Is een "eater-egg" niet een verwijzing naar easter-egg?" Een "inside joke" dus?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[ code verwijderd ]
Stukje CSS van die site met de klok. Rare is, er is geen element te bekennen met het ID eater-egg (dat is wat de code hierboven zegt; geef element met ID eater-egg de volgende eigenschappen).
Ja, daarom leek het mij ook interessant. Dat, of een hint naar een volgende stap ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef emil23 het volgende:
[..]
Is een "eater-egg" niet een verwijzing naar easter-egg?" Een "inside joke" dus?
Er zit te weinig lijn in. De hints springen van de hak op de tak en elke conspiracy cliché wordt erbij gehaald. Als dit een grap blijkt te zijn moet ik een compliment geven voor het grafische aspect (de afbeeldingen en de video's) en voor het creepy sfeertje wat is gecreeerd. Maar qua samenhang slaat het echt als een tang op een varken allemaal. Denk dat het daarom o.a. niet viral gaat.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb alle vijf de topics gelezen, maar ben niks tegengekomen wat me heel erg verontrust. Een site met een klok en een vaag filmpje. Wat bankbiljetjes her en der. Komt op mij over als een weinig geslaagd staaltje guerillamarketing. Zo'n actie die maar niet viral wil gaan.
Zelfs dit topic lijkt een beetje dood te bloeden nu.
Nee sorry, ik zie het echt niet. Ik heb wel geprobeerd te zien wat jij ziet.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
Hallo, gisteren heb ik een foto van dr.Teeth ge-analyseerd waarbij een bepaalde tekening mij opviel, ik zag iets wat verder niemand zag.
Nou de vraag: zijn er hier nu mensen die zien wat ik bedoel?
[ link | afbeelding ]
Rood omcirkelt: Hand die ''troffee'' vasthoudt.
Geel omcirkelt: langgerekte arm die uiteraard bij hand hoort
Blauw omcirkelt: hoofd van kale man.
Oranje omcirkelt: 'lichaam' van man.
En de originele tekening ten vergelijking:
[ afbeelding ]
Ik zie dus een kale man die een troffee vast lijkt te houden, deman kijkt links naar beneden. Het lijkt mij wel een Poetin die met 'de stalen arm van Stalin' de wereldbeker vasthoudt....
Gisteren kon niemand, zelfs niet met enige fantasie mijn bevinding zien...
Vandaar nogmaals: zien jullie wat ik zie?
Ik zie het wel. Maar ik denk dat het niets betekend, daar vind ik het te onduidelijk voor. Zoiets als gezichten, konijnen en Jezus zien in wolken.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
Hallo, gisteren heb ik een foto van dr.Teeth ge-analyseerd waarbij een bepaalde tekening mij opviel, ik zag iets wat verder niemand zag.
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie dus een kale man die een troffee vast lijkt te houden, deman kijkt links naar beneden. Het lijkt mij wel een Poetin die met 'de stalen arm van Stalin' de wereldbeker vasthoudt....
Alles is eigenlijk al wel uitgeplozen. Dit ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Als je kijkt naar de teller en dan in Chrome Dev Tools, heb je een 'console' voor foutmeldingen van een website (javascript), daarin staat "You're welcome.".
Ik kijk voor het eerst hier naar, dus als dit allemaal al voorbij is gekomen, sorry.
Goh...iedereen zei op zijn Facebookpage... " Thank you Mr. Teeth"quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Als je kijkt naar de teller en dan in Chrome Dev Tools, heb je een 'console' voor foutmeldingen van een website (javascript), daarin staat "You're welcome.".
Ik kijk voor het eerst hier naar, dus als dit allemaal al voorbij is gekomen, sorry.
Ik zie nu wel iets totaal anders. Vooral op dat kleinere plaatje.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh. Dan blijft gewoon wachten over. Saai.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alles is eigenlijk al wel uitgeplozen. Dit ook.
Het werkt met de client side. Als ik de klok laat aflopen om 1 uur, wordt de pagina herladen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Iemand z'n klok al vooruit gezet om te kijken of het met de client side tijd werkt?
Ik zie wat je bedoeld maar het is veel te abstract. Ben benieuwd hoe jij het zou doen bij een rorschachtest... menig psychiater zou z'n wenkbrauw fronsen denk ikquote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
Ik blijf 10 pagina's achterlopen. Veel theorietjes, niks solide in mijn ogen. Wel leuk om te zien hoe sommigen vol achter ieder nieuwe interpretatie aanlopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:45 schreef Geralt het volgende:
Geen nieuwe ontwikkelingen dusver? Kan even niet op reddit en ar15. Bedankt alvast 😊
Dat zie ik dan weer niet maar weet haast wel zeker dat het er is net zoals de man die ik zie heel duidelijk bewust verwerkt is in de foto... als je hem maar 1 keer ziet. Zal met jouw handen/torso wel hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zie nu wel iets totaal anders. Vooral op dat kleinere plaatje.
Een torso en 2 handen met daartussen vrouwe justitia.
Die linker en rechter klif zijn dan de handen en dat donkere is dan dat torso.
Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.quote:See the following:
http://www.ebay.com/itm/M(...)%26sd%3D142110923124
-The posting for the bill from Mr. Teeth. Look closer at his ebay history. You'll see he made past transactions as swimtexan427.
-Google swimtexan427. One of the results yeilds a VIN number from a vehicle sale made by this individual.
-https://www.linkedin.com/in/aselton is the previous owner of that vehicle. This is your man. Former Navy operations. I fear this may be real.
PLEASE UPVOTE / SPREAD THIS.
Iedereen focust heel erg op het beeld maar ik denk dat het filmpje en zelfs de tekst van vide cor meum ook grote clues zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet maar weet haast wel zeker dat het er is net zoals de man die ik zie heel duidelijk bewust verwerkt is in de foto... als je hem maar 1 keer ziet. Zal met jouw handen/torso wel hetzelfde zijn.
Een werkloze militair... Die Russisch spreekt. :-/quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Internet speurneuzen
[..]
Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |