abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165336032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand nog een leuke theorie over een geheim genootschap dat lava eet als hobby en rondvliegt in onzichtbare zeppelins met als thuisbasis de maan?
Ja, Er komt een document uit over de holle aarde.
Dolf schijnt er ook nog rond te neuzen op zijn reptiel.

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_165336034
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:59 schreef schommelstoel het volgende:
Dus dit is nu een abortus BNW topic geworden?
Tja, het wordt soms een legale manier van kindoffers genoemd. Zo blijft het toch een beetje bnw ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165336053
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, het wordt soms een legale manier van kindoffers genoemd. Zo blijft het toch een beetje bnw ;)
En die kindoffers gebeuren bij bohemian grove?
pi_165336059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Er zijn wel belangen om alt-right te ridiculiseren natuurlijk. Het is toch die movement die de positie van Clinton aan het wankelen brengt. Het is wat naïef om te denken dat er geen tegengeluid zou komen mijns inziens.

Of het zo is, who knows?
Was het dan niet effectiever geweest om juist wel een climax in die richting te hebben, maar zo duidelijk niet kloppend dat iedereen met zijn ogen zou rollen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 september 2016 @ 11:05:07 #180
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165336066
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nee jij en ik zijn verantwoordelijk voor alle abortussen volgens de mafklapper.
pi_165336069
lol barry is ontgoocheld
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165336084
een beetje mad zelfs :')
pi_165336101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee jij en ik zijn verantwoordelijk voor alle abortussen volgens de mafklapper.
Haha ja dat was de grootste teleurstelling.
Wakker blijven en je dan laten uitschelden door zo'n religie gekkie.
  donderdag 15 september 2016 @ 11:06:56 #184
440653 BarryOSeven
pi_165336110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Was het dan niet effectiever geweest om juist wel een climax in die richting te hebben, maar zo duidelijk niet kloppend dat iedereen met zijn ogen zou rollen?
Nouja kijk wat ik nog steeds opvallend vind is dat schilderij met die schoen, en Hillary Clinton haar schoen. Beetje te toevallig maar goed het kan natuurlijk altijd.

Als het doel was om alt-right claims te laten maken dat Hillary dood is, of een robot :') en dat je bv vanmiddag een springlevende Hillary op TV ziet die zonder te kotsen vertelt dat ze 'Incredible GREAT' is.

Dan hebben de claimers wat uit te leggen natuurlijk. Als dan straks de echte leaks komen met bewijs voor die geheime genootschappen en dat soort troep dan heeft iedereen zoiets van: ja het zal wel weer, ik steek mijn nek niet meer uit.

Theorietje hoor, maar daarvoor is het hier BNW ;)
pi_165336116
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nou ja tja, niet direct daar, want abortus. Wel bij abortusklinieken die er zijn omdat de mensen die geacht worden daar te komen (bohemian grove) dat opgezet hebben.
Zie dat planned parendhood bv: http://www.lifenews.com/2(...)xtraordinary-things/

Dat maakt dat die link met Clinton en dit onderwerp niet zo ver gezocht is... Die link is er, alleen zie ik er persoonlijk geen complot in.
  donderdag 15 september 2016 @ 11:07:47 #186
440653 BarryOSeven
pi_165336120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:06 schreef Yiha3 het volgende:
een beetje mad zelfs :')
Och vond het wel mooi hoor :D ben alleen mad dat ze met zo'n kut bericht komen. Dan had ik nog liever een of ander saai taxispel van Moskou naar Shanghai of bedenk het gezien :P
pi_165336153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nouja kijk wat ik nog steeds opvallend vind is dat schilderij met die schoen, en Hillary clinton haar schoen. Beetje te toevallig maar goed het kan natuurlijk altijd.

Als het doel was om alt-right claims te laten maken dat Hillary dood is, of een robot :') en dat je bv vanmiddag een springlevende Hillary op TV ziet die zonder te kotsen vertelt dat ze 'Incredible GREAT' is.

Dan hebben de claimers wat uit te leggen natuurlijk. Als dan straks de echte leaks komen met bewijs voor die geheime genootschappen en dat soort troep dan heeft iedereen zoiets van: ja het zal wel weer, ik steek mijn nek niet meer uit.

Theorietje hoor, maar daarvoor is het hier BNW ;)
Die schoen van clinton is een associatie die je zelf gemaakt hebt, terwijl het gewoon toeval is (hoe moet dat voorspelt worden?) Dat terwijl dat schilderij volgens mij vooral verwijst naar die foto waar ook hilary voor dat schilderij staat...
Hilary die dus achter planned parenthood staat... Wat ook weer op dat biljet terugkomt.
  donderdag 15 september 2016 @ 11:10:19 #188
440653 BarryOSeven
pi_165336170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Die schoen van clinton is een associatie die je zelf gemaakt hebt. Dat terwijl dat schilderij volgens mij vooral verwijst naar die foto waar ook hilary voor dat schilderij staat...
Hilary die dus achter planned parenthood staat...
Ja dat klopt, maar zo zou ik het ook brengen. Mensen zelf de associatie laten maken zodat je ze later kunt afzeiken. :P
pi_165336173
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:07 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Och vond het wel mooi hoor :D ben alleen mad dat ze met zo'n kut bericht komen. Dan had ik nog liever een of ander saai taxispel van Moskou naar Shanghai of bedenk het gezien :P
gewoon toegeven dat we zelf ook nog allemaal beesten zijn en dat de uberbeesten aan de top zitten
dus als je wil dat er iets verandert, begin bij jezelf en je omgeving
  donderdag 15 september 2016 @ 11:11:04 #190
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165336185
Misschien was het een test. Iedereen analyseerde erop los, maar haalde hun schouders op bij de logo's van planned parenthood en playboy. Lust en abortus (vaak) als gevolg van lust.
Daar zat God dus verstopt, maar we staarden ons blind op het onheil.
pi_165336198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar zo zou ik het ook brengen. Mensen zelf de associatie laten maken zodat je ze later kunt afzeiken. :P
Nu achteraf zie je wel de associatie's van dat biljet e.d. met dit onderwerp. Zie het planned parenthood speltje van hulary bv op het biljet... En idd het playboy speltje van trump.
  donderdag 15 september 2016 @ 11:11:58 #192
440653 BarryOSeven
pi_165336201
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:10 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

gewoon toegeven dat we zelf ook nog allemaal beesten zijn en dat de uberbeesten aan de top zitten
dus als je wil dat er iets verandert, begin bij jezelf en je omgeving
Ja en daar tuin ik dus niet in, deze zelfde mensen maken het mijzelf en omgeving bijzonder lastig om wat te veranderen dus zo werkt het helaas niet hoewel hij daar wel voor probeert te pushen.

Hij ziet liever dat we met 100 man met een bordje tegen abortus gaan protesteren zodat ze lekker niets daarop kunnen doen dan dat we eens goed gaan kijken hoe de machtsstructuur op de planeet in elkaar zit en daar bewijzen voor zoeken.

Tja, zeg het maar :P
  donderdag 15 september 2016 @ 11:12:34 #193
440653 BarryOSeven
pi_165336212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu achteraf zie je wel de associatie's van dat biljet e.d. met dit onderwerp. Zie het planned parenthood speltje van hulary bv op het biljet...
Yup, planned parenthood was wel al een paar keer voorbij gekomen op het internet maar volgens mij hoopte iedereen zo hard dat het niet zoiets zou zijn dat iedereen het maar gewoon links heeft laten liggen :P
  donderdag 15 september 2016 @ 11:12:56 #194
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165336222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:58 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Mee eens, maar naar mijn mening niet voldoende reden om de baby dan maar te doden. Of je het nu met 4 weken of met 24 weken doodt.
Ik vind dat een starre houding die kosten wat het kost aan zal en moet worden vastgehouden.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165336243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Yup, planned parenthood was wel al een paar keer voorbij gekomen op het internet maar volgens mij hoopte iedereen zo hard dat het niet zoiets zou zijn dat iedereen het maar gewoon links heeft laten liggen :P
Zo ik ook hoor ;)
Achteraf is de koppeling duidelijk, tijdens heb ik daar amper aan gedacht. Wel dat het geen grote onthulling zou zijn, maar dit, nee.
  donderdag 15 september 2016 @ 11:15:49 #196
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165336266
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

ze hebben liever onheil dan tegen abortus zijn dus, best ziek.
pi_165336276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja en daar tuin ik dus niet in, deze zelfde mensen maken het mijzelf en omgeving bijzonder lastig om wat te veranderen dus zo werkt het helaas niet hoewel hij daar wel voor probeert te pushen.

Hij ziet liever dat we met 100 man met een bordje tegen abortus gaan protesteren zodat ze lekker niets daarop kunnen doen dan dat we eens goed gaan kijken hoe de machtsstructuur op de planeet in elkaar zit en daar bewijzen voor zoeken.

Tja, zeg het maar :P
volgens mij wil je gewoon niet veranderen, vind je het gewoon spannend om in duistere theorieën te duiken
  donderdag 15 september 2016 @ 11:17:11 #198
440653 BarryOSeven
pi_165336290
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef Manke het volgende:

[..]

ze hebben liever onheil dan tegen abortus zijn dus, best ziek.
PP wordt gepushed door deze zelfde overheid en Clinton dus. En hij zegt dat wij nu moordenaars zijn terwijl ons sowieso nooit serieus inspraak wordt gegeven. En al helemaal niet in de VS met dat twee partijen corruptie stelsel :P

Wie weet is het wel een subtiele call to arms :P
  donderdag 15 september 2016 @ 11:17:45 #199
440653 BarryOSeven
pi_165336295
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:16 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

volgens mij wil je gewoon niet veranderen, vind je het gewoon spannend om in duistere theorieën te duiken
Ja dat heb je goed gezien, naast dat de mogelijkheid bestaat dat het ook waar is natuurlijk. Wat is daar mis mee? Waarom zou ik moeten veranderen?
pi_165336313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:17 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja dat heb je goed gezien, naast dat de mogelijkheid bestaat dat het ook waar is natuurlijk. Wat is daar mis mee? Waarom zou ik moeten veranderen?
omdat je jezelf te kakken zet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')