meisjes van 16 <3quote:
in mijn boek lezen en posten hier.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:28 schreef Gloorbek het volgende:
Hoe vullen jullie de laatste 36 minuten van jullie leven in? ik heb net de vloerbedekking schoongemaakt omdat de kat had gekotst, nu nog ff potje gamen
Voor de vijfde keer opnieuw dezelfde race in Grid Autosport proberen zonder na drie bochten te crashen.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:28 schreef Gloorbek het volgende:
Hoe vullen jullie de laatste 36 minuten van jullie leven in? ik heb net de vloerbedekking schoongemaakt omdat de kat had gekotst, nu nog ff potje gamen
Vorige aflevering van Mr. Robot kijken, alvorens de grandioze finale zo meteen wordt vrijgegeven over 29 minuten en 45 seconden!quote:Op donderdag 15 september 2016 00:28 schreef Gloorbek het volgende:
Ik ga maar even nhl 17 spelen zolang het nog kanquote:Op donderdag 15 september 2016 00:28 schreef Gloorbek het volgende:
Ik mis een grote grapquote:Op donderdag 15 september 2016 00:29 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Wat gaat er gebeuren?
• Nieuw computerspelletje
• Nieuwe film
• Iets met een tv-serie
• Helemaal niks, totale stilte hierover
• Meer uitgelekte mailtjes van Clinton en co
• Aliens
• Terroristische aanslag
• Gebeurt niks, het was een kunstproject
• 'Bekendmaking' van een zgn samenzwering
• Minstens één presidentskandidaat haakt af
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik laat de mensen in dit topic gewoon lekker hun hersenen verneuken ipv zelf te kijkenquote:
Ik zet het geluid wel al vast uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:34 schreef Blaadjes het volgende:
nu twijfel ik of ik nog wel zal kijken.
M'n laatste biertje opdrinken en dan pitten.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:28 schreef Gloorbek het volgende:
De enige reden waarom ik twijfel is omdat het me niks zou verbazen als er iets tevoorschijn komt waar je je helemaal de teringtyfus van schrikt en daar heb ik weinig zin inquote:Op donderdag 15 september 2016 00:34 schreef Blaadjes het volgende:
nu twijfel ik of ik nog wel zal kijken.
Zou je ook wel willen he?quote:Op donderdag 15 september 2016 00:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
jij bent 25 en je vriendin 16? wtf
haha dat zou ook nog wel eens kunnenquote:Op donderdag 15 september 2016 00:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zet het geluid wel al vast uit.
Straks is het zo'n screamer waar je je de tering van schrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |