Dan maar taser gebruiken toch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Dacht even dat ze corrigerende tik wilde verbieden in Polen.
Kreeg bijna hartaanval
Feyenoord heeft nu kans daarop, met 3 punten tegen ManU.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja hopen dat ze alledrie in ieder geval groepsfase overleven. PSV erbij, heb je 4 ploegen in KO-fase.
dat is verbodenquote:
Yo yo, ik hoorde dat je intussen getrouwd was! Gefeliciteerd dude!quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is verboden
nu word alles verboden behalve corrigerende tik
dat is wel goed
bedankt VA.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yo yo, ik hoorde dat je intussen getrouwd was! Gefeliciteerd dude!
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt VA.
ik heb nu een zwart gat na de huwelijksreis
Waar zijn jullie naartoe geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt VA.
ik heb nu een zwart gat na de huwelijksreis
Volgende keer maar weer oud vertrouwd naar Azie zeker?quote:
ja zeker, blijft beste.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer oud vertrouwd naar Azie zeker?
Goed hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker, blijft beste.
in december
Niks mis mee nee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch GODENcontinent. zo-azie dan
doe je niks aanquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Je moet alleen geen Tsunami`tje meemaken dan
Niels is het met je eensquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch GODENcontinent. zo-azie dan
ja vrij landquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet wie dat is
maarm oet hij weten
bedankt mortaxxquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja vrij land
Dacht ik meld het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |