Gaat volgens mij erg snel, mijn telefoon is ook wel eens erg warm, maar dan denk ik er niet aan om hem uit het raam te gooien.quote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zou je een dergelijke explosie kunnen voelen aankomen? Wordt het apparaat geleidelijk warmer?
Een batterij die op ontploffen staat gaat heel rap ja. De batterij zal eerst wat heet worden, maar daarna gaat het heel snel en voor je het weet heb je geen balhaar meer overquote:Op maandag 12 september 2016 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaat volgens mij erg snel, mijn telefoon is ook wel eens erg warm, maar dan denk ik er niet aan om hem uit het raam te gooien.
Wat als je balhaar al foetsie is?quote:Op maandag 12 september 2016 19:08 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Een batterij die op ontploffen staat gaat heel rap ja. De batterij zal eerst wat heet worden, maar daarna gaat het heel snel en voor je het weet heb je geen balhaar meer over
Volgens mij ontploft die spontaan dus je hebt geen tijd om je broek uit te doen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zou je een dergelijke explosie kunnen voelen aankomen? Wordt het apparaat geleidelijk warmer?
Voor je weet heb je een bosbrand inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2016 19:08 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Een batterij die op ontploffen staat gaat heel rap ja. De batterij zal eerst wat heet worden, maar daarna gaat het heel snel en voor je het weet heb je geen balhaar meer over
Ik bel er toch mee, wellicht horen ze hem wel ontploffen als ik hen aan de lijn heb.quote:Op maandag 12 september 2016 23:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze aangekomen zijn is je smartphone al door je been aan het branden.
Dan moet je op de blaren zittenquote:Op maandag 12 september 2016 20:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat als je balhaar al foetsie is?
Ik zou hem gewoon geven aan iemand die ik haat als ik wist dat de mobiel op ontploffen stond.quote:Op dinsdag 13 september 2016 04:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik bel er toch mee, wellicht horen ze hem wel ontploffen als ik hen aan de lijn heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |