Ja als je wilt weten hoe het zit denk ik toch echt dat je een ticket moet boeken en daar in de bosjes moet gaan liggenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Zou hebben", daar kan ik allemaal niet zoveel mee hoor, sorry
Dit soort dingen hangen vaak aan elkaar van allerlei vage aannames, verbanden zoeken en zien die er eigenlijk niet zijn en "symbolen" en "tekens" die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben. Een beetje als zeggen dat water gevaarlijk is omdat vrijwel iedereen die dood is gegaan water gedronken heeft
Nee het is denk ik geen grap, het is de real deal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat niet wegneemt dat ik toch wel benieuwd ben naar de (waarschijnlijk) grap die morgennacht uit gaat komen. Of waar we nooit meer iets van gaan horen.
Ik gooi in elk geval de tank van mn auto vol voor ik naar mn werk ga straks.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het is geen grap, het is de real deal.
Ja, nou, dat denk ik dus nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Slimquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik gooi in elk geval de tank van mn auto vol voor ik naar mn werk ga straks.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
Al heeft dat wellicht meer mee te maken dat ie gewoon leeg is nu
En wat is de reden dat jij niet meer kan vertellen nu op het moment.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De 22e, dus helaas, Mr. Robot blijft buiten deze complottheorie.quote:
Hoe lang na het aflopen van die klok gaan we nog wachten met zeggen "het was toch niks" eigenlijk, als er niks gebeurt?quote:
Er is morgen geen klok meer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe lang na het aflopen van die klok gaan we nog wachten met zeggen "het was toch niks" eigenlijk, als er niks gebeurt?
Belofte maakt schuld denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat is de reden dat jij niet meer kan vertellen nu op het moment.
Terwijl je aangeeft meer te weten.
Wat weerhoudt jou er van om het niet te melden?
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:32 schreef Montagui het volgende:
Warm of koud?
http://politiforum.com/t/(...)-god-moloch-owls/436
3:16?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16
quote:
quote:For God so loved the world that he gave his one and only Son, that whoever believes in him shall not perish but have eternal life.
Oh ohquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
that whoever believes in him shall not perish but have eternal life.
Lauwtjes dus.....quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als ik dat zou openbaren werd het 3:16
Dat zijn best wat bijzonder algemene voorspellingen die in principe bij elk jaar wel een mogelijkheid zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Staat het hier ook tussen barry?
http://www.ja.be/ontspann(...)damus-voor-2016.html
Precies, dat is ook de kunst van het voorspellen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn best wat bijzonder algemene voorspellingen die in principe bij elk jaar wel een mogelijkheid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |