als je wilt, want de neusflappen zitten los.
pi_165508155
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:25 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Ook in kleinere maten want ik zie ze online niet staan en ben ze bij 3 h&ms nog niet tegen gekomen :( alleen een set met een teckel romper erbij. Overigens ook niet bij wibra en zeeman...

Ik zoek namelijk ook effen zwarte rompers met lange mouwen in 50/56 - 56 - 62 en 68
En eigenlijk idem voor zwarte longsleeves
;( vind ze alleen de online voor 10+ euro per item :P
Is dit wat?

http://www.lica-fashion.n(...)-romper/#description

http://www.fullcolorkids.nl/contents/nl/d28.html

http://www.kiabi.nl/katoe(...)ding_P480967#C480962
pi_165508501
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:31 schreef Dot. het volgende:

[..]

Check! In een van de paren stond z'n naam (heb ik doorgekrast) en er komt morgen iemand passen. Als zij die zonder naam mee neemt wil je dan nog die met naam/doorgekrastevlek?

[..]

2 euro per paar :) En Kiala kan!

Stip heeft ook een hoge wreef en brede pootjes en beide sandalen zaten best ruim. Die gele kun je zo breed maken als je wilt, want de neusflappen zitten los.
Ja hoor, prima. Ik zal je pmmen.
pi_165514884
Effe crosspostje vanuit draagtopic:

Ik heb sinds gisteren een 2e Tula onderweg, weer een standaard, en daarom zou ik toch alvast een setje verbreders willen om er zolang mogelijk van te genieten... is er toevallig hier iemand doe een setje ter verkoop heeft? Het liefst zwart want zowel mijn bandits als de komende jet hebben zwarte stof onderaan...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')