Tjackagodquote:
Prank, 0 reetenquote:
Treurnis alom ja.quote:
Heb je al weer een leuk cadeau voor Fera in gedachten?quote:
Het is een keer over met de pretquote:Op woensdag 14 september 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al weer een leuk cadeau voor Fera in gedachten?
Ik had je er wel voor aangezien om haar een shirt te geven met je gezicht er op.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een keer over met de pret
Hater. Mijn cadeaus zijn origineel jongequote:Op woensdag 14 september 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je er wel voor aangezien om haar een shirt te geven met je gezicht er op.
We kunnen slechts hopen voor, maar dat zit er niet in.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Zal ze voor of na de verkiezingen sterven?
Cant stump the Trump yoloquote:Op woensdag 14 september 2016 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen slechts hopen voor, maar dat zit er niet in.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Had je al die artikelen gelezen over pepe? Dat hij staat voor nazisme en extreem-rechts.
Deed het pijn?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam niet meer bij van het lachen.
Mijn god wat een stelletje mongolen zit er toch in die partij.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deed het pijn?
Wel veel ebin memes deze verkiezingen. Zullen we nooit meer krijgen waarschijnlijk.
Een dag na haar presidentschap sterft, daarna neemt de Bern het over en volgt Amerika een nieuwe eeuw van welvaart.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Helaas. Vergeleken met deze 2 kan het slechts normaler.
Aan de andere kant, zijn we er wel bij wanneer Hillary de slechtste president aller tijden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |