Ik heb zelfs bijna met lach spieren verrekt door het lachen. Alsnog alleen recht een gaatjes van 2 cm in lengte.quote:Op maandag 12 september 2016 18:20 schreef Baas_bas het volgende:
ook eens naar de andere kant lachen
Welk even weten dat ik 15 benquote:
Ja normaal. Ik heb ook 1 diep lachkuiltje en ik krijg altijd er complimenten over "oooh wat schattig!". Niks mis mee ondanks dat het eigenlijk een afwijkend spiertje isquote:Op maandag 12 september 2016 18:03 schreef SecretPret het volgende:
Is het normaal als ik maar een lachkuiltje heb in mijn wangen. (Ja ik weet zeker dat het een lachkuiltje is). Ik heb zelf eigenlijk een best bol gezicht. Kan het komen door teveel vet?
NB. Is het mogelijk om lachkuiltjes iets groter te maken als je ze al hebt. Ik weet wel dat het krijgen van de kuiltjes alleen mogelijk is met chirurgie.
Waarom krijg ik nooit zulke complimentjesquote:Op maandag 12 september 2016 19:27 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ja normaal. Ik heb ook 1 diep lachkuiltje en ik krijg altijd er complimenten over "oooh wat schattig!". Niks mis mee ondanks dat het eigenlijk een afwijkend spiertje is
Lach je wel dan?quote:Op maandag 12 september 2016 19:57 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulke complimentjes
Nou, teveel zelfs. (Van lachen leef je langer, hehehe). Maar ik moet wel een beetje onnatuurlijk lachen om die kuiltjes te krijgen. Het zijn wel echte kuiltjes in m'n wangen (ik heb er 2 op 1 wangquote:
word je wel eens uitgelachen toevallig?quote:Op maandag 12 september 2016 19:57 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulke complimentjes
Neuuh.quote:Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
word je wel eens uitgelachen toevallig?
Nee hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 22:30 schreef Fatoeman het volgende:
Is een lachkuiltje niet iets dat alleen wijven hebben
2 op 1 wang? Hoe ziet dat er dan uit? Bij mij is het ook wel zichtbaar als ik praat.quote:Op maandag 12 september 2016 20:45 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nou, teveel zelfs. (Van lachen leef je langer, hehehe). Maar ik moet wel een beetje onnatuurlijk lachen om die kuiltjes te krijgen. Het zijn wel echte kuiltjes in m'n wangen (ik heb er 2 op 1 wang). Dat kan ik je verzekeren.
Zet je onzekerheid over wat jij vreest dat mensen "raar" vinden om naar zekerheid dat je iets hebt dat je uniek maakt. Dan ga je vanzelf natuurlijker lachen. En natuurlijk ziet er beter uit dan gemaakt!quote:Op maandag 12 september 2016 20:45 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nou, teveel zelfs. (Van lachen leef je langer, hehehe). Maar ik moet wel een beetje onnatuurlijk lachen om die kuiltjes te krijgen. Het zijn wel echte kuiltjes in m'n wangen (ik heb er 2 op 1 wang). Dat kan ik je verzekeren.
Het is gewoon echt een kuiltje. Geen op elkaar drukkende wangen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:18 schreef Kittekop het volgende:
[..]
2 op 1 wang? Hoe ziet dat er dan uit? Bij mij is het ook wel zichtbaar als ik praat.
Wangvervorming is het gewoon
Het is ook te zien als ik natuurlijk lach. Maar niet voor de anderen. Is het mogelijk om het lachkuiltje iets beter uit te laten komen? Kan het een gezicht vet zitten of heeft het daar niks mee te maken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:03 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Zet je onzekerheid over wat jij vreest dat mensen "raar" vinden om naar zekerheid dat je iets hebt dat je uniek maakt. Dan ga je vanzelf natuurlijker lachen. En natuurlijk ziet er beter uit dan gemaakt!
Ik zou je er niet druk over maken en gewoon lekker blijven lachen. Extra kuiltjes of niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:53 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Het is ook te zien als ik natuurlijk lach. Maar niet voor de anderen. Is het mogelijk om het lachkuiltje iets beter uit te laten komen? Kan het een gezicht vet zitten of heeft het daar niks mee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |