abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165326378
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef Scrummie het volgende:

[ code verwijderd ]

Stukje CSS van die site met de klok. Rare is, er is geen element te bekennen met het ID eater-egg (dat is wat de code hierboven zegt; geef element met ID eater-egg de volgende eigenschappen).
Is een "eater-egg" niet een verwijzing naar easter-egg?" Een "inside joke" dus?
pi_165326411
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef emil23 het volgende:

[..]

Is een "eater-egg" niet een verwijzing naar easter-egg?" Een "inside joke" dus?
Ja, daarom leek het mij ook interessant. Dat, of een hint naar een volgende stap ofzo.
pi_165326429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb alle vijf de topics gelezen, maar ben niks tegengekomen wat me heel erg verontrust. Een site met een klok en een vaag filmpje. Wat bankbiljetjes her en der. Komt op mij over als een weinig geslaagd staaltje guerillamarketing. Zo'n actie die maar niet viral wil gaan.

Zelfs dit topic lijkt een beetje dood te bloeden nu.
Er zit te weinig lijn in. De hints springen van de hak op de tak en elke conspiracy cliché wordt erbij gehaald. Als dit een grap blijkt te zijn moet ik een compliment geven voor het grafische aspect (de afbeeldingen en de video's) en voor het creepy sfeertje wat is gecreeerd. Maar qua samenhang slaat het echt als een tang op een varken allemaal. Denk dat het daarom o.a. niet viral gaat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_165326437
Hallo, gisteren heb ik een foto van dr.Teeth ge-analyseerd waarbij een bepaalde tekening mij opviel, ik zag iets wat verder niemand zag.
Nou de vraag: zijn er hier nu mensen die zien wat ik bedoel?

Rood omcirkelt: Hand die ''troffee'' vasthoudt.

Geel omcirkelt: langgerekte arm die uiteraard bij hand hoort

Blauw omcirkelt: hoofd van kale man.

Oranje omcirkelt: 'lichaam' van man.

En de originele tekening ten vergelijking:

Ik zie dus een kale man die een troffee vast lijkt te houden, deman kijkt links naar beneden. Het lijkt mij wel een Poetin die met 'de stalen arm van Stalin' de wereldbeker vasthoudt....

Gisteren kon niemand, zelfs niet met enige fantasie mijn bevinding zien...

Vandaar nogmaals: zien jullie wat ik zie?
pi_165326472
H
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef glazenbak123 het volgende:
Hallo, gisteren heb ik een foto van dr.Teeth ge-analyseerd waarbij een bepaalde tekening mij opviel, ik zag iets wat verder niemand zag.

[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zie dus een kale man die een troffee vast lijkt te houden, deman kijkt links naar beneden. Het lijkt mij wel een Poetin die met 'de stalen arm van Stalin' de wereldbeker vasthoudt....

Nee sorry, ik zie het echt niet. Ik heb wel geprobeerd te zien wat jij ziet.
pi_165326530
O, die website is nu zwart in plaats van rood.

Het gebruik van vide cor meum van Hans Zimmer verbaast me een beetje. Filmmuziek, geschreven voor Hannibal. 'Kijk in mijn hart' betekent het.

http://www.allthelyrics.c(...)2.html#ixzz4KG8srdDS

Chorus: And thinking of her
I fell into a sweet sleep

I am your master
See your heart
and he gently fed to her
the burning heart
(Your heart)
she ate it, terrified.
And then I saw him disappear in tears.

Happiness gave way to bitterest weeping

I am in peace
My heart
I am in peace
See my heart
pi_165326568
Spijt me maar ik zie dat er ook nog steeds niet in.
Ich hock in meinem Bonker
pi_165326590
Na vide corm meum hoor je nu een stem. John F. Kennedy? Iets over secret societies. Ging te snel om het te volgen. :(
pi_165326593
quote:

[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zie het wel. Maar ik denk dat het niets betekend, daar vind ik het te onduidelijk voor. Zoiets als gezichten, konijnen en Jezus zien in wolken.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_165326624
Ik ben wel onder de indruk van de muziek eigenlijk. Was nog niet bekend met dit stuk. Filmmuziek. Geslaagd kunstig projectje al met al. Ter promotie van.... Dat zullen we straks wel weten.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vide_cor_meum
pi_165326706
Als je kijkt naar de teller en dan in Chrome Dev Tools, heb je een 'console' voor foutmeldingen van een website (javascript), daarin staat "You're welcome.".

Ik kijk voor het eerst hier naar, dus als dit allemaal al voorbij is gekomen, sorry.
pi_165326790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Als je kijkt naar de teller en dan in Chrome Dev Tools, heb je een 'console' voor foutmeldingen van een website (javascript), daarin staat "You're welcome.".

Ik kijk voor het eerst hier naar, dus als dit allemaal al voorbij is gekomen, sorry.
Alles is eigenlijk al wel uitgeplozen. Dit ook.
pi_165326827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:

Goh...iedereen zei op zijn Facebookpage... " Thank you Mr. Teeth"
Wederom blijkt hij best van de details te zijn...
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_165326834
quote:

[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zie nu wel iets totaal anders. Vooral op dat kleinere plaatje.
Een torso en 2 handen met daartussen vrouwe justitia.

Die linker en rechter klif zijn dan de handen en dat donkere is dan dat torso.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_165326839
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Alles is eigenlijk al wel uitgeplozen. Dit ook.
Meh. Dan blijft gewoon wachten over. Saai.
pi_165326877
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef Tyr80 het volgende:
Iemand z'n klok al vooruit gezet om te kijken of het met de client side tijd werkt?
Het werkt met de client side. Als ik de klok laat aflopen om 1 uur, wordt de pagina herladen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_165326883
De tekst uit het filmpje op badselfeater.com geeft wel hints in welke richting we moeten denken:

From a speech at the National Newspaper Publisher's Association, 1961.

"The very word secrecy is repugnant in a free and open society and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweigh the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little threat of opposing a secret society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the future of our nation if our traditions do not survive with it and there is great danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment - that I do not intend to allow to permit to the extent that it is in my control.

For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence - on infiltration instead of invasion - on subversion instead of elections - on intimidation instead of free choice - on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly-knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumour is printed, no secret is revealed".

Komt er toch een WikiLeaks-publicatie van betekenis aan?
pi_165326941
Even een zijstapje; het is niet heel super ongelofelijk moeilijk om zo'n actie op touw te zetten lijkt me. Even wat uitzoek werk en een briljante planning maken, maar als het eenmaal draait draait het wel. Lijkt me best gaaf om zoiets op te zetten, testen hoe ver je mensen kunt laten gaan hierin in het uitzoeken, kijken wat en wie erop reageert, en ook kijken of zoiets nou de aandacht zou trekken van overheidsdiensten (alleen, hoe kom je daar achter dat je hun aandacht hebt ...).

Maar dit moet ik eigenlijk al niet hardop zeggen :').
pi_165326953
quote:

Ik zie wat je bedoeld maar het is veel te abstract. Ben benieuwd hoe jij het zou doen bij een rorschachtest... menig psychiater zou z'n wenkbrauw fronsen denk ik ;) . edit: Relevant plaatje van het ar15.com topic: link

[ Bericht 13% gewijzigd door Ronald-Koeman op 14-09-2016 21:31:55 ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Forum Admin woensdag 14 september 2016 @ 21:29:12 #220
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165327033
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2016 18:45 schreef Geralt het volgende:
Geen nieuwe ontwikkelingen dusver? Kan even niet op reddit en ar15. Bedankt alvast 😊
Ik blijf 10 pagina's achterlopen. Veel theorietjes, niks solide in mijn ogen. Wel leuk om te zien hoe sommigen vol achter ieder nieuwe interpretatie aanlopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165327142
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik zie nu wel iets totaal anders. Vooral op dat kleinere plaatje.
Een torso en 2 handen met daartussen vrouwe justitia.

Die linker en rechter klif zijn dan de handen en dat donkere is dan dat torso.
Dat zie ik dan weer niet maar weet haast wel zeker dat het er is net zoals de man die ik zie heel duidelijk bewust verwerkt is in de foto... als je hem maar 1 keer ziet. Zal met jouw handen/torso wel hetzelfde zijn.
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 21:33:02 #222
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_165327161
nog maar een paar uurtjes *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_165327172
Internet speurneuzen _O-

quote:
See the following:
http://www.ebay.com/itm/M(...)%26sd%3D142110923124
-The posting for the bill from Mr. Teeth. Look closer at his ebay history. You'll see he made past transactions as swimtexan427.
-Google swimtexan427. One of the results yeilds a VIN number from a vehicle sale made by this individual.
-https://www.linkedin.com/in/aselton is the previous owner of that vehicle. This is your man. Former Navy operations. I fear this may be real.
PLEASE UPVOTE / SPREAD THIS.
Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.
pi_165327178
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Dat zie ik dan weer niet maar weet haast wel zeker dat het er is net zoals de man die ik zie heel duidelijk bewust verwerkt is in de foto... als je hem maar 1 keer ziet. Zal met jouw handen/torso wel hetzelfde zijn.
Iedereen focust heel erg op het beeld maar ik denk dat het filmpje en zelfs de tekst van vide cor meum ook grote clues zijn.
pi_165327240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Internet speurneuzen _O-

[..]

Mr Teeth identiteit achterhaald. Volgens deze user dan.
Een werkloze militair... Die Russisch spreekt. :-/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')