lokale moskee omkopenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zou er ook zo lekker binnen komen
f1 in Singa he dit weekendquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
stampede tegen je krijgen
hartstikke dood
hoe laatquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
f1 in Singa he dit weekend
Marina Bay
8-10 savonds. 6 uur later dan hier dus 2 uur.quote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
8-10 savonds. 6 uur later dan hier dus 2 uur.
1 uur voor jou
VOlgens mij
Toplandje. Jammer dat het zo duur isquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
redelijk goed landw el
mwa vond opzich meevallenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toplandje. Jammer dat het zo duur is
Mwah, je merkte het echt wel hoor. VOoral met verblijfquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwa vond opzich meevallen
heb er niet gek veel meer uitgegeven dan kuala lumpur
vond wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je merkte het echt wel hoor. VOoral met verblijf
Ja, jij ging in de duurste restaurants eten daar, dan snap ik dat je het met Singapore mee vind vallenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
KL heb ik echt heel veel uitgegeven
Singapore dan niet duurder.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij ging in de duurste restaurants eten daar, dan snap ik dat je het met Singapore mee vind vallen
Alleen jammer dat er buiten die steden niet echt veel is. Je kan niet beetje de omgeving in aangezien KL wel in een paar dagen gezien isquote:
heb me er wel prima vermaaktquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er buiten die steden niet echt veel is. Je kan niet beetje de omgeving in aangezien KL wel in een paar dagen gezien is
Dat sowieso ja. Ook meer mijn stad dan BKK denk ik.quote:
bkk wel goed hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Ook meer mijn stad dan BKK denk ik.
Je gaat in december naar Tim Sharky tochquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bkk wel goed hoor.
Maar ga niet meer na die kao san road ding in december.
Sowieso niet meer dat backpacker gedeelte.
ja als ie kanquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat in december naar Tim Sharky toch
Beetje zinloos jaquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ga niet lang naar pattaya hoor
beetje poolen met prostitueesquote:Op zaterdag 17 september 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje zinloos jaBehalve als je naar dronken russen met jonge thaise meisjes wil kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |