abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165533074
Ze hebben bij ons besloten om het vak Europees recht over 2 weken voor het eerst volledig in het Engels te geven. Ik zit even de resultaten van vorige jaren te bekijken en dat was al vrij matig, laat staan in het Engels nu. _O-

Genot.
pi_165533167
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Bolasie het volgende:
Ze hebben bij ons besloten om het vak Europees recht over 2 weken voor het eerst volledig in het Engels te geven. Ik zit even de resultaten van vorige jaren te bekijken en dat was al vrij matig, laat staan in het Engels nu. _O-

Genot.
Great banter
pi_165533253
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:22 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Great banter
Gewoon à la Lowie lullen. Lekker man.
pi_165533376
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Bolasie het volgende:
Ze hebben bij ons besloten om het vak Europees recht over 2 weken voor het eerst volledig in het Engels te geven. Ik zit even de resultaten van vorige jaren te bekijken en dat was al vrij matig, laat staan in het Engels nu. _O-

Genot.
lol, het wordt helemaal niet meer in het Nederlands gegeven?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_165533436
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

lol, het wordt helemaal niet meer in het Nederlands gegeven?
Neen.
pi_165533504
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:41 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Neen.
pff dat is gewoon debiel _O- ik voorspel een slagingspercentage van 5%
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_165533614
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

pff dat is gewoon debiel _O- ik voorspel een slagingspercentage van 5%
europees heeft überhaupt niet echt hoge slagingspercentages toch.
pi_165534105
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Bolasie het volgende:
Ze hebben bij ons besloten om het vak Europees recht over 2 weken voor het eerst volledig in het Engels te geven. Ik zit even de resultaten van vorige jaren te bekijken en dat was al vrij matig, laat staan in het Engels nu. _O-

Genot.
Vind dat meer iets voor de master.
Al zou een andere taal op zich geen probleem moeten vormen voor een goede jurist.
pi_165534245
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:56 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

europees heeft überhaupt niet echt hoge slagingspercentages toch.
vorig jaar geloof ik 18% bij de eerste kans als ik het me goed herinner.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_165534314
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Vind dat meer iets voor de master.
Al zou een andere taal op zich geen probleem moeten vormen voor een goede jurist.
Hangt er wel een beetje vanaf wat ze verwachten. Op de rechten vakken na is mijn literatuur ook grotendeels in het Engels. Maar Engels lezen is nog wel wat anders dan ook Engels schrijven. Ik zou iig niet in hetzelfde tempo en met dezelfde kwaliteit het tentamen Europees recht hebben gemaakt als ik het in het Engels had moeten doen. Je had er wel echt de volle drie uur voor nodig, en dat was in het Nederlands...
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_165535339
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Vind dat meer iets voor de master.
Al zou een andere taal op zich geen probleem moeten vormen voor een goede jurist.
In B3 is er ook een vak in het Engels (Public International Law), maar dit is volgens mij voor het eerst dat er in B2 ook een vak compleet in het Engels gegeven wordt. We'll see.
pi_165535469
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

vorig jaar geloof ik 18% bij de eerste kans als ik het me goed herinner.
op uva vgm wel hoger want hier is dat een eerstejaars course.
pi_165555339
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:57 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

op uva vgm wel hoger want hier is dat een eerstejaars course.
Volgens mij ging dit over het vervolgvak en niet over Inleiding Europees Recht. Heb dit lang geleden als sjaars nog gevolgd als Inleiding Internationaal en Europees Recht. Vijf puntjes maar.
pi_165555397
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 16:03 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Volgens mij ging dit over het vervolgvak en niet over Inleiding Europees Recht. Heb dit lang geleden als sjaars nog gevolgd als Inleiding Internationaal en Europees Recht. Vijf puntjes maar.
op uva is het een groot va van negen ec.
pi_165556148
Hoi, nieuw hier. Ik kwam hier terecht nadat ik een arrest wilde opzoeken op google. En nu ben ik niet meer weg te slaan.

Ik zit op de Erasmus en volg Rechtsgeleerdheid, jaar 2. Hiervoor hbo-rechten afgerond.
pi_165556381
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:42 schreef MCM204 het volgende:
Hoi, nieuw hier. Ik kwam hier terecht nadat ik een arrest wilde opzoeken op google. En nu ben ik niet meer weg te slaan.

Ik zit op de Erasmus en volg Rechtsgeleerdheid, jaar 2. Hiervoor hbo-rechten afgerond.
Ik zit ook op de EUR maar dan jaar 3. :)

Succes met het Staatsrechttentamen. _O- Vorig jaar had ik gelukkig wel een voldoende zonder tentamentrainingen, maar de uitslag bij iedereen wel heel veel lager dan verwacht.
pi_165556417
Is het echt zo pittig? Ik vind het vooral veel, maar op 'APV-Tilburg' en die volgende reeks (nuth, uitingsvrijheid, haarlems plakverbod) na, vind ik het wel goed te doen..
pi_165556420
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 12:15 schreef Bolasie het volgende:
Ze hebben bij ons besloten om het vak Europees recht over 2 weken voor het eerst volledig in het Engels te geven. Ik zit even de resultaten van vorige jaren te bekijken en dat was al vrij matig, laat staan in het Engels nu. _O-

Genot.
Hey jij studeert ook aan de EUR? :D Ik kreeg voor de vakantie een mail dat iedereen die Europees nog moet herkansen dat dit jaar moet doen, omdat ze het nu in het Engels gaan geven.

Eerst behaalde iets van 80% een voldoende voor Europees recht maar vorig jaar maar iets van 60%. _O- Succes ermee, al is Staatsrecht iets erger...

Ik waarschuw je ook alvast voor Arbeidsrecht, zelfde verhaal. :P
pi_165556448
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:55 schreef MCM204 het volgende:
Is het echt zo pittig? Ik vind het vooral veel, maar op 'APV-Tilburg' en die volgende reeks (nuth, uitingsvrijheid, haarlems plakverbod) na, vind ik het wel goed te doen..
Ik vond het makkelijk en kende het heel goed. Toch had ik maar een 5,9. :') Gemiddelde cijfer was vorig jaar een 4.5 en slagingspercentage 45%.

Er stond ook een hele wazige vraag in over formaliteiten bij de invoering van een wet of zo. Die vraag was niet zo moeilijk maar op zo'n manier gesteld dat zelfs mensen met "extreem hoge cijfers" (6,5 en zo) geen idee hadden wat je daar in moest vullen.
pi_165557511
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:55 schreef MCM204 het volgende:
Is het echt zo pittig? Ik vind het vooral veel, maar op 'APV-Tilburg' en die volgende reeks (nuth, uitingsvrijheid, haarlems plakverbod) na, vind ik het wel goed te doen..
Ik vind het ook niet echt lastig, veel is ook herhaling eigenlijk uit B1 en een beetje verdieping uiteraard. Verschil is alleen dat jurisprudentie een stuk meer is, maar je mag je bundel gewoon meenemen dus dat moet wel goedkomen.
pi_165557609
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2016 17:51 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt lastig, veel is ook herhaling eigenlijk uit B1 en een beetje verdieping uiteraard. Verschil is alleen dat jurisprudentie een stuk meer is, maar je mag je bundel gewoon meenemen dus dat moet wel goedkomen.
Wel kut, nog zo'n onderwijsgroep voorbereiden terwijl ik net zo goed kan leren.....
pi_165557828
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:56 schreef MCM204 het volgende:

[..]

Wel kut, nog zo'n onderwijsgroep voorbereiden terwijl ik net zo goed kan leren.....
Vind je ja? Ik begin toch pas na de OG met leren, het tentamen is ook gelukkig pas maandagavond. Erg chill.
pi_165558320
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2016 17:51 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet echt lastig, veel is ook herhaling eigenlijk uit B1 en een beetje verdieping uiteraard. Verschil is alleen dat jurisprudentie een stuk meer is, maar je mag je bundel gewoon meenemen dus dat moet wel goedkomen.
Ik hoorde van "zittenblijvers" dat het tentamen Staatsrecht dit jaar aangepast gaat worden en dat dat écht gaat gebeuren. Maar dat zeiden ze vorig jaar ook. _O-
pi_165558528
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:33 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ik hoorde van "zittenblijvers" dat het tentamen Staatsrecht dit jaar aangepast gaat worden en dat dat écht gaat gebeuren. Maar dat zeiden ze vorig jaar ook. _O-
Hoezo aangepast? Positief of negatief? :')

Er zijn trouwens best veel mensen die dit vak over moeten doen, ja

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2016 18:43:46 ]
pi_165561356
Staats3?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')