Zegt mn vriendin ook altijd als ik de broek laat zakkenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Het is bijzonder kleinschalig allemaal ja.
ik zal het proberen, maar fok ligt niet echt meer top of mind hierquote:Op woensdag 14 september 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht zelfs even dat jij het was. Jij hebt vaker geweldig spannende topics op BNW geopend
Leuk om je weer te zien en n
Vind ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal het proberen, maar fok ligt niet echt meer top of mind hier![]()
Ben wel benieuwd naar dit project, zal wel weer een marketing ding zijn.
Mocht er morgen echt wat gebeuren (bijv een complete crash van de beurs ofzo) dan vind ik het echt een geweldig actie a-la mister robot
Is ook op Tumblr nu heel groot aan de gang maar dan met killer clowns die opeens in allerlei staten verschijnen en kinderen mee willen lukken. Echt als je promo wil maken voor IT doe ff iets beters joh.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar ik denk nog steeds aan uitgekiende marketing voor een game of film of cd en als tweede wat jij schrijft: bankcrash.
las net dat de bollarbiljetten alle echtheidskenmerken hadden?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar ik denk nog steeds aan uitgekiende marketing voor een game of film of cd en als tweede wat jij schrijft: bankcrash.
Dan hebben we wereldwijd een groot probleemquote:Op woensdag 14 september 2016 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
las net dat de bollarbiljetten alle echtheidskenmerken hadden?
Wat nou als ze écht geld na kunnen maken, en gewoon een shitload aan geld op allemaal plekken gaan verspreiden.
weg economie
Contant geld wordt dan verboden, alleen digitaal geld bestaat nog, de wereld is nog meer onder controle van de illuminati.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat nou als ze écht geld na kunnen maken, en gewoon een shitload aan geld op allemaal plekken gaan verspreiden.
weg economie
en digitaal is het te kraken, dus alles weg.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Contant geld wordt dan verboden, alleen digitaal geld bestaat nog, de wereld is nog meer onder controle van de illuminati.
Conclusie: de illuminati heeft dit zelf opgezet om zichzelf nog machtiger te laten worden.
10/10 would whipequote:Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef MotherFoker het volgende:
Of ze geven gewoon limited edition elite wc papier uit.
Oké ik ben flauw.
haha lol wat grappigquote:Op woensdag 14 september 2016 16:42 schreef MotherFoker het volgende:
Ik dacht dat het einde van de wereld al begin deze week was, de datum blijft steeds verschuiven zo kom ik nooit aan mijn vakantie toe.
Naja de seizoensfinale van Mr Robot vanavond kan er dan ook wat mee te maken hebbenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal het proberen, maar fok ligt niet echt meer top of mind hier![]()
Ben wel benieuwd naar dit project, zal wel weer een marketing ding zijn.
Mocht er morgen echt wat gebeuren (bijv een complete crash van de beurs ofzo) dan vind ik het echt een geweldig actie a-la mister robot
Als je me kent maak ik eerder zulke kut opmerkingen in BNW. Heb jullie doomsday gekkies gemist btw.quote:
lijkt mij een leuk levenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:45 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Als je me kent maak ik eerder zulke kut opmerkingen in BNW. Heb jullie doomsday gekkies gemist btw.
Waar las je dat? Ik heb juist alleen maar gezien dat o.a. het papier niet overenkomt. En de afmetingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weg economie
Dan zou het wel groot/groter gemaakt worden lijkt mequote:Op woensdag 14 september 2016 16:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja de seizoensfinale van Mr Robot vanavond kan er dan ook wat mee te maken hebben
Wie is Mr. Teeth? Ik heb het wel gelezen maar het blijft niet hangen met deze hitte.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Of zou Mr.Teeth een soort verhaspeling zijn van "mystery"?
De persoon of groep die achter dit puzzeltje zit.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wie is Mr. Teeth? Ik heb het wel gelezen maar het blijft niet hangen met deze hitte.
Aha,quote:Op woensdag 14 september 2016 16:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De persoon of groep die achter dit puzzeltje zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |