quote:
En hij heeft ook aangegeven (weet niet precies meer tegen wie) dat hij vanuit de psychologie weet dat je dan meer van jezelf blootgeeft en dat hij dat niet wilde. De precieze woorden weet ik niet meer, maar daar kwam het op neer. Ik snap hem ook wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja klopt. Die wil ook niet eens met haar praten. Heb ik hem eens horen zeggen tegen Do.
Tegen Jessiequote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hij heeft ook aangegeven (weet niet precies meer tegen wie) dat hij vanuit de psychologie weet dat je dan meer van jezelf blootgeeft en dat hij dat niet wilde. De precieze woorden weet ik niet meer, maar daar kwam het op neer. Ik snap hem ook wel.
Jah, dan kijken we naar ´12 Robots op Sexeiland!´ of ´Genetisch gemanipuleerde Big Brother!´quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een ellende
dan is er allang een nieuw leuk baanbrekend rls op een andere zender die geen FEBO aka GESTAPO heeft
ik vind bas een poser, denk alsnog dat er niet zoveel inzit zoals hij dat laat blijken, ja berekenend is hij maar dat betekent niet per definitie intelligent. Hij is... slinks.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hij heeft ook aangegeven (weet niet precies meer tegen wie) dat hij vanuit de psychologie weet dat je dan meer van jezelf blootgeeft en dat hij dat niet wilde. De precieze woorden weet ik niet meer, maar daar kwam het op neer. Ik snap hem ook wel.
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nee want die sprak ze niet uit.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, dan kijken we naar ´12 Robots op Sexeiland!´ of ´Genetisch gemanipuleerde Big Brother!´
[..]
Jah, dan kijken we naar ´12 Robots op Sexeiland!´ of ´Genetisch gemanipuleerde Big Brother!´
Klopt, het gaat me soms ook veel te ver, dan haak ik ook af. In die zin, dat ik dat stuk laat voor haar verantwoording.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
klopt maar bij vic is het gewoon wel wat extremer, nou wat heel wat met dat nlp gelul
[..]
De eerste twee maanden was hij ook veel meer outgoingquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:06 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik vind bas een poser, denk alsnog dat er niet zoveel inzit zoals hij dat laat blijken, ja berekenend is hij maar dat betekent niet per definitie intelligent. Hij is... slinks.
Ze kan het ook niet laten, ze gaat over grenzen van mensen heen en manipuleert dat vind ik eng. Ze laat mensen niet in hun waarde al claimt ze van wel. Ze indoctrineert en manipuleert.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, het gaat me soms ook veel te ver, dan haak ik ook af. In die zin, dat ik dat stuk laat voor haar verantwoording.
Nee hij komt vanavond niet want hij zit bij Naomie.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
Schmutzfink will hier niemand dat hij komt
Die rol neemt ze ook een beetje (interim of intermediair).quote:Op donderdag 15 september 2016 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doet me denken aan een interim manager die mensen weg wil hebben,
Vic is een sneaky bitchquote:Op vrijdag 16 september 2016 00:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze kan het ook niet laten, ze gaat over grenzen van mensen heen en manipuleert dat vind ik eng. Ze laat mensen niet in hun waarde al claimt ze van wel. Ze indoctrineert en manipuleert.
nee die keuze maakt hij zelf, ik weet ook niet waarom hij die klik heeft gemaakt opeens van spontane beetje ondeugende plannen/grappermaker naar dit..quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
De eerste twee maanden was hij ook veel meer outgoing
toen kon je echt nog om hem lachen.
Nu is het allemaal zo beheerst en ik geloof echt niet dat dat door Do komt.
Dan nog liever de nuchtere Rianne ... Iemand die anderen in een centraal op drankgebruik aanspreektom maar 1 glaasje wijn... en een paar weken daarvoor zelf als een debiel "IK BEN EEN PRINSESJE!!" mijn streams loopt te verpesten en daarna nogmaals met een Jessie en geile Romy in de gym ... en ook nog eens pas geleden stomdronken uit de hangmat flikkert .... neh..quote:Op donderdag 15 september 2016 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het een vrouw MOET worden dan heeft ze het wel verdient.. want ondanks dat ze soms onuitstaanbaar is en hoe ze aan dr status is gekomen.. Zeurt ze het minst en werkt ze het hardst van al die vrouwen daar..
Bas interesseert zich ook niet voor Doos. Alles is nep bij die 2quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
De eerste twee maanden was hij ook veel meer outgoing
toen kon je echt nog om hem lachen.
Nu is het allemaal zo beheerst en ik geloof echt niet dat dat door Do komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |