Ik vind het allemaal best. Hoef trouwens niets te verzinnen omdat het al lang hier staat:quote:Op woensdag 14 september 2016 13:49 schreef Naimed het volgende:
[..]
Een of andere totaal gestoorde, die helemaal geen actieve connecties heeft met dit onderwerp. Maar door de spanning van de hype helemaal op tilt gaat en domme dingen gaat doen. Dan ben ik de eerste die naar BarryOSeven gaat wijzen als mogelijk medeplichtig.... want meneer had voorkennis...![]()
wtfquote:Op woensdag 14 september 2016 15:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Als je de datum van onthulling in Romeinse cijfers zet en er een .com achter doet krijg je een site met een tekst.
http://ix.xiv.mmxvi.com/
Mods kunnen toch ge-edite tekst/posts lezen?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best. Hoef trouwens niets te verzinnen omdat het al lang hier staat:
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
Klik eens op het blokjequote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mods kunnen toch ge-edite tekst/posts lezen?
Ja...een geniale puzzelaar. Ben eigenlijk druk met 600 andere dingen maar dit is best intrigerend. Toch ga ik vanavond lekker slapen. Morgen om 04.30 er weer uitquote:Op woensdag 14 september 2016 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw theorie van die puzzelaar ernstig dicht bij de waarheid zit
Er is niks verborgen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mods kunnen toch ge-edite tekst/posts lezen?
Die bestaan er genoeg (gelukkig). Zijn vele van deze puzzelsquote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Ja...een geniale puzzelaar. Ben eigenlijk druk met 600 andere dingen maar dit is best intrigerend. Toch ga ik vanavond lekker slapen. Morgen om 04.30 er weer uit
Alleen marketing teams doen zulke shit. Of idd een puzzelaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Als je de datum van onthulling in Romeinse cijfers zet en er een .com achter doet krijg je een site met een tekst.
http://ix.xiv.mmxvi.com/
Dan is die film of wat dan ook niet bestemt voor henquote:Op woensdag 14 september 2016 15:46 schreef Bugno het volgende:
Voor n marketingstunt vind ik het niet echt geslaagd te noemen. Zoveel mensen lezen niet op conspiracygerelateerde fora etc.
Is dat "alle 50 staten" niet gewoon een verzinsel, zeker als je je bedenkt dat Jan en alleman die meuk uit kunnen printen?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Alleen marketing teams doen zulke shit. Of idd een puzzelaar.
Iemand die aanslag wil plegen gaat ook niet in alle 50 Staten die biljetten verspreiden. Alle 50 Staten duid ook op marketing.
Ik zat al op je te wachtenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:49 schreef Jimbo het volgende:
hier moet ik meer over weten
sowieso dat het een dikke anticlimax wordt
Heb je de post van ChrisCarter gelezen?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:53 schreef Sheffield het volgende:
Maar het puzzelgedeelte is toch nog niet zo aanwezig? Ik heb niet het idee dat er langzaam iets ontrafelt wordt, waarbij je elke keer een stapje verder komt, zoals bij Cicade.
Echt bewijs dat dit heel goed in elkaar steekt is er nog niet. Er wordt vooral met symbolen en vage teksten gesmeten.... Overigens zit het grafisch goed wel in elkaar natuurlijk
ja ik fok niet heel veel meer hetquote:
Ik dacht zelfs even dat jij het was. Jij hebt vaker geweldig spannende topics op BNW geopendquote:Op woensdag 14 september 2016 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik fok niet heel veel meer het
hoe is t met je ?
tevens een countdown naar inferno ? die dan brown film, dit dat
Ja gelezen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb je de post van ChrisCarter gelezen?
Met wat meer achtergrond informatie over wss Mr.Teeth.
Misschien dat je dan wat meer duidelijkheid hebt voor jezelf
Ik ben ook niet van plan om jou mening te veranderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:59 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja gelezen.
Maar mening blijft hetzelfde.
Oh, dus we waren het wel eensquote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om jou mening te veranderen.
Het ging er meer om dat het wel klopt eigenlijk met wat jij hierboven net plaatste.
Hm ja weet niet hoe weidverspreid het is. Als alleen op conspiracy sites te vinden is dan neem ik het terug. Anders was er in genoeg media wel over geschreven, iig in de us, tegen betaling.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:46 schreef Bugno het volgende:
Voor n marketingstunt vind ik het niet echt geslaagd te noemen. Zoveel mensen lezen niet op conspiracygerelateerde fora etc.
Ik heb het idee dat het niet zo wijd gaat. YT en via Google is er niet zoveel over te vinden, zelfs alternatieve kanalen besteden er geen aandacht aan. Als het niet op bnw was verschenen had ik het wellicht niet eens geweten.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm ja weet niet hoe weidverspreid het is. Als alleen op conspiracy sites te vinden is dan neem ik het terug. Anders was er in genoeg media wel over geschreven, iig in de us, tegen betaling.
Maar denk iig niet dat iemand die iets kwaads wil doen het leuk vind om dingetjes te doen als domeinnaam met datum in Romeinse cijfers registreren. Ook is het grafisch allemaal net iets te gelikt. Of het moet van een hackersgroep zijn. Maar die doen weer niet van die dingen als een pop plaatsen lijkt me. Die verbergen zich liever puur digitaal. Ga je geen risico lopen door real life stunts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |