Dit ook niet...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:57 schreef Naimed het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)are-trade-controls-n
Geen idee... maar klinkt niet ok?
Of dat volgens plan loopt, betwijfel ik dan wel. De wereldbevolking is aardig toegenomen sinds de jaren '50.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt deels wat je zegt. Het zijn slechts een handjevol mensen waaronder de familie Rothschild (bepaalde personen uit deze gigantisch machtige familie). Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc. Het lijkt tot nu toe wel allemaal volgens plan te verlopen. Dit kwam uit de jaren 50 tijdens een of andere bijeenkomst. Dit zag ik tijdens die docu bij National Geographic ook voorbij komen overigens.
Paint het eens, want ik zie daar compleet niets van dat inquote:Op woensdag 14 september 2016 00:16 schreef glazenbak123 het volgende:
Rechts de arm wat iets vasthoudt daaraan verbonden aan de linkerkant het kale hoofd van de man die links naar beneden kijkt.
Als je maar weet waar het is kun je het in de originele afbeelding bekijken (duidelijker) en zie je precies de duidelijke man.
Verdamme, dan moet ik de pc maar ff pakkenquote:Op woensdag 14 september 2016 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Paint het eens, want ik zie daar compleet niets van dat in
Doe maar, want je bent de enige die dat ziet volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:20 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Verdamme, dan moet ik de pc maar ff pakken
Ja ik ga het ook doen maar iedereen ligt al in bed en dat ding maakt me een kabaal tijdens het opstarten + pcen na 12en is geen hobby van me maar hij start op atmquote:Op woensdag 14 september 2016 00:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe maar, want je bent de enige die dat ziet volgens mij.
k thanksquote:Op woensdag 14 september 2016 00:22 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook doen maar iedereen ligt al in bed en dat ding maakt me een kabaal tijdens het opstarten + pcen na 12en is geen hobby van me maar hij start op atm
Die afbeelding waarop je kunt inzoomen op pagina 1. Dan kun je inzoomen op die vent en zie je duidelijk gezichtscontouren/de hand (etc) Dan is het niet meer vergezocht.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:32 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het wel, maar moeizaam. Lijkt me vergezocht maar je weet het nooit morgen pas
Ik zie echt niet wat jij ziet.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:38 schreef glazenbak123 het volgende:
Nog maar 2 uitgeknipt:
[ link | afbeelding ]
en uitgesneden:
[ link | afbeelding ]
Nog steeds ver gezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |