Overlapping met Barça - Atléti die potquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk debuut Nouri in Ajax 1.
Ajax gaat voor bij mij. Altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overlapping met Barça - Atléti die pot
Ik klikte op "nee" en toen kwam er "ja" uit.quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik klikte op "nee" en toen kwam er "ja" uit.
Minachting van de stemmer.
quote:AZ heeft besloten Alireza Jahanbakhsh niet in de selectie op te nemen voor beide duels met Maccabi Tel Aviv. De club is tot dat besluit gekomen door de politieke spanningen tussen Iran, het land waar Jahanbakhsh vandaan komt, en Israël, het land waar Maccabi vandaan komt.
Mocht Jahanbakhsh wél in actie komen tegen Maccabi, dan bestaat de kans dat hij niet meer mag uitkomen voor de nationale ploeg van Iran. Daarom zal AZ hem niet inzetten tijdens het eerste duel in Alkmaar op donderdag 20 oktober en het tweede duel in Israël op 3 november.
"Het is een lastige situatie", zegt technisch directeur Max Huiberts via de officiële kanalen. "We hebben ons laten informeren en hebben overleg gehad met het management van Alireza. Uiteindelijk hebben we besloten hem niet te selecteren voor beide wedstrijden tegen Maccabi. We kennen de gevoeligheiden tussen beide landen en het risico dat Ali loopt om eventueel in de toekomst niet meer uit te komen voor het nationale team is iets wat wij niet willen nemen."
Zou Jahanbakhsh wél tegen Maccabi spelen, en zeker als het om de wedstrijd in Israël gaat, dan bestaat de kans dat hij Iran niet meer in mag omdat hij een Israelisch stempel in zijn paspoort heeft.
Read more at http://www.voetbalprimeur(...)#rUEZyq0Jlu0FYWOI.99
quote:Trainer Mircea Lucescu van Zenit Sint-Petersburg vermoedt dat AZ zijn ploeg donderdagavond (aftrap 21.05 uur) danig op de proef zal stellen. De ervaren oefenmeester denkt dat de spelers van de Alkmaarders in de Europa League misschien extra gemotiveerd zijn.
'Veel spelers zien dit soort duels toch als het ideale podium om zich in de kijker te spelen van grote clubs', zei Lucescu woensdag op de persconferentie in de aanloop naar de tweede poulewedstrijd in Europa's een na belangrijkste toernooi voor clubs. 'Wij moeten het duel ingaan met het idee dat we aan de bak moeten. AZ speelt heel verzorgd voetbal.'
Lucescu stipte aan dat AZ in Rusland een minder grote naam heeft dan bijvoorbeeld Ajax, PSV en Feyenoord. 'Maar daarin schuilt ook een gevaar. AZ is een team dat in de afgelopen seizoenen veel ervaring heeft opgedaan in Europa. Verder spelen ze typisch Nederlands, met bijvoorbeeld snelle, behendige spelers op de flanken.'
De oefenmeester ziet zich geconfronteerd met een volle ziekenboeg. Onder anderen Danny en Viktor Fayzulin zijn uit de roulatie. 'Van de 24 spelers in mijn selectie zijn er maar zeventien inzetbaar. De rest is ziek, zwak en misselijk. Ik kan veel minder wisselen dan ik zou wensen.'
Er komt nog een United - Feyenoordquote:Op donderdag 29 september 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Word niet zo warm van de wedstrijden vanavond, wachten tot KO-fase
Lees ik nu pas maar dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ie thuis niet mag spelen is écht lachwekkend
Fenerbahçe - Feyenoord vind ik lang geen saai affiche.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er komt nog een United - Feyenoord
Volgende speelronde Southampton - Inter en United - Fenerbahce die wel aardig zijn. Verder natuurlijk gewoon alle Nederlandse clubs
Tuurlijk niet, maar ik had zo het idee dat F-A doelde op de wedstrijden van niet-Nederlandse clubsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fenerbahçe - Feyenoord vind ik lang geen saai affiche.
Ah, zo.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik had zo het idee dat F-A doelde op de wedstrijden van niet-Nederlandse clubs
Dat is echt extreem kinderachtig.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:43 schreef KingRadler het volgende:
Volgens Iran bestaat Israël niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |