Ik denk dat het niet echt veranderd de afgelopen 50 jaar is maar dat domme mensen nu met FB ook een podium hebben en gehoord worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:18 schreef tailfox het volgende:
echt ik wist niet dat het zo erg gesteld is in Nederland
ja je moet ergens op besparenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:20 schreef HulkHeld het volgende:
Die toerkoes wonen in een flatje achteraf 8 hoog met een schoteltje met zijn zevenen. Beetje shinen met een dikke auto bij de Aldi toch, je moet wat ..
ik rijd een kleine auto want hoef niks te comperserenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Aygogeen dikke auto rijden om te laten zien dat je ook een grote penis hebt
Ik rijd een grote auto want ik hoef niks te compenseren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik rijd een kleine auto want hoef niks te comperseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
waarom denk je dat ik fiets?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik rijd een kleine auto want hoef niks te comperseren
Skeer?quote:
Mooi hè, zie je ze die dikke wagen parkeren. Lopen ze het trappenhuis binnen om naar de 10e te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:20 schreef HulkHeld het volgende:
Die toerkoes wonen in een flatje achteraf 8 hoog met een schoteltje met zijn zevenen. Beetje shinen met een dikke auto bij de Aldi toch, je moet wat ..
Helaas kan ik dit wel een klein beetje beamenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:33 schreef EggsTC het volgende:
Auto is in vele gevallen een "status"-symbool, status is weer een verlangen van het ego, ego is hetgeen wat je juist het liefst weg wil hebben. Materialisten hebben grote ego's, grote ego's zijn meestal de onzekerste en minst wijze mensen.
qoute voor nageslachtquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:33 schreef EggsTC het volgende:
Auto is in vele gevallen een "status"-symbool, status is weer een verlangen van het ego, ego is hetgeen wat je juist het liefst weg wil hebben. Materialisten hebben grote ego's, grote ego's zijn meestal de onzekerste en minst wijze mensen.
Dat is 9/10 keer wel waar jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:38 schreef tailfox het volgende:
ho
[..]
hoe denk je dat ze rijk zijn geworden
Je keuze voor auto's is net als je keuze voor vrouwen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:48 schreef Fatoeman het volgende:
Mercedes cls amg uit 2010
[ afbeelding ]
Goh.quote:Prachtbakken en betaalbaarder dan een nieuwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |