Waren inderdaad jaquote:Op woensdag 14 september 2016 12:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat soort zaken waren toch alleen te zien op het deepweb/darkweb?
Dat denk ik dan weer niet. Niet echt qua slachtofferen in elk geval. Daar is dit teveel werk voor.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ook. Om de draak te steken met complotters. Zodat gezegd kan worden 'zie hoe gemakkelijk ze op te naaien zijn' complotters erna helemaal niet meer serieus kunnen worden genomen.
Amerikaanse verkiezingen zijn hot topic.quote:Ik blijf het ook frappant vinden dat deze dagen op het journaal even AJ en zijn Infowars in beeld kwamen onder de noemer ultrarechtse mediasites die anders beweren over Hilly.
Zie hier de staatspropaganda at work. Toch mooi dat we in elk geval daarvoor bewijs zien.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ook. Om de draak te steken met complotters. Zodat gezegd kan worden 'zie hoe gemakkelijk ze op te naaien zijn' complotters erna helemaal niet meer serieus kunnen worden genomen.
Ik blijf het ook frappant vinden dat deze dagen op het journaal even AJ en zijn Infowars in beeld kwamen onder de noemer ultrarechtse mediasites die anders beweren over Hilly.
Hoezo staatspropaganda?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zie hier de staatspropaganda at work. Toch mooi dat we in elk geval daarvoor bewijs zien.
Ja of geen staatspropaganda maar gewoon verdraaide berichtgeving. In ieder geval het zwart maken van complete groepen die gevaarlijk zijn voor de gevestigde orde. Vond het Hillary's (hilarisch) om te vernemen dat ik dus blijkbaar ultra rechts ben en tegelijkertijd donkere vrienden heb.quote:
Je hebt toch ook al een ticket geboekt of ga je dat zo doen?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik verklap verder niks. Veel plezier vannacht
Hoezo? Alex Jones en zijn infowars is voor Amerikaanse politiek gewoon ultrarechts te noemen hoor. Is toch niks raars aan?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja of geen staatspropaganda maar gewoon verdraaide berichtgeving. In ieder geval het zwart maken van complete groepen die gevaarlijk zijn voor de gevestigde orde. Vond het Hillary's (hilarisch) om te vernemen dat ik dus blijkbaar ultra rechts ben en tegelijkertijd donkere vrienden heb.
Dat vond ik al te veel moeite. Gewoon de sourcecode aanpassen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Wow, jij kan iets met photoshop.
Vind dat wel raar. Als je ultra rechts bent dan loop je toch met je kale kop en nazi vlag door de woonkamer?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoezo? Alex Jones en zijn infowars is voor Amerikaanse politiek gewoon ultrarechts te noemen hoor. Is toch niks raars aan?
Als je naar badselfeater.com gaat zie je een klokje.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wanneer wordt het nou onthoeld? Ik dacht dat het afgelopen vannacht om 1:00 al was...
Nee, dat maak jij er nu van.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vind dat wel raar. Als je ultra rechts bent dan loop je toch met je kale kop en nazi vlag door de woonkamer?
Nee, komende vannacht.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wanneer wordt het nou onthoeld? Ik dacht dat het afgelopen vannacht om 1:00 al was...
Aankomende 01:00 uur is het dat die klok aflooptquote:Op woensdag 14 september 2016 12:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
Die link doet keer op keer mijn Firefox crashen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef BarryOSeven het volgende:
http://pastebin.com/YxexGg4u
Beautified JavaScript van badselfeater.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |