quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor jouquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha dat viel mij ook al op...
(had nergens om verpakkingen gevraagd btw)
meestal gaat het om de "inhoud" dacht ik....
Thx..quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
en voor jou
Hij is nu aan het updaten naar iOS 10.0.0.1
Dat is wel karig ja, bij mijn 6 nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder cheap van Apple dat je, bij een telefoon van 800-1100 euro, niet eens meer een beschermdoosje voor je oordopjes krijgt. Niet dat ik ze ooit gebruik, maar vrienden van mij gebruiken ze wel, en dat plastic beschermdoosje was fijn om te hebben. Nu zit het in een goedkoop stukje karton.
Echt, Apple wordt steeds gieriger
Heeft hij nou nog iets anders gekocht/gekregen of houdt hij het doosje gewoon toevallig zo vast alsof er een soundbar in lijkt te passen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie van jullie woont er in Sneek?
http://www.at5.nl/artikel(...)et-niet-op-dag-n-heb
Volgens mij is dat een Apple Watchquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heeft hij nou nog iets anders gekocht/gekregen of houdt hij het doosje gewoon toevallig zo vast alsof er een soundbar in lijkt te passen?
[ afbeelding ]
Hij is in ieder geval van aluminiumquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of een Koekoeksklok van Apple
Er zat toch twee camera's op? Volgens mij ben je geflasht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het je zou boeien, zou je weten dat de plus 2 camera's heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Er zat toch twee camera's op? Volgens mij ben je geflasht.![]()
Heb je wel 128 Gb gekregen of ben je daar ook geflasht mee?
Verder ziet het eruit als een normale iPhone 6 van 2 jaar geleden. Alleen de kleur is ietjes zwarter en er is bezuinigd op de headphonejack.
Capacity: 121,97 GBquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Er zat toch twee camera's op? Volgens mij ben je geflasht.![]()
Heb je wel 128 Gb gekregen of ben je daar ook geflasht mee?
Verder ziet het eruit als een normale iPhone 6 van 2 jaar geleden. Alleen de kleur is ietjes zwarter en er is bezuinigd op de headphonejack.
Die eerste man die naar binnen mocht is duidelijk niet zo van de camera attentie, lol. Pijnlijke stiltes...zo ervaar ik het iigquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou helemaal grappig zijn als je ook geen FaceTime camera meer hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Capacity: 121,97 GB
- te weinig geheugen
- geen tweede camera
- geen koptelefoonaansluiting
Hier is duidelijk iets misgegaan, ik stuur 'm retour!
Zolang wachten op innovatie en dan heeft de normaal iPhone 7 model nog geen eens een tweede camera. Het wordt steeds triester. Zit Bluetooth er nog wel in?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Als het je zou boeien, zou je weten dat de plus 2 camera's heeft.
Bij de Samsung Galaxy S7 had je ook een mindere batterij en geen scherm over de rand en bij S7 Plus welquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Zolang wachten op innovatie en dan heeft de normaal iPhone 7 model nog geen eens een tweede camera. Het wordt steeds triester.
Heeft iPhone ook over de rand dan? iPhone heeft al 2 jaar dezelfde display in hun smartphones. Nu met iPhone 7 die ook dezelfde display heeft zal iPhone 3 jaar dezelfde display gehad hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij de Samsung Galaxy S7 had je ook een mindere batterij en geen scherm over de rand en bij S7 Plus wel
Sshht. Dit is het iPhone topic, Samsung is heilig hier en men duldt geen kritiek op Samsung.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij de Samsung Galaxy S7 had je ook een mindere batterij en geen scherm over de rand en bij S7 Plus wel
Koop. Een. Samsung.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Heeft iPhone ook over de rand dan? iPhone heeft al 2 jaar dezelfde display in hun smartphones. Nu met iPhone 7 die ook dezelfde display heeft zal iPhone 3 jaar dezelfde display gehad hebben.
Volgens mij is alleen de helderheid alleen een beetje hoger. Verder is het gewoon dezelfde display voor 2-3 jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:12 schreef DKUp het volgende:
De iPhone 7 en 7 Plus hebben een betere kleurweergave..........
Ik weet dat Apple heilig is maar hij begon over Samsung. Niet ik. Jezus, als je Apple niet aanbid ben je op eens een duivel. Dit is gewoon een vrij land en iedereen mag kritisch zijn. We leven niet in Noord-Korea.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Koop. Een. Samsung.
En ga lekker naar het samsung topic. Het interesseert ons geen fuck wel scherm een samsung heeft. Als dat wel zo was kocht ik er wel 1.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen de helderheid alleen een beetje hoger. Verder is het gewoon dezelfde display voor 2-3 jaar.
quote:Nog meer kleuren. Nog levensechter. Dankzij de nieuwe brede kleurweergave kan het Retina HD‑display beelden weergeven in kleuren van bioscoopkwaliteit. Geen enkele andere smartphone doet het zo goed als het op kleuren aankomt. Kleuren worden veel preciezer weergegeven en alles op je scherm ziet er levensechter uit. Of je nu foto’s bekijkt van je geweldige nieuwe outfit of Live Photos van je verre reis, de kleuren worden zo nauwkeurig weergegeven dat alles bijna tastbaar wordt.
Bron: Apple
Dat kunnen ze natuurlijk roepen maar dat hoeft niet ook te zijn. Van Apple zelf geloof ik het sowieso niet. Ik wil wel een vergelijking zien van een derde partij voordat ik klakkeloos in dingen ga geloven.quote:
Ik heb meerdere Apple-apparaten en ik gebruik het elke dag; daarom staat 'ie daar.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vind dit ook jammer hoor. Misschien mis ik iets maar heb dit nog nooit gebruikt.
Overigens ging het updaten bij mij prima via wifi, 10-20 min en het stond erop.
Ik zou dan nog eens Tweakers bezoeken, daar gedragen de Applefans zich als fundamentalistenquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gast, de enige die fanboy gedrag vertoont hier ben jij met je blinde haatEcht, de anti-Apple josti's zijn al jaren veel erger dan de Apple fanboys.
Zou dat nu typisch marketinggelul zijn? Of is het scherm echt veel en veel beter dan alle andere schermen? Ik denk het eerste. Eerst zien, dan het gelul van Tim en dikke Phil 'als je een computer van meer dan 5 jaar oud gebruikt, dan ben je sad' Shiller gelovenquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog meer kleuren. Nog levensechter. Dankzij de nieuwe brede kleurweergave kan het Retina HD-display beelden weergeven in kleuren van bioscoopkwaliteit. Geen enkele andere smartphone doet het zo goed als het op kleuren aankomt. Kleuren worden veel preciezer weergegeven en alles op je scherm ziet er levensechter uit. Of je nu foto's bekijkt van je geweldige nieuwe outfit of Live Photos van je verre reis, de kleuren worden zo nauwkeurig weergegeven dat alles bijna tastbaar wordt.
Bron: Apple
[..]
Helemaal mee eens. Het valt alleen wel op dat als je bewust voor de iPhone kiest, je blijkbaar per definitie een fanboy bent. Niemand in dit topic zal beweren dat de iPhone perfect is. Sterker nog, ik denk niet dat er iemand is die zal beweren dat de iPhone over de hele linie de beste smartphone is. Degenen die de iPhone kiezen, doen dit over het algemeen omdat de iPhone het beste aansluit op hun gebruik. Als je dan een tegenargument geeft richting de Android-fundamentalisten zoals Atak, die alleen maar loopt te trollen, ben je opeens een fanboy. Typisch gevalletje van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:07 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Ik zou dan nog eens Tweakers bezoeken, daar gedragen de Applefans zich als fundamentalisten
Fanboygedrag is sowieso extreem triest. Het bedrijf waar je fanboy van bent geeft geen enkele zier om je. Je bent gewoon een lopende geldboom. Als je morgen dood neer zou vallen, zou het bedrijf er geen traan om laten.
Marketinggelul is het zeker, maar er zou wel degelijk een verbetering zijnquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:17 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Zou dat nu typisch marketinggelul zijn? Of is het scherm echt veel en veel beter dan alle andere schermen? Ik denk het eerste. Eerst zien, dan het gelul van Tim en dikke Phil 'als je een computer van meer dan 5 jaar oud gebruikt, dan ben je sad' Shiller geloven
Het hele internet is trouwens SRGB, dus je hebt er weinig aan.
Blijven leuk die filmpjes. Lekker lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Mensen zijn fan van artiesten, kunstenaars, films, tv-series, auto's, boeken, games, architectuur. Wat is er mis met fan zijn van technologie?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:07 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Ik zou dan nog eens Tweakers bezoeken, daar gedragen de Applefans zich als fundamentalisten
Fanboygedrag is sowieso extreem triest. Het bedrijf waar je fanboy van bent geeft geen enkele zier om je. Je bent gewoon een lopende geldboom. Als je morgen dood neer zou vallen, zou het bedrijf er geen traan om laten.
Er is niets mis met fan zijn van iets. Met fundamentalistisch fanboygedrag is echter een hoop mis.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mensen zijn fan van artiesten, kunstenaars, films, tv-series, auto's, boeken, games, architectuur. Wat is er mis met fan zijn van technologie?
Daarom heeft de iPhone dezelfde display voor de laatste 2-3 jaar die totaal onder de maat is als je het vergelijkt met een OLED.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Hoop ook dat ze daar nooit mee gaan komen.
Je hebt het scherm van de iPhone 7 al vergeleken met een OLED?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Daarom heeft de iPhone dezelfde display voor de laatste 2-3 jaar die totaal onder de maat is als je het vergelijkt met een OLED.
We weten toch welke display in de iPhone 7 zit? Het is gewoon dezelfde scherm als in de iPhone 6. Onderzoek het maar zelf als je het niet wilt geloven. Enige wat ze hebben verandert is de helderheid maar het is gewoon dezelfde display.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je hebt het scherm van de iPhone 7 al vergeleken met een OLED?
Dan koop je toch geen iPhone? Je lult als een christen over een homohuwelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Daarom heeft de iPhone dezelfde display voor de laatste 2-3 jaar die totaal onder de maat is als je het vergelijkt met een OLED.
Betere helderheid en kleurweergave, niet hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:59 schreef Atak het volgende:
[..]
We weten toch welke display in de iPhone 7 zit? Het is gewoon dezelfde scherm als in de iPhone 6. Onderzoek het maar zelf als je het niet wilt geloven. Enige wat ze hebben verandert is de helderheid maar het is gewoon dezelfde display.
Je mag best kritisch zijn, maar je overtuigt hier niemand. Het interesseert ons geen fuck of er andere merken telefoons zijn met een quadruple octocore en 4500MWh batterij en 4800x2600 3000dpi resolutie.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik weet dat Apple heilig is maar hij begon over Samsung. Niet ik. Jezus, als je Apple niet aanbid ben je op eens een duivel. Dit is gewoon een vrij land en iedereen mag kritisch zijn. We leven niet in Noord-Korea.
Op de Tele 2 site staat deze prijs niet....Waar heb je deze bundel gezien? Thanx.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
8GB, onb bellen + sms, 45/mnd + 119 bijbetaling
Zelfs als ik het abonnement maar sporadisch gebruik voor extra data, is het erg aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je mag best kritisch zijn, maar je overtuigt hier niemand. Het interesseert ons geen fuck of er andere merken telefoons zijn met een quadruple octocore en 4500MWh batterij en 4800x2600 3000dpi resolutie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |