abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165380182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ergens de baan mij wel trekt, beetje omgaan met mensen, dienstverlenend zijn, zelf verantwoordelijk voor de trein etc. Kan ook bij de Action solliciteren op steenworp afstand van mijn woning, maar de hele dag tussen 4 muren werken heb je dan al snel gezien. Twijfel nu dus nog steeds over een uitdagende baan op niveau vaak aan de andere kant van het land, of (tijdelijk) een baan waar ik juist dingen ga doen waar ik nog niet zo goed in ben en een hele andere kant van mezelf tegenkom.
Begin gewoon je eigen zaak. Dan stel. Je zelf de verwachting. Je zult zien dat het niet meevalt. Maar je hebt alleen jezelf om de schuld te geven.

Je kunt best iets buiten doen. Surfschool, of whatever. Desnoods ga je gewoon eens voelen hoe het is als conducteur. Daarna zul je vast snakken naar een kantoorbaan...

Het enige dat je echt nergens brengt is thuis blijven zitten en niets doen.
Whatever...
  zaterdag 17 september 2016 @ 11:18:00 #302
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165380202
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ergens de baan mij wel trekt, beetje omgaan met mensen, dienstverlenend zijn, zelf verantwoordelijk voor de trein etc. Kan ook bij de Action solliciteren op steenworp afstand van mijn woning, maar de hele dag tussen 4 muren werken heb je dan al snel gezien. Twijfel nu dus nog steeds over een uitdagende baan op niveau vaak aan de andere kant van het land, of (tijdelijk) een baan waar ik juist dingen ga doen waar ik nog niet zo goed in ben en een hele andere kant van mezelf tegenkom.
Of je kijkt gewoon eens naar iets dat daar tussenin ligt.
Nu lijk je alleen maar naar banen in je opleidingsgebied te kijken, en dan heb je ook nog eens twijfels over die opleidingskeuze, en alle alternatieven die je aandraagt zijn van een veel lager niveau.

De wereld bestaat niet alleen uit hoogopgeleiden (en daarbij behorende functies) een laagopgeleiden (en daarbij behoordende functies).

Ga wat doen.... je komt er vanzelf achter of je het wel of niet wat vindt, maar het lijkt erop dat je niets doen en blijven twijfelen het meest geschikte voor jou vindt... Newsflash: dat betaalt de rekeningen niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')