Deze gast mag tenminste nog zijn verhaal doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je vorige post had ik ook al gelezen.
Het kan zo maar eens zijn dat dit van iemand afkomt met psychische problemen.
Maar moet wel zeggen dat hij er dan alsnog wel veel werk in weet te stoppen.
Een soort Tarik Z 2.0
Ja dank je de koekoek. Als we alle labiele figuren hun verhaal gaan laten doen op de publieke omroep (of vind jij ergens binnendringen met een nepwapen niet labiel?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze gast mag tenminste nog zijn verhaal doen.
Baconbus moet je niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja dank je de koekoek. Als we alle labiele figuren hun verhaal gaan laten doen op de publieke omroep (of vind jij ergens binnendringen met een nepwapen niet labiel?) omdat we "naar iedereen moeten luisteren" dan is het hek wel van de dam he.
Kloon?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Slechte opzichtige kloon is slecht.
Mr.Teeth zorgt voor verbroedering.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt steeds gekker hier![]()
Klein voordeel in deze is dat we eens een keer elkaar niet de koppen inslaan
En dat is een heel groot voordeel. En een verademing. Daar word ik graag morgen voor naar een andere wereld geschoten.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt steeds gekker hier![]()
Klein voordeel in deze is dat we eens een keer elkaar niet de koppen inslaan
Nee ik niet, ben er wel van overtuigd dat de MR Teeth op Fok! gewoon een troll is.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
El_Mata?
BarryOSeven?
Tingo?
Is vast niet de "echte"
Op diezelfde dag is ook die site badselfeater geregistreerd.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:02 schreef Montagui het volgende:
http://www.federalbeast.com/
De site die mogelijk online gaat om 01.00
Is geregistreerd op 22 maart 2016.
Toeval of niet, maar dat is wel de dag van de terroristische aanval op Zaventem.
In de hints van Mr. Teeth komt ook het vliegveld van Denver voor.
[ afbeelding ]
is bv te vinden op Denver airport.
Daarbij hebben de lijnen linksonder op de beast bill wel wat weg van Denver airport zelf:
[ afbeelding ]
En een quote van Mr.Teeth: "Horror of 14 September will not be forgotten"
Tja....maar wie gaat er cryptisch een terroristische aanval aankondigen?![]()
Jij hebt ook alles door hčquote:Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee ik niet, ben er wel van overtuigd dat de MR Teeth op Fok! gewoon een troll is.
Check.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Op diezelfde dag is ook die site badselfeater geregistreerd.
quote:Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee ik niet, ben er wel van overtuigd dat de MR Teeth op Fok! gewoon een troll is.
Precies, niemandquote:Op woensdag 14 september 2016 12:02 schreef Montagui het volgende:
Tja....maar wie gaat er cryptisch een terroristische aanval aankondigen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |