abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2016 @ 09:59:29 #1
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_165335004
Slecht in sport, maagd op 24e, hbo pas net af. En ik solliciteer me rot en ga amper uit. Weet even niet meer waar ik het zoeken Moet.
Sterker door strijd
pi_165335028
Gefipo't zijn.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165335051
Floppen is a state of mind.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 10:03:48 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165335069
Welkom op FOK!.

Je zult hier veel lotgenoten treffen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 10:04:08 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165335077
OT :

Man man man, wat een kansloos figuur ben je.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165335093
Zelfmedelijden, dat helpt altijd enorm.
pi_165335099
Noem mij iemand die niet geflopt is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_165335106
De opvolger van:

DatIsJammurZeg, Deezer.
Syndroom, 0906.
Braddie, MrBradge.
pi_165335107
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:59 schreef workhard12 het volgende:
Slecht in sport, maagd op 24e, hbo pas net af. En ik solliciteer me rot en ga amper uit. Weet even niet meer waar ik het zoeken Moet.
Woon je ook nog thuis zeker?
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165335129
Het beste dat je kunt doen is er een topic over openen in klb zodat mensen je even flink de grond in kunnen trappen. Maar iedereen weet al dat je daar stiekem op kickt :P
pi_165335159
Een baan verwachten met een hbo bachelor. :') Ga gewoon een master doen joh.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165335165
Kijk de video's van Braddie om jezelf beter te voelen. Geen beter vermaak dan leedvermaak
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 10:18:29 #13
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_165335270
Haha goed topic hoor deadprez
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 10:20:04 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165335293
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:06 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Woon je ook nog thuis zeker?
Zolderkamer je weet toch.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 15 september 2016 @ 10:20:33 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_165335301
Op je vierentwintigste al afgestudeerd zijn, strebertje :')
pi_165335308
STOP MET SOLLICITEREN!

Werk zal leiden tot een sociaal isolement, tunnelvisie met steeds minder tot geen licht aan het einde van de tunnel. al je ideeën om niet de standaard uitgestippelde route naar je kist te bewandelen zullen opdrogen.
Je zal gewend raken aan het inkomen en daardoor allerlei door je omgeving en de maatschappij opgedrongen onnodige (luxe) zaken aanschaffen met dito financiële verplichtingen. Je hebt 25 vrije dagen per jaar waarop je evengoed bereikbaar bent voor je baas dankzij de telefoon in je zak, laptop en ipad. Door deze financiële chantage zal je werk een moderne vorm van slavernij voor je betekenen. Op je 48e verkoopt je baas de hut en gaat doen wat jij nu het liefst wil doen: op het strand liggen op de canarische eilanden. De nieuwe baas stuurt je weg; je bent te oud. Je verslaving aan geld is er nog, maar je financiële dope is kwijt. Je hebt het nodig! Je gaat weer solliciteren.

De maatschappij heeft je gevangen in het net van financiële verplichtingen. je hypotheekschuld, je Opel met 0% rente, je kinderalimentatie, je p0rno-abonnement. je wilt weg, maar je kan geen kant meer op. Uiteindelijk eindig je als onbegrepen teringlijer voor de mensen in de trein van 07:20, die dankzij jouw resten op het voorraam te laat komen voor hun financiële doping.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165335369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:10 schreef Rezania het volgende:
Een baan verwachten met een hbo bachelor. :') Ga gewoon een master doen joh.
Ken anders meer kneusjes met een master die thuis zitten ''op zoek naar werk'' dan hbo'ers die zonder werk zitten.

Vind het altijd wel grappig, die net afgestudeerde wo'ers die altijd zo'n grote bek hadden dat ze wel de nieuwe captains of industry gaan worden en hun neus ophalen voor ''gewone'' banen en zich ondertussen twee jaar rot solliciteren voor die ene ''top job / high potential functie'', die dan nooit blijkt te komen :P
pi_165335577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:25 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Ken anders meer kneusjes met een master die thuis zitten ''op zoek naar werk'' dan hbo'ers die zonder werk zitten.

Vind het altijd wel grappig, die net afgestudeerde wo'ers die altijd zo'n grote bek hadden dat ze wel de nieuwe captains of industry gaan worden en hun neus ophalen voor ''gewone'' banen en zich ondertussen twee jaar rot solliciteren voor die ene ''top job / high potential functie'', die dan nooit blijkt te komen :P
Je moet dan ook niet psychologie gaan studeren of zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_165335662
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:59 schreef workhard12 het volgende:
Moet.
Moët, nice
Play hard, go pro.
pi_165335911
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:21 schreef Nakketikker het volgende:
STOP MET SOLLICITEREN!

Werk zal leiden tot een sociaal isolement, tunnelvisie met steeds minder tot geen licht aan het einde van de tunnel. al je ideeën om niet de standaard uitgestippelde route naar je kist te bewandelen zullen opdrogen.
Je zal gewend raken aan het inkomen en daardoor allerlei door je omgeving en de maatschappij opgedrongen onnodige (luxe) zaken aanschaffen met dito financiële verplichtingen. Je hebt 25 vrije dagen per jaar waarop je evengoed bereikbaar bent voor je baas dankzij de telefoon in je zak, laptop en ipad. Door deze financiële chantage zal je werk een moderne vorm van slavernij voor je betekenen. Op je 48e verkoopt je baas de hut en gaat doen wat jij nu het liefst wil doen: op het strand liggen op de canarische eilanden. De nieuwe baas stuurt je weg; je bent te oud. Je verslaving aan geld is er nog, maar je financiële dope is kwijt. Je hebt het nodig! Je gaat weer solliciteren.

De maatschappij heeft je gevangen in het net van financiële verplichtingen. je hypotheekschuld, je Opel met 0% rente, je kinderalimentatie, je p0rno-abonnement. je wilt weg, maar je kan geen kant meer op. Uiteindelijk eindig je als onbegrepen teringlijer voor de mensen in de trein van 07:20, die dankzij jouw resten op het voorraam te laat komen voor hun financiële doping.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165335940
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:59 schreef workhard12 het volgende:
Slecht in sport, maagd op 24e, hbo pas net af. En ik solliciteer me rot en ga amper uit. Weet even niet meer waar ik het zoeken Moet.
Ok TS,

welke sport doe je?
Waarom ben je er slecht in?
Hoezo ben je nog maagd?
Je hebt je hbo diploma dat is tenminste wel iets,
wat voor diploma is het?
wat voor werk kan je er mee doen?
Wat voor werk zou je willen doen?
Waar heb je gesolliciteerd?
Wat was de reden dat ze je niet hebben aangenomen?

mvg bas
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165336115
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:05 schreef Hallojo het volgende:
Noem mij iemand die niet geflopt is.
Mark Rutte
pi_165336123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:06 schreef HulkHeld het volgende:
De opvolger van:

DatIsJammurZeg, Deezer.
Syndroom, 0906.
Braddie, MrBradge.
jantje_vertonghen was al een figuur apart hoor
pi_165336142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:58 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo ben je nog maagd?
Waarschijnlijk nog nooit geneukt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')