abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2016 @ 10:44:46 #151
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165335684
Wat wel ontzettend jammer was dat ze de laatste 24 uur gewoon niets meer hebben gedaan.

MR Teeth weg, geen aanloop of opbouw van de spanning.

Wat ze wel goed hebben gedaan was om 1 uur ook daadwerkelijk releasen. Een paar jaar terug was er ook zo'n soort ding, (Wikileaks geloof ik) en toen duurde het nog 24 uur voordat het resultaat te zien was. Toen was iedereen al afgenokt.

Volgende keer juist opbouwen van spanning niet minder spanning naarmate we dichter bij het einde komen. Dan was het toffer geweest ^O^
pi_165335687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:40 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

_O-
Ja is toch zo. Waarom in godsnaam al die moeite? Ik denk dat die kerel zelf ook teleurgesteld is dat dit niet veel groter geworden is in aanloop naar afgelopen nacht. Ik bedoel je had FOK!, Reddit en ar15 waar men het er over had en dat was het dan allemaal wel. En verder een paar losse berichten erover, maar niet heel erg groot.

Ergo: veel te veel moeite en ophef om een paar dooie kinderen uit een kut te trekken. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Forum Admin donderdag 15 september 2016 @ 10:45:58 #153
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165335699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zo kwam het mij ook over. Daarbij verwees hij naar gebeurtenissen op de diverse fora van de afgelopen dagen, en verwees hij ook naar Hillary. Kan bijna niet anders of het filmpje is pas (eer)gisteren opgenomen.

Dus een goed opgezette stunt voor zijn agenda, maar het slot heeft hij laten afhangen van hoe zijn stunt ontvangen werd, en door wie.

Of......het originele slot is vervangen als gevolg van 'externe' omstandigheden..... :@ :7
Lijkt me onwaarschijnlijk, het ademt toch wel de sfeer van dat AHA clubje uit. Misschien was hij teleurgesteld dat er 1001 theorieën waren en dat men de in zijn ogen belangrijkste (abortus) over het hoofd gezien werd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165335701
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

We gaan deze discussie hier waarschijnlijk niet oplossen, het is een diepgewortelde overtuiging van beide kanten. Als jij écht gelooft dat het doden van een mens een 'slecht' iets is - dan geldt dat ook voor mensen die er zelf geen besef van hebben. En dat zou niet lichtjes moeten gebeuren vanwege een gebrek aan planning in je relatie of onwetendheid over anti-conceptie.

Dat het altijd al gebeurt maakt het voor mensen met deze overtuiging niet minder erg. Dat het nu systematischer en met minder gevaar voor de vrouw gebeurt verandert het feit niet. Dat het nu politiek en wettelijk goedgekeurd is maakt niets uit; er wordt een baby gedood.
Het gebeurd niet systematischer, het gebeurd veiliger. En dat het zo lichtjes gedaan wordt is ook al niet waar, zelfs niet hier in het progressieve Nederland. Op enkele uitzonderingen na zit echt niemand op een abortus te wachten en blijft het enorm rot om al die zorgen en die uitkomst te hebben op een onverwachte/ongewenste zwangerschap.

Vind het altijd raar om het te hebben over die vrucht die gedood wordt, maar dan maar te zwijgen over wat er met dat kind gebeurd als we wel afdwingen dat het moet leven. Om over de vrouw die gedwongen wordt een ongewenst kind te voldragen met alle risico van dien (bij een normale zwangerschap) ook maar te zwijgen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 september 2016 @ 10:46:18 #155
440653 BarryOSeven
pi_165335706
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik doel meer op de climax van deze puzzel. Anti-abortus is geen logische gevolgtrekking uit de informatie/clous/hints van de badselfeater.com, Mr.Teeth, de bills en foto's. Daarom mijn beeld dat al die zaken bedoeld waren om de aandacht te trekken, en vervolgens dit standpunt tegen abortus te poneren.
Ja het slaat echt als een lul op een drumstel. Snap het niet helemaal, als je dan zo anti abortus bent en je hebt een breed publiek: waarom dan pitchen op broeder Jezus?

Is het niet veel slimmer om gewoon breed te schieten en religie gewoon achterwege te laten?
  donderdag 15 september 2016 @ 10:47:26 #156
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_165335723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:43 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Je gelooft als christen in een (niet stoffelijke, immateriële) ziel toch? Ik denk dan altijd bij mezelf: dat zieltje vind dan wel weer een ander lichaam om in neer te strijken en geboren te worden. Geen zorgen over. En God zorgt anders wel voor de ziel van de baby die er niet mocht komen.

En je kunt ook nog heel plat denken: joh, mensen genoeg op aarde. Die ene meer of minder.
Met die redenatie kan je rustig iedereen doden. Werkelijk, wat een onzin.
Chaos is a ladder.
pi_165335724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat wel ontzettend jammer was dat ze de laatste 24 uur gewoon niets meer hebben gedaan.

MR Teeth weg, geen aanloop of opbouw van de spanning.

Wat ze wel goed hebben gedaan was om 1 uur ook daadwerkelijk releasen. Een paar jaar terug was er ook zo'n soort ding, (Wikileaks geloof ik) en toen duurde het nog 24 uur voordat het resultaat te zien was. Toen was iedereen al afgenokt.

Volgende keer juist opbouwen van spanning niet minder spanning naarmate we dichter bij het einde komen. Dan was het toffer geweest ^O^
Ik denk dat zijn ideeën op waren en dattie daarom zn facebook gedropt heeft. Eerder dan eigenlijk de bedoeling was ofzo.

Buiten dat vind ik het nogal debiel om zo een filmpje te laten zien; dat zijn geen beelden van abortus. Dat gebeurt veel eerder. Dit zijn gewoon dooie kutbabies die om wat voor reden dan ook al dood in de buik zaten en eruit gehaald werden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 15 september 2016 @ 10:47:51 #158
440653 BarryOSeven
pi_165335733
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Het gebeurd niet systematischer, het gebeurd veiliger. En dat het zo lichtjes gedaan wordt is ook al niet waar, zelfs niet hier in het progressieve Nederland. Op enkele uitzonderingen na zit echt niemand op een abortus te wachten en blijft het enorm rot om al die zorgen en die uitkomst te hebben op een onverwachte/ongewenste zwangerschap.

Vind het altijd raar om het te hebben over die vrucht die gedood wordt, maar dan maar te zwijgen over wat er met dat kind gebeurd als we wel afdwingen dat het moet leven. Om over de vrouw die gedwongen wordt een ongewenst kind te voldragen met alle risico van dien (bij een normale zwangerschap) ook maar te zwijgen.
Ja is het dan wel ethisch om een kind op de wereld te zetten waarvoor je niet kunt zorgen en die met een beetje pech gedwongen wordt zelf een einde aan zijn/haar leven te maken?

In dat geval dwingt god je dus een kind te accepteren die uiteindelijk naar de hel zou gaan volgens de maker zijn overtuiging.
pi_165335749
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn ideeën op waren en dattie daarom zn facebook gedropt heeft. Eerder dan eigenlijk de bedoeling was ofzo.

Buiten dat vind ik het nogal debiel om zo een filmpje te laten zien; dat zijn geen beelden van abortus. Dat gebeurt veel eerder. Dit zijn gewoon dooie kutbabies die om wat voor reden dan ook al dood in de buik zaten en eruit gehaald werden.
daarom dat ze bewegen?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  donderdag 15 september 2016 @ 10:49:07 #160
401888 Nightquest777
pi_165335761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:47 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja is het dan wel ethisch om een kind op de wereld te zetten waarvoor je niet kunt zorgen en die met een beetje pech gedwongen wordt zelf een einde aan zijn/haar leven te maken?

In dat geval dwingt god je dus een kind te accepteren die uiteindelijk naar de hel zou gaan volgens de maker zijn overtuiging.
Dat kind kan zijn eigen keuzes maken, en ondanks dat die wellicht met een achterstand geboren wordt (sociaal gezien) kan je niet stellen dat ieder ongewenst kind waarschijnlijk zelfmoord pleegt en naar de hel gaat. Dan sla je wel heel veel stapjes over.
Chaos is a ladder.
  Forum Admin donderdag 15 september 2016 @ 10:49:19 #161
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165335764
quote:

[..]

Kweenie die vent op die bank in louisville was nadat zijn facebook down was. (Ook hier mis ik even de abortus link maar goed, wellicht het bloed aan zijn handen).
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165335776
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:48 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

daarom dat ze bewegen?
Die beelden dienen alleen een shock-effect teweeg te brengen en hebben niet veel te maken met hoe regulier gezien een abortus wordt uitgevoerd. Er zit niet voor niets een fatale (hihi) termijn op tot wanneer het mag.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_165335790
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Die beelden dienen alleen een shock-effect teweeg te brengen en hebben niet veel te maken met hoe regulier gezien een abortus wordt uitgevoerd. Er zit niet voor niets een fatale (hihi) termijn op tot wanneer het mag.
hihi ja
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  donderdag 15 september 2016 @ 10:53:03 #164
440653 BarryOSeven
pi_165335832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Dat kind kan zijn eigen keuzes maken, en ondanks dat die wellicht met een achterstand geboren wordt (sociaal gezien) kan je niet stellen dat ieder ongewenst kind waarschijnlijk zelfmoord pleegt en naar de hel gaat. Dan sla je wel heel veel stapjes over.
Daarom zeg ik ook: met een beetje pech ;)

Vind het wel een lastige discussie die zeker niet met religie op te lossen valt imho.
pi_165335847
quote:

[..]

Dat is niet helemaal waar. De meeste abortussen hier worden voor de 16 weken (zelfs 12 weken) gedaan en dan is het idd maar klein. Maar latere abortussen gaan wel degelijk over een opgewekte geboorte, in stukken snijden en dat soort zaken.

Latere abortussen vinden vooral veel plaats daar waar er een taboe is op abortus, of waar abortus lastiger gemaakt wordt. Hier zijn er ook wel latere abortussen, bv omdat iemand het eerder niet wist, of omdat er bepaalde hele ernstige afwijkingen zijn die pas later duidelijk worden.

Vanaf een week of 12 is dat vruchtje geen klompje cellen meer, het gaat echt best hard. Hier mag het (officieel) tot 24 weken. In de praktijk ga je geen arts vinden die na de 20 weken aborteerd zonder medische indicatie. Er zijn extreem vroeg geboren baby's van 21 weken die overleven, om even een beeld te geven.

In veel andere landen mag het zelfs nog later en zonder medische indicatie. Ook is het in veel landen zo dat er meer latere abortussen zijn door dat taboe op abortus.
Goede educatie, het taboe opheffen, makkelijk verkrijgbare anticonseptie en middelen om in het begin de zwangerschap af te breken zijn dus van groot belang om het aantal latere abortussen terug te dringen, sterker nog het aantal abortussen in totaal terug te dringen.

Toevoeging:

Plaatje over de ontwikkeling van een foetus

[ Bericht 6% gewijzigd door erodome op 15-09-2016 11:02:13 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 september 2016 @ 10:55:25 #166
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165335875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Het gevoel hebben ongewenst ter wereld te zijn gekomen slaat vaak een ongelooflijk diepe krater in iemands meest fundamentele zijnsgevoel. Dat brengt doorgaans een fundamenteel minderwaardigheidscomplex met zich mee, en een gebrek aan basis. Die mensen wensen dan ook vaak nooit geboren te zijn, en zijn diepgaand ongelukkig. Een basisgevoel van gewenst te zijn is extreem belangrijk.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 15 september 2016 @ 10:58:07 #167
401888 Nightquest777
pi_165335928
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het gevoel hebben ongewenst ter wereld te zijn gekomen slaat vaak een ongelooflijk diepe krater in iemands meest fundamentele zijnsgevoel. Dat brengt doorgaans een fundamenteel minderwaardigheidscomplex met zich mee, en een gebrek aan basis. Die mensen wensen dan ook vaak nooit geboren te zijn, en zijn diepgaand ongelukkig. Een basisgevoel van gewenst te zijn is extreem belangrijk.
Mee eens, maar naar mijn mening niet voldoende reden om de baby dan maar te doden. Of je het nu met 4 weken of met 24 weken doodt.
Chaos is a ladder.
  donderdag 15 september 2016 @ 10:58:53 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165335946
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik doel meer op de climax van deze puzzel. Anti-abortus is geen logische gevolgtrekking uit de informatie/clous/hints van de badselfeater.com, Mr.Teeth, de bills en foto's. Daarom mijn beeld dat al die zaken bedoeld waren om de aandacht te trekken, en vervolgens dit standpunt tegen abortus te poneren.
Dat denk ik ook. Ik heb het idee dat die gast niet eens veel met abortus op heeft maar iets gruwelijks heeft gezocht om er een bloederige draai aan te geven en met wat smerige beelden te kunnen eindigen. Kan best bedoeld zijn als afleiding en belachelijk maken van, want nu kan men weer wijzen naar de gekkies en hun complotjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165335948
Dus dit is nu een abortus BNW topic geworden?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 15 september 2016 @ 10:59:01 #170
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165335949
Als iedereen zich hield aan de geboden van God, namelijk geen hoererij (=fornicatie, geen prostitutie) en geen overspel, dan was deze discussie niet nodig.
En geen verkrachting, maar dat heeft het slachtoffer zelf niet in de hand.
Niet?
:)
pi_165335980
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ik heb het idee dat die gast niet eens veel met abortus op heeft maar iets gruwelijks heeft gezocht om er een bloederige draai aan te geven en met wat smerige beelden te kunnen eindigen. Kan best bedoeld zijn als afleiding en belachelijk maken van, want nu kan men weer wijzen naar de gekkies en hun complotjes.
Waarom heb je dat idee dan?

Echt, fucking seriously, waarom kan iets niet gewoon zijn wat het blijkt te zijn. Waarom moet er altijd weer 1 of andere brainfart bij komen van een aantal. Laat iets toch gewoon zoals het is als het zo is zoals het is.
  donderdag 15 september 2016 @ 11:00:29 #172
440653 BarryOSeven
pi_165335982
Iemand nog een leuke theorie over een geheim genootschap dat lava eet als hobby en rondvliegt in onzichtbare zeppelins met als thuisbasis de maan?
  donderdag 15 september 2016 @ 11:01:44 #173
440653 BarryOSeven
pi_165336007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom heb je dat idee dan?

Echt, fucking seriously, waarom kan iets niet gewoon zijn wat het blijkt te zijn. Waarom moet er altijd weer 1 of andere brainfart bij komen van een aantal. Laat iets toch gewoon zoals het is als het zo is zoals het is.
Er zijn wel belangen om alt-right te ridiculiseren natuurlijk. Het is toch die movement die de positie van Clinton aan het wankelen brengt. Het is wat naïef om te denken dat er geen tegengeluid zou komen mijns inziens.

Of het zo is, who knows?
  donderdag 15 september 2016 @ 11:02:16 #174
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165336013
Vraag me nog steeds af of die biljetten van officieel materiaal zijn gemaakt. Want dan kan hij de fbi verwachten.
pi_165336028
Jammer dat die kerel dit filmpje niet kan verstaan.

“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')