Helaas zal Kaine het overnemen, die is haar Veep.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een dag na haar presidentschap sterft, daarna neemt de Bern het over en volgt Amerika een nieuwe eeuw van welvaart.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas zal Kaine het overnemen, die is haar Veep.
We zullen de Bern nooit meer zien.
[ afbeelding ]
Ik zal niet ontkennen dat ik dat leuk zou vinden, maar als je bijv. financieel weinig ruimte hebt dan hoeft het niet hoor. :$ Ik vind het gewoon veel leuker om die dag gezellig te maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je iets voor je verjaardag, feer?
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
We zullen de Bern nooit meer zien.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik dat leuk zou vinden, maar als je bijv. financieel weinig ruimte hebt dan hoeft het niet hoor. :$ Ik vind het gewoon veel leuker om die dag gezellig te maken.
Oké. Niets eetbaars trouwens, als 't kan. Ik probeer gezond te leven. Mensen die je dan snacks enz. cadeau doen helpen niet echt mee.quote:
Is goed, ik zal geen kilo zakken gedroogde bonen meenemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Niets eetbaars trouwens, als 't kan. Ik probeer gezond te leven. Mensen die je dan snacks enz. cadeau doen helpen niet echt mee.
Die kan ik niet eens kwijt. Weinig opbergruimte.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed, ik zal geen kilo zakken gedroogde bonen meenemen.
Ik heb nog paar pakken joylent voor je, kon er niet aan wennenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens kwijt. Weinig opbergruimte.
Wel beter dan wat er nu is.quote:
Heb je het geprobeerd, ja?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog paar pakken joylent voor je, kon er niet aan wennen
Ja, 1 keer 30 euro voor zo`n box, maar moet ook wel eerlijk zeggen dat ik alleen met chocola-smaak nog heb gedaan. Daarna niet meer aangeraaktquote:
Ah, jammer. Ik vond het wel lekker. Maar je mag het wel aan me geven hoor. Zat er sowieso aan te denken om het weer toe te voegen. Denk niet 100%, maar is wel handig voor na sporten of zo.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 1 keer 30 euro voor zo`n box, maar moet ook wel eerlijk zeggen dat ik alleen met chocola-smaak nog heb gedaan. Daarna niet meer aangeraaktIk werd er eigenlijk echt kotsmisselijk van
het was inderdaad machtig, dus dat zat wel goed, maar niet op de positieve manier
Ja misschien deed i ker te veel/weinig water bij ofzo, geen idee.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik vond het wel lekker. Maar je mag het wel aan me geven hoor. Zat er sowieso aan te denken om het weer toe te voegen. Denk niet 100%, maar is wel handig voor na sporten of zo.
Water kun je zelf nog naar gelang aanpassen. Heb je het ook in de koelkast gezet? Verbetert de smaak aanzienlijk, vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien deed i ker te veel/weinig water bij ofzo, geen idee.
Ja deed ik ook inderdaad, maar helaasquote:Op woensdag 14 september 2016 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Water kun je zelf nog naar gelang aanpassen. Heb je het ook in de koelkast gezet? Verbetert de smaak aanzienlijk, vind ik persoonlijk.
Dat kan hoor. Snap wel dat het voor veel mensen niet te kanen is.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja deed ik ook inderdaad, maar helaasMisschien gewoon niks voor mij
Letterlijk wel.quote:
Als je letterlijk geen verstand hebt van economie misschien.quote:
Alsof alles om economie draait.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je letterlijk geen verstand hebt van economie misschien.
Zelfs Clinton is beter dan enge Sanders.
Een overheid zou in feite weinig andere taken moeten hebben ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof alles om economie draait.Typisch rechtse opmerking.
naast beveiliging van het land.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een overheid zou in feite weinig andere taken moeten hebben ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |