Die kans schat ik ook heel hoog in. Of van het Ar15 forum. Of dat ze beide er wat te maken hebben.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:22 schreef VacaLoca het volgende:
Ik schat inmiddels de kans grootst op een stunt vanuit reddit users.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:27 schreef glazenbak123 het volgende:
Trouwens ik ga slapen, mocht er iets spectaculairs om 01:00 gebeuren, bel me even:
06302857312
Het zou trouwens wel heel raar wakker worden als ik morgen opsta en er is iets van Breaking News.
Van ar15.comquote:That used to be SwimTexan427 but he changed his name to cash in on his bill, which is almost CERTAINLY not the original.
I sent a couple messages back and forth with him before his name change and when his starting price was $100.
Trouwens ik ga slapen, mocht er iets spectaculairs om 01:00 gebeuren, bel me even:
06302857312
Het zou trouwens wel heel raar wakker worden als ik morgen opsta en er is iets van Breaking News.
0630********
Een nummertje teveelquote:Op woensdag 14 september 2016 23:27 schreef glazenbak123 het volgende:
06302857312
Hahaquote:Op woensdag 14 september 2016 23:27 schreef glazenbak123 het volgende:
06302857312
Die timer doet het hem jaquote:Op woensdag 14 september 2016 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Als iemand trouwens zou aankondigen een jaar elke dag een teller te laten aflopen, met daarbij de notie dat slechts 1 van de 365 keer het werkelijk betekent dat er iets gebeurt. Zou men dan elke dag angstig bezighouden met de teller?
Want zou in feite verder geen verschil maken met het leven nu. Elk jaar gebeurt er wel iets groots, maar we houden er ons niet dagelijks mee bezig dat het die dag zou kunnen zijn dat er iets erg gebeurt.
Misschien dat met dagelijkse klok men het ook wel vergeet en niet meer mee bezig gaat houden, maar toch wel interessant hoe men in de ban kan raken van een timer
zucht, blijf nou gewoon joh!quote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben bang dat ik het niet volhou tot 1 uur dus ik duik mijn bed in met Barry Hay.
Althans met zijn biografie. Neem wel mijn tablet mee dus ik probeer er toch om 1 uur bij te zijn.
Ik verwacht dat de site nog wel gaat veranderen. Misschien over een minuut of 10quote:Op woensdag 14 september 2016 23:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Valt me wel tegen dat er in de aanloop niks gebeurt. Het kan nog in het laatste uur natuurlijk.. maar toch.
ally !quote:Op woensdag 14 september 2016 23:52 schreef lnloggen het volgende:
Over een minuut of 70. Dan gaat alles veranderen, de hele wereld.
Het systeem gaat instorten. De Big Reset komt er aan!!
Betekend dat dat ik al mijn savegames dan kwijt ben ?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:52 schreef lnloggen het volgende:
Over een minuut of 70. Dan gaat alles veranderen, de hele wereld.
Het systeem gaat instorten. De Big Reset komt er aan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |