Echt?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nieuwe album van Tool. Zou gvd ook tijd worden.
Ah, die, bij mij doet ie tquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het kleine varkensoortje, links onderin.
Dat klopt. Ik zag het alleen als die soort van zon middenin verschijnt en ik daar het oortje opschuif.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:40 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Het schijnt dat wanneer je het oortje over het scherm van badselfeater beweegt, er een tekst verschijnt.
"He has told you"
Mij lukt het niet via de tablet.
Daar gaat dit berichtje niet bij helpen en ik zie de link niet met dit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:48 schreef glazenbak123 het volgende:
Op Facebook zie ik nu ook veel mensen dit bericht plaatsen:
Morgen is de deadline! Alles wat je hebt gepost of nog gaat posten is vanaf morgen publiek. Zelfs verwijderde berichten of ongeautoriseerde foto's. het betreft een wijziging van het Facebook-beleid.
Verklaring:
Ik geef geen toestemming aan Facebook of een andere entiteit mijn Facebook-beelden, -informatie, -publicaties en -berichten door mij geplaatst in het verleden zowel als in de toekomst, te gebruiken.
Hiermee laat ik Facebook weten dat het verboden is om eender wat van mij te openbaren, kopiëren. verspreiden of enige andere actie tegen mij op basis van dit profiel en/of de inhoud ervan te ondernemen. De inhoud van dit profiel is privé en bevat vertrouwelijke informatie. Schending van de privacy is strafbaar (UCC 1-308-1, 1 308-103 en het Statuut van Rome).
Let op: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle Facebookleden moeten een notitie publiceren als deze.
Als u wilt, kunt u deze versie kopiëren en plakken. delen is niet voldoende als verklaring. Kopieer en plak om zelf veilig te zijn.
Het blijkt dat Facebook inderdaad vanaf morgen de disclaimer verandert en dus vanaf morgen in staat is om alles van je profiel publiek te maken.
Ik pis echt in mijn broek van het lachen van mensen die zo'n verklaring op hun profiel plaatsen en het serieus menenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:48 schreef glazenbak123 het volgende:
Op Facebook zie ik nu ook veel mensen dit bericht plaatsen:
Morgen is de deadline! Alles wat je hebt gepost of nog gaat posten is vanaf morgen publiek. Zelfs verwijderde berichten of ongeautoriseerde foto's. het betreft een wijziging van het Facebook-beleid.
Verklaring:
Ik geef geen toestemming aan Facebook of een andere entiteit mijn Facebook-beelden, -informatie, -publicaties en -berichten door mij geplaatst in het verleden zowel als in de toekomst, te gebruiken.
Hiermee laat ik Facebook weten dat het verboden is om eender wat van mij te openbaren, kopiëren. verspreiden of enige andere actie tegen mij op basis van dit profiel en/of de inhoud ervan te ondernemen. De inhoud van dit profiel is privé en bevat vertrouwelijke informatie. Schending van de privacy is strafbaar (UCC 1-308-1, 1 308-103 en het Statuut van Rome).
Let op: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle Facebookleden moeten een notitie publiceren als deze.
Als u wilt, kunt u deze versie kopiëren en plakken. delen is niet voldoende als verklaring. Kopieer en plak om zelf veilig te zijn.
Het blijkt dat Facebook inderdaad vanaf morgen de disclaimer verandert en dus vanaf morgen in staat is om alles van je profiel publiek te maken.
Er is een grote censuur campagne bezig atmquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik pis echt in mijn broek van het lachen van mensen die zo'n verklaring op hun profiel plaatsen en het serieus menen![]()
Hier wel. Stuurde me door naar:quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:57 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
https://l.facebook.com/l.(...)1VYqmUNY&h=FAQGA3Cxw
Zou hij geplaatst hebben net. Geen idee wat ik zie maar ...voelt creepy
Sjit...link doet het niet.
Het is een van de laatste commentaren op de laatste post van mrteeth
Ja Die! Wat zien Wij? Op het laatst zo'n beetje er glijdt, rijdt of loopt iets Voorbij?quote:
Het filmpje heet BSE en ik zie koeien. BSE = Gekkekoeieziekte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:57 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
https://l.facebook.com/l.(...)1VYqmUNY&h=FAQGA3Cxw
Zou hij geplaatst hebben net. Geen idee wat ik zie maar ...voelt creepy
Sjit...link doet het niet.
Het is een van de laatste commentaren op de laatste post van mrteeth
Wat heb je ontmaskerd dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Niemand die iets vindt van mijn speurwerk/ontmaskering?
Het wordt in mijn ogen wel steeds duidelijk dat er een spelletje wordt gespeeld waarbij de spanning inderdaad wordt opgebouwd.quote:
Ik bedoel dat ik me kapot lach om mensen die zo'n "verklaring" op hun profiel posten en dan denken dat ze "beschermd" zijn of dat het überhaupt enige juridische waarde heeft ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is een grote censuur campagne bezig atm
Van youtube naar intantgram naar twitter
Zo gek is het bericht nog niet ..
Zeker als je in acht neemt welke dubieuze rol Facebook speelde in Duitsland mbt de vluchtelingen
En wat wil dhr tand hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe Mr. Teeth
[ afbeelding ]
If this page goes dark, some of you will know where to find me.
Ik weet van eigenlijk niks meer nou wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Niemand die iets vindt van mijn speurwerk/ontmaskering?
Heb serieus geen flauw ideequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En wat wil dhr tand hiermee zeggen?
Dat hij straks gewoon niet meer reageert, niemand een verklaring schuldig is etc etc en hij 'ontvindbaar' is als die timer op 0 staat.... want tja, hij heeft nu een hype gecreëerd die niet kan deliveren...quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En wat wil dhr tand hiermee zeggen?
Ohh op die manierquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik me kapot lach om mensen die zo'n "verklaring" op hun profiel posten en dan denken dat ze "beschermd" zijn of dat het überhaupt enige juridische waarde heeft ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |