Geen idee, ik kende heel die club niet tot ik dit verhaal tegenkwamquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ar15 is wel een bende christelijke rednecksmaar ze zijn wel goed in puzzelen
Ik mis nog de betekenis van de i bij de P van Peace.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, ik kende heel die club niet tot ik dit verhaal tegenkwam
Er staat een hoop complete bullshit op en veel offtopic, maar tussen de bedrijven door hebben ze wel al veel gepuzzeld over dit
Vouw het biljet eens dubbelquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik mis nog de betekenis van de i bij de P van Peace.
En die rode deur is nog een raadsel.
PiETY moet ik er toch even om slapen.quote:
gewoon even door de google translatequote:Op dinsdag 13 september 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
PiETY moet ik er toch even om slapen.
ah okquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
gewoon even door de google translate
Zelfs als er niks gebeurt was het toch wel geinig allemaal. Ik ben niet zo'n complot denker dus als het niks is of een grap ofzo kan ik daar ook prima mee leven. We wachten het rustig af allemaal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Anderhalf uur geleden heb ik een bericht aangepast van mijzelf:
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
Hierin staat het, naderhand geef ik het wachtwoord.
Cherokee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar hebben de "indianen" een mooi verhaal over (tussen haakjes omdat ik even niet uit mijn hoofd weet welke stam). Komt grofweg hierop neer.
Iedereen heeft 2 wolven in zich, een witte en een zwarte. De witte staat voor het goede, de zwarte voor het slechte.
Iemand die probeerd de zwarte te verwijderen zal daar niet in slagen, de zwarte zal alleen maar hongeriger worden, weggedrukt in een hoekje zal hij wachten op een moment om te ontsnappen, zich te voeden, de witte weg te drukken naar dat hoekje. Als hij uit zijn hoekje ontsnapt zal hij grote schade aanrichten en misschien zelfs tijdelijk de witte wegdrukken.
Beter voedt je beide, erken je beide, zodat je de balans behoudt ipv doorschiet in extremen.
Cool, game on!quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Anderhalf uur geleden heb ik een bericht aangepast van mijzelf:
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
Hierin staat het, naderhand geef ik het wachtwoord.
Wat...?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef schommelstoel het volgende:
Wisten we dit al?
[ afbeelding ]
Komt volgens mij tevoorschijn op de website badselfeater.quote:
En wat is dit?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef schommelstoel het volgende:
Wisten we dit al?
[ afbeelding ]
Zijn gewoon de concerns die de campagnekass hebben gevuld van 1 of beide presidentscandidaten. Hoezo cliché.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:10 schreef hoink581 het volgende:
Al die bedrijven zijn overigens alle grote concerns die al vaak verguisd zijn door het publiek. Niets nieuws onder de zon.
Nieuwe album van Tool. Zou gvd ook tijd worden.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nieuwe album van Tool. Zou gvd ook tijd worden.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nieuwe album van Tool. Zou gvd ook tijd worden.
Een kosher gezelschapquote:
Welk oortje?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:40 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Het schijnt dat wanneer je het oortje over het scherm van badselfeater beweegt, er een tekst verschijnt.
"He has told you"
Mij lukt het niet via de tablet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |