abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165295865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
in 1 keer :o
Misschien kan het morgen wel niet meer!
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:34:07 #52
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165295889
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Misschien hoort ie er wel bij. :o
Omgekeerde psychologie, wij vinden het zo niet meer interessant omdat we denken dat ie liegt = extra grote surprise morgen.

:7
Hij heeft inside info, dat is duidelijk.
Of hij doet gewoon wat interessant.
  Forum Admin dinsdag 13 september 2016 @ 16:34:25 #53
58651 crew  murp
murp
pi_165295914
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hij heeft inside info, dat is duidelijk.
Of hij doet gewoon wat interessant.
inside info gok ik op (mwoahahahahhaah)
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:35:01 #55
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165295915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Morgen vlieg je al :X
*O* *O*

Hopen dat het een beetje thermisch is dan.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:35:58 #56
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165295942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En... moeten we gaan haaaaaaaaaaamsteren?
Hamsters, daar ken ik nog een goed recept mee. :Y
  Forum Admin dinsdag 13 september 2016 @ 16:36:27 #57
58651 crew  murp
murp
pi_165295955
Dus moet ik nou morgen wel naar het werk gaan of thuis blijven?
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:40:40 #58
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165296056
Hey TS, als ik morgen dood ga zonder dat jij me dat hebt verteld, kom ik bij je spoken he. :(
pi_165296060
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:36 schreef murp het volgende:
Dus moet ik nou morgen wel naar het werk gaan of thuis blijven?
Thuis blijven natuurlijk!
pi_165296179
Morgen is er nog niets aan de hand. Donderdagmorgen 01.00 is de deadline.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:46:42 #61
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165296217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Montagui het volgende:
Lekker dan. Midden in de nacht dood wakker worden. }:|
pi_165296234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Montagui het volgende:
Ah, het uitstellen is begonnen. Geeft ons wel de tijd om maatregelen te treffen. Welke weet ik eigenlijk niet maar het klinkt goed :D
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 16:47:51 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165296250
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, het uitstellen is begonnen. Geeft ons wel de tijd om maatregelen te treffen. Welke weet ik eigenlijk niet maar het klinkt goed :D
Het was altijd al donderdag 01:00, dat is geen uitstellen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165296260
quote:

[..]

Uitstellen? de timer loopt continu al op dat tijdstip af hoor, is tussentijds niet bijgesteld.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_165296315
quote:

[..]

Oh ok. Dacht dat het morgen al zover was.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 16:50:47 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165296337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Morgenavond laat :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165296430
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Morgenavond laat :P
Oh gelukkig. Kan ik nog naar de lidl voor mijn favoriete nootjes. Voor onderweg c_/ :9
pi_165296463
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wel een beetje opletten L. Op deze manier denk je dat er niks was en ben je dus niet scherp als de horror plaatsvind.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:59:28 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165296532
Ik ben benieuwd of de site van badselfeater het trekt als het grote moment daar is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165296551
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben benieuwd of de site van badselfeater het trekt als het grote moment daar is.
Die is dan al vertrokken en gaat als lekkere-eter verder.
pi_165296622
ik hou eigenlijk niet van gestook
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165296751
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:57 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Alles kent een positief en een negatief. Ook in het heidense. Goed en fout.
Bij het heidense zit in alles positief en negatief, het gaat uit van balans, niet van scheiding. Wat goed is en wat kwaad is is niet zo duidelijk, hangt vooral af van de consequentie's die eruit komen rollen en wordt op breder niveau bekeken dan alleen via het menselijke oogpunt. Ook is er geen kwaad in zaken zoals zelfverrijking/aan jezelf denken (ook hier, let weer op consequentie's, die bepalen). Jezelf als middelpunt nemen vanuit je eigen oogpunt is alles behalve zondig.

De goden van het heidense zijn zowel goede goden als kwade goden, ze dragen beide in zich, maar vooral zetten ze de mens niet als brandend middelpunt van het universum neer (wel zichzelf ;) ). Er is dus geen satan, geen god van het kwade, zo is er ook geen grote goede god, alwetend en almachtig (alhoewel er wel zijn die zich beter voelen dan de anderen, maar of dat waar is en gunstig is voor jou als menselijk persoon is maar de vraag, meestal niet).
De wezens tussen hemel en aarde zijn ook niet goed of slecht, alhoewel ze wel gevaarlijk kunnen zijn voor mensen maakt dat ze niet slecht, net zoals een leeuw niet slecht is. Allen dragen beide kanten in zich, allen streven naar balans. Maar welke balans, dat hangt af van de soort, het individu en de situatie.
Als er al een satan figuur zou bestaan in het heidense dan is dat ook een figuur die zowel goed als kwaad in zich draagt en is het afhankelijk van de consequentie's van de daden of het goede of het kwade in dat figuur werkzaam waren.

Het is een significant ander systeem dan het abrahamisme die wel dat goed en kwaad probeerd te scheiden. Dat begint met satan aan de ene kant en de grote goede god aan de andere kant, maar zit ook in het je moet zo en zo leven om "goed" te zijn, doe je dat niet dan verval je tot het "kwaad". Je bent onder de vleugel van god, of onder de vleugel van satan, er is niet echt een middenweg.
In het heidense zouden ze dat systeem een schizo god noemen, die de ene keer denkt satan te zijn en de andere keer de almachtige denkt te zijn. Een waanzinnige god en die worden als gevaarlijk beschouwd.

Wat ook verschillend is is dat bij het heidense jij als persoon souverein bent, bij het abrahamisme ben je dat niet, geef je je over aan de hogere macht.
In het heidense zijn de wegen legio, er is geen je moet die weg volgen anders zwaait er wat/verval je tot het kwade. Je bent je eigen priester, je eigen weg naar het hogere, je eigen meester. In het heidense geef je je macht niet af, bij het abrahamisme wel.
Dat maakt (let op, persoonlijke mening) dat ik vind dat men bij het abrahamisme zichzelf hulpeloos maakt, terwijl ik vind dat het heidense je juist bekrachtigd (nou ja, je moet jezelf bekrachtigen).

[ Bericht 2% gewijzigd door erodome op 13-09-2016 17:14:39 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 september 2016 @ 17:13:58 #74
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165296849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is een Badselfeater eigenlijk? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Een slechte zelfeter, een foute kannibaal dus.

Een Hannibal Lecter met darmkramp? Of wat?
pi_165296887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Bij het heidense zit in alles positief en negatief, het gaat uit van balans, niet van scheiding. Wat goed is en wat kwaad is is niet zo duidelijk, hangt vooral af van de consequentie's die eruit komen rollen en wordt op breder niveau bekeken dan alleen via het menselijke oogpunt. Ook is er geen kwaad in zaken zoals zelfverrijking/aan jezelf denken (ook hier, let weer op consequentie's, die bepalen). Jezelf als middelpunt nemen vanuit je eigen oogpunt is alles behalve zondig.

De goden van het heidense zijn zowel goede goden als kwade goden, ze dragen beide in zich, maar vooral zetten ze de mens niet als brandend middelpunt van het universum neer (wel zichzelf ;) ). Er is dus geen satan, geen god van het kwade, zo is er ook geen grote goede god, alwetend en almachtig (alhoewel er wel zijn die zich beter voelen dan de anderen, maar of dat waar is en gunstig is voor jou als menselijk persoon is maar de vraag, meestal niet).
De wezens tussen hemel en aarde zijn ook niet goed of slecht, alhoewel ze wel gevaarlijk kunnen zijn voor mensen maakt dat ze niet slecht, net zoals een leeuw niet slecht is. Allen dragen beide kanten in zich, allen streven naar balans. Maar welke balans, dat hangt af van de soort, het individu en de situatie.
Als er al een satan figuur zou bestaan in het heidense dan is dat ook een figuur die zowel goed als kwaad in zich draagt en is het afhankelijk van de consequentie's van de daden of het goede of het kwade in dat figuur werkzaam waren.

Het is een significant ander systeem dan het abrahamisme die wel dat goed en kwaad probeerd te scheiden. Dat begint met satan aan de ene kant en de grote goede god aan de andere kant, maar zit ook in het je moet zo en zo leven om "goed" te zijn, doe je dat niet dan verval je tot het "kwaad". Je bent onder de vleugel van god, of onder de vleugel van satan, er is niet echt een middenweg.

Wat ook verschillend is is dat bij het heidense jij als persoon souverein bent, bij het abrahamisme ben je dat niet, geef je je over aan de hogere macht.
In het heidense zijn de wegen legio, er is geen je moet die weg volgen anders zwaait er wat/verval je tot het kwade. Je bent je eigen priester, je eigen weg naar het hogere, je eigen meester. In het heidense geef je je macht niet af, bij het abrahamisme wel.
Dat maakt (let op, persoonlijke mening) dat ik vind dat men bij het abrahamisme zichzelf hulpeloos maakt, terwijl ik vind dat het heidense je juist bekrachtigd (nou ja, je moet jezelf bekrachtigen).
zeggen dat het kwade niet bestaat speelt wel goed in de kaart van het kwade
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')