ourobouros?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat is een Badselfeater eigenlijk? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Een slechte zelfeter, een foute kannibaal dus.
Een Hannibal Lecter met darmkramp? Of wat?
Anagram van Federal Beastquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat is een Badselfeater eigenlijk? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Een slechte zelfeter, een foute kannibaal dus.
Een Hannibal Lecter met darmkramp? Of wat?
Niet meer echt aan de orde he.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Oke.
En de rest van mijn vragen?
Klopt, het is een "abrahamistische" kijk op het heidendom.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
De sites die dat claimen zijn dan ook zonder uitzondering evangelisch te noemen en die hebben er blijkbaar nog steeds alle belang bij om het heidense te koppelen aan satan.
Niet meer aan de orde, mwah...quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet meer echt aan de orde he.
Federal Beast slaat denk ik op de overheid of het westerse systeem an sich. (beast-system)
Wat zeggen heidenen over Christus?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Klopt, het is een "abrahamistische" kijk op het heidendom.
quote:Op maandag 12 september 2016 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat wel mooi is dat ik dat biljet heb opgestuurd in zo'n raam envelop met Hillary en Trump die door dat raampje kijken. Zou je wel even kunnen melden of hij is aangekomen?
Kan best zijn dat we hier morgen een postbezorger zien die dat biljet achterover heeft gedrukt
Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:15 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zeggen dat het kwade niet bestaat speelt wel goed in de kaart van het kwade
Dat de lering die uit zijn naam wordt uitgedragen goed is. Dat het mythische/historische figuur jezus een waardevolle leermeester was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:26 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Wat zeggen heidenen over Christus?
Iedereen heeft goede en kwade eigenschappen, jij zegt dat er een balans moet zijn. Ik vind dat men zijn eigen kwade eigenschappen zou moeten overwinnen en omzetten in goede.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Is dat zo?
Er is een verschil tussen Het Kwade en kwaad berokkenen. Het Kwade bestaat niet, Het Goede ook niet. Wel bestaan er consequentie's die slecht zijn en die goed zijn.
Ik denk dat die scheiding, het neerzetten van Het kwade en Het Goede juist slechte zaken in de kaart speelt. Zo kunnen mensen zich wijs maken dat een massamoord in naam van Het Goede ok is, dat ze daarmee Het Kwade terugdringen.
Als ze zich beseffen dat het gaat om balans, om goed en kwaad in ieder individu, dat het gaat om wat eruit komt rollen, de consequentie's (let op, intentie is dus van zeer ondergeschikt belang!) zouden ze zich dat niet wijs kunnen maken.
Postbode zal wel gedacht hebben van WTF?quote:
Nee absoluut niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet meer aan de orde, mwah...
Je hebt nog steeds niet verteld wat er staat te gebeuren, terwijl je het wel pretendeert te weten.
Vind je dat zelf ook niet moreel laakbaar? Je ontneemt mensen de kans maatregelen te nemen.
Haha ja eerlijk gezegd verbaast het me dat hij is aangekomen. Hij is ook door het sorteercentrum gekomen dus.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:33 schreef Jenneh het volgende:
[..]
Postbode zal wel gedacht hebben van WTF?![]()
Wel jammer dat ie overduidelijk fake is![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zit ik in de buurt of er mijlenver vanaf ?
Ik denk trouwens ook niet dat een goed christen een heiden haat, dan heeft die niks van de leer begrepen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat de lering die uit zijn naam wordt uitgedragen goed is. Dat het mythische/historische figuur jezus een waardevolle leermeester was.
De haat is niet wederzijds, onthou dat goed. De heidenen vinden het niet nodig het christendom af te branden, op z'n hoogst zijn ze het niet met alles eens en wijzen soms op nare consequentie's.
Daar hebben de "indianen" een mooi verhaal over (tussen haakjes omdat ik even niet uit mijn hoofd weet welke stam). Komt grofweg hierop neer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:32 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Iedereen heeft goede en kwade eigenschappen, jij zegt dat er een balans moet zijn. Ik vind dat men zijn eigen kwade eigenschappen zou moeten overwinnen en omzetten in goede.
Yup, maar dat zegt nog niets zonder context.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oké. Dat zegt heel veel over je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |