abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165364621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

speciaal voor jou dan ;)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Haha dat viel mij ook al op...
(had nergens om verpakkingen gevraagd btw)

meestal gaat het om de "inhoud" dacht ik....
en voor jou :)

Dacht dat jouw verzoek om foto's sloeg op ook_gek's opmerking "Koptelefoon lijkt wel draadloos zoals ze verpakt zitten" :@

Hij is nu aan het updaten naar iOS 10.0.0.1
pi_165364720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[..]

en voor jou :)

Hij is nu aan het updaten naar iOS 10.0.0.1
Thx..
Mooie tel....

(Oh nee, vroeg foto's om de tel zelf, die koptelefoons blijven toch jarenlang hetzelfde bij Apple)

Veel plezier ermee.... _O_
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_165364732
Mooi ding.
For great justice!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 16 september 2016 @ 13:57:31 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165364863
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder cheap van Apple dat je, bij een telefoon van 800-1100 euro, niet eens meer een beschermdoosje voor je oordopjes krijgt. Niet dat ik ze ooit gebruik, maar vrienden van mij gebruiken ze wel, en dat plastic beschermdoosje was fijn om te hebben. Nu zit het in een goedkoop stukje karton.

Echt, Apple wordt steeds gieriger :')
Dat is wel karig ja, bij mijn 6 nog wel.
  vrijdag 16 september 2016 @ 14:14:46 #262
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_165365263
quote:
Heeft hij nou nog iets anders gekocht/gekregen of houdt hij het doosje gewoon toevallig zo vast alsof er een soundbar in lijkt te passen?

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_165365306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Heeft hij nou nog iets anders gekocht/gekregen of houdt hij het doosje gewoon toevallig zo vast alsof er een soundbar in lijkt te passen?

[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een Apple Watch :P
SOONY
pi_165365329
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een Apple Watch :P
Of een Koekoeksklok van Apple :D
pi_165365486
TIP: harde reset op de 7 (Plus) gaat niet meer met aan/uit en de homeknop (aangezien deze niet meer fysiek is), maar met de aan/uit-knop en "volume naar beneden"-knop.

http://www.imore.com/how-to-reset-enter-dfu-mode-iphone-7
pi_165365628
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Of een Koekoeksklok van Apple :D
Hij is in ieder geval van aluminium :D
SOONY
pi_165365868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

speciaal voor jou dan ;)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zat toch twee camera's op? Volgens mij ben je geflasht. _O-

Heb je wel 128 Gb gekregen of ben je daar ook geflasht mee?

Verder ziet het eruit als een normale iPhone 6 van 2 jaar geleden. Alleen de kleur is ietjes zwarter en er is bezuinigd op de headphonejack.
pi_165365913
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:46 schreef Atak het volgende:

[..]

Verder ziet het eruit als een normale iPhone 6 van 2 jaar geleden. Alleen de kleur is ietjes zwarter en er is bezuinigd op de headphonejack.
Als het je zou boeien, zou je weten dat de plus 2 camera's heeft.
Protège moi de mes désirs.
pi_165365915
:D
SOONY
pi_165366046
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:46 schreef Atak het volgende:

[..]

Capacity: 121,97 GB

- te weinig geheugen
- geen tweede camera
- geen koptelefoonaansluiting

Hier is duidelijk iets misgegaan, ik stuur 'm retour!
pi_165366092
quote:
Die eerste man die naar binnen mocht is duidelijk niet zo van de camera attentie, lol. Pijnlijke stiltes...zo ervaar ik het iig :P
pi_165366096
quote:
16s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:55 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Capacity: 121,97 GB

- te weinig geheugen
- geen tweede camera
- geen koptelefoonaansluiting

Hier is duidelijk iets misgegaan, ik stuur 'm retour!
Zou helemaal grappig zijn als je ook geen FaceTime camera meer hebt. :o
pi_165366128
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Als het je zou boeien, zou je weten dat de plus 2 camera's heeft.
Zolang wachten op innovatie en dan heeft de normaal iPhone 7 model nog geen eens een tweede camera. Het wordt steeds triester. Zit Bluetooth er nog wel in?
pi_165366156
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Zolang wachten op innovatie en dan heeft de normaal iPhone 7 model nog geen eens een tweede camera. Het wordt steeds triester.
Bij de Samsung Galaxy S7 had je ook een mindere batterij en geen scherm over de rand en bij S7 Plus wel :O
SOONY
pi_165366263
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Bij de Samsung Galaxy S7 had je ook een mindere batterij en geen scherm over de rand en bij S7 Plus wel :O
Heeft iPhone ook over de rand dan? iPhone heeft al 2 jaar dezelfde display in hun smartphones. Nu met iPhone 7 die ook dezelfde display heeft zal iPhone 3 jaar dezelfde display gehad hebben.
pi_165366283
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

Sshht. Dit is het iPhone topic, Samsung is heilig hier en men duldt geen kritiek op Samsung.

Kijk maar hoe snel de troll boven mij hapt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 september 2016 @ 15:12:06 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165366335
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Heeft iPhone ook over de rand dan? iPhone heeft al 2 jaar dezelfde display in hun smartphones. Nu met iPhone 7 die ook dezelfde display heeft zal iPhone 3 jaar dezelfde display gehad hebben.
Koop. Een. Samsung.

En ga lekker naar het samsung topic. Het interesseert ons geen fuck wel scherm een samsung heeft. Als dat wel zo was kocht ik er wel 1.
pi_165366340
De iPhone 7 en 7 Plus hebben een betere kleurweergave..........
SOONY
pi_165366388
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:12 schreef DKUp het volgende:
De iPhone 7 en 7 Plus hebben een betere kleurweergave..........
Volgens mij is alleen de helderheid alleen een beetje hoger. Verder is het gewoon dezelfde display voor 2-3 jaar.
pi_165366435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Koop. Een. Samsung.

En ga lekker naar het samsung topic. Het interesseert ons geen fuck wel scherm een samsung heeft. Als dat wel zo was kocht ik er wel 1.
Ik weet dat Apple heilig is maar hij begon over Samsung. Niet ik. Jezus, als je Apple niet aanbid ben je op eens een duivel. Dit is gewoon een vrij land en iedereen mag kritisch zijn. We leven niet in Noord-Korea.
pi_165366452
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens mij is alleen de helderheid alleen een beetje hoger. Verder is het gewoon dezelfde display voor 2-3 jaar.
quote:
Nog meer kleuren. Nog levensechter. Dankzij de nieuwe brede kleurweergave kan het Retina HD‑display beelden weergeven in kleuren van bioscoopkwaliteit. Geen enkele andere smartphone doet het zo goed als het op kleuren aankomt. Kleuren worden veel preciezer weergegeven en alles op je scherm ziet er levensechter uit. Of je nu foto’s bekijkt van je geweldige nieuwe outfit of Live Photos van je verre reis, de kleuren worden zo nauwkeurig weergegeven dat alles bijna tastbaar wordt.
Bron: Apple
SOONY
pi_165366500
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:17 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

Dat kunnen ze natuurlijk roepen maar dat hoeft niet ook te zijn. Van Apple zelf geloof ik het sowieso niet. Ik wil wel een vergelijking zien van een derde partij voordat ik klakkeloos in dingen ga geloven.
pi_165366540
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Heeft iPhone ook over de rand dan?
Gelukkig niet! Hoop ook dat ze daar nooit mee gaan komen.
pi_165366644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:44 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Vind dit ook jammer hoor. Misschien mis ik iets maar heb dit nog nooit gebruikt.

Overigens ging het updaten bij mij prima via wifi, 10-20 min en het stond erop.
Ik heb meerdere Apple-apparaten en ik gebruik het elke dag; daarom staat 'ie daar.
pi_165367485
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Gast, de enige die fanboy gedrag vertoont hier ben jij met je blinde haat :') Echt, de anti-Apple josti's zijn al jaren veel erger dan de Apple fanboys.
Ik zou dan nog eens Tweakers bezoeken, daar gedragen de Applefans zich als fundamentalisten :P

Fanboygedrag is sowieso extreem triest. Het bedrijf waar je fanboy van bent geeft geen enkele zier om je. Je bent gewoon een lopende geldboom. Als je morgen dood neer zou vallen, zou het bedrijf er geen traan om laten.
Het is wat het is.
pi_165367691
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:17 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nog meer kleuren. Nog levensechter. Dankzij de nieuwe brede kleurweergave kan het Retina HD-display beelden weergeven in kleuren van bioscoopkwaliteit. Geen enkele andere smartphone doet het zo goed als het op kleuren aankomt. Kleuren worden veel preciezer weergegeven en alles op je scherm ziet er levensechter uit. Of je nu foto's bekijkt van je geweldige nieuwe outfit of Live Photos van je verre reis, de kleuren worden zo nauwkeurig weergegeven dat alles bijna tastbaar wordt.
Bron: Apple

[..]

Zou dat nu typisch marketinggelul zijn? Of is het scherm echt veel en veel beter dan alle andere schermen? Ik denk het eerste. Eerst zien, dan het gelul van Tim en dikke Phil 'als je een computer van meer dan 5 jaar oud gebruikt, dan ben je sad' Shiller geloven ;)

Het hele internet is trouwens SRGB, dus je hebt er weinig aan.
Het is wat het is.
pi_165367821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:07 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Ik zou dan nog eens Tweakers bezoeken, daar gedragen de Applefans zich als fundamentalisten :P

Fanboygedrag is sowieso extreem triest. Het bedrijf waar je fanboy van bent geeft geen enkele zier om je. Je bent gewoon een lopende geldboom. Als je morgen dood neer zou vallen, zou het bedrijf er geen traan om laten.
Helemaal mee eens. Het valt alleen wel op dat als je bewust voor de iPhone kiest, je blijkbaar per definitie een fanboy bent. Niemand in dit topic zal beweren dat de iPhone perfect is. Sterker nog, ik denk niet dat er iemand is die zal beweren dat de iPhone over de hele linie de beste smartphone is. Degenen die de iPhone kiezen, doen dit over het algemeen omdat de iPhone het beste aansluit op hun gebruik. Als je dan een tegenargument geeft richting de Android-fundamentalisten zoals Atak, die alleen maar loopt te trollen, ben je opeens een fanboy. Typisch gevalletje van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Laat iedereen lekker de smartphone kopen die hij zelf wil. Als ze niet ontploffen, zijn de laatste toestellen van Samsung erg mooi. Ze passen een groter, scherper scherm in een handzamere behuizing dan de iPhone en de Note heeft enkele leuke pen functies. Voor mij persoonlijk is het alleen geen optie omdat Android voor mij teveel frustraties mee brengt voor een toestel dat ik zó veel gebruik. Op de Shield tablet en op mijn camera vind ik het prima, maar op mijn smartphone wil ik iOS. Niet omdat het meer kan, niet omdat het "beter" is, maar puur omdat het de dingen die ik ermee doe sneller en efficiënter doet dan Android.

Bij mensen als Atak gaat dat er echter niet in
pi_165367832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:17 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Zou dat nu typisch marketinggelul zijn? Of is het scherm echt veel en veel beter dan alle andere schermen? Ik denk het eerste. Eerst zien, dan het gelul van Tim en dikke Phil 'als je een computer van meer dan 5 jaar oud gebruikt, dan ben je sad' Shiller geloven ;)

Het hele internet is trouwens SRGB, dus je hebt er weinig aan.
Marketinggelul is het zeker, maar er zou wel degelijk een verbetering zijn :P
SOONY
pi_165367857
Ik snap sowieso niet waarom er zo gezeken wordt over telefoons.

Telefoons.

De wereld is verscheurd vanwege kleine klotetelefoons. Kan mij het aan m'n reet roesten waarmee je belt.
Tap tap tap
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:32:43 #290
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165367937
quote:
Blijven leuk die filmpjes. Lekker lachen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165368169
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:07 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Mensen zijn fan van artiesten, kunstenaars, films, tv-series, auto's, boeken, games, architectuur. Wat is er mis met fan zijn van technologie?
pi_165368240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:48 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Mensen zijn fan van artiesten, kunstenaars, films, tv-series, auto's, boeken, games, architectuur. Wat is er mis met fan zijn van technologie?
Er is niets mis met fan zijn van iets. Met fundamentalistisch fanboygedrag is echter een hoop mis.
pi_165368241
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gelukkig niet! Hoop ook dat ze daar nooit mee gaan komen.
Daarom heeft de iPhone dezelfde display voor de laatste 2-3 jaar die totaal onder de maat is als je het vergelijkt met een OLED.
pi_165368316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Daarom heeft de iPhone dezelfde display voor de laatste 2-3 jaar die totaal onder de maat is als je het vergelijkt met een OLED.
Je hebt het scherm van de iPhone 7 al vergeleken met een OLED?
pi_165368346
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:57 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je hebt het scherm van de iPhone 7 al vergeleken met een OLED?
We weten toch welke display in de iPhone 7 zit? Het is gewoon dezelfde scherm als in de iPhone 6. Onderzoek het maar zelf als je het niet wilt geloven. Enige wat ze hebben verandert is de helderheid maar het is gewoon dezelfde display.
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:03:38 #296
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165368414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan koop je toch geen iPhone? Je lult als een christen over een homohuwelijk
Dont like it? Dont get one!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165368610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:59 schreef Atak het volgende:

[..]

We weten toch welke display in de iPhone 7 zit? Het is gewoon dezelfde scherm als in de iPhone 6. Onderzoek het maar zelf als je het niet wilt geloven. Enige wat ze hebben verandert is de helderheid maar het is gewoon dezelfde display.
Betere helderheid en kleurweergave, niet hetzelfde dus.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 september 2016 @ 17:27:27 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165368781
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik weet dat Apple heilig is maar hij begon over Samsung. Niet ik. Jezus, als je Apple niet aanbid ben je op eens een duivel. Dit is gewoon een vrij land en iedereen mag kritisch zijn. We leven niet in Noord-Korea.
Je mag best kritisch zijn, maar je overtuigt hier niemand. Het interesseert ons geen fuck of er andere merken telefoons zijn met een quadruple octocore en 4500MWh batterij en 4800x2600 3000dpi resolutie.
pi_165368816
Op 9 september om 9:20 nieuw abonnement afgesloten met de iPhone 7 plus jet black 128 gb bij Gsmwijzer.
Afgelopen donderdag leverdatum van 16 september opeens versprongen naar onbekend.
Meerdere malen gebeld met Gsmwijzer en ze verwachten de jet black pas in november. De andere kleuren binnen 2-3 weken. Voelde me beetje bedonderd.
Heb net ook maar een abonnement afgesloten bij belsimpel, die hebben een levertijd van 2-4 werkdagen voor de 128 jet black plus. Sommige moddelen hebben ze zelfs op voorraad. Ik had voor de zekerheid even gebeld of het geen fout was maar nee.
Hoop dat het waar is en dat ik hem alsnog volgende week mag ontvangen, dan annuleer ik bestelling van Gsmwijzer wel.
Heeft iemand toevallig ook besteld bij Belsimpel en al iets ontvangen?
pi_165369089
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

8GB, onb bellen + sms, 45/mnd + 119 bijbetaling

Zelfs als ik het abonnement maar sporadisch gebruik voor extra data, is het erg aantrekkelijk.
Op de Tele 2 site staat deze prijs niet....Waar heb je deze bundel gezien? Thanx.
pi_165369275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je mag best kritisch zijn, maar je overtuigt hier niemand. Het interesseert ons geen fuck of er andere merken telefoons zijn met een quadruple octocore en 4500MWh batterij en 4800x2600 3000dpi resolutie.
_O_
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')