quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik beef![]()
maar als het van 4Chan komt, dan hoop ik op de fappening 2
Oh mooi, morgenavond wilde ik nog wat series kijken namelijk. Ik zou het wel jammer vinden als ik niet weet hoe Mr. Robot afloopt dit seizoen trouwens, dus hopelijk houdt de wereld het nog even drie weken vol.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Eigenlijk overmorgen pas he.
De timer loop af op 15 september om 01:00 uur 's nachts. NL tijd dus.
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet direct schuilkelderwerk
Prima! && Donequote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Zitten inmiddels op 135 pagina's daar en hoewel er een hoop blabla tussendoor is zitten ze er wel sneller bovenop dan op reddit
Maar laat het dan aub niks met Hillary te maken hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ik beef![]()
maar als het van 4Chan komt, dan hoop ik op de fappening 2
Dat wordt dan straks als ik thuis ben weer bijlezen. Kan/mag die site hier niet openen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS, zet anders deze link ook even in de OP erbij:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Zitten inmiddels op 135 pagina's daar en hoewel er een hoop blabla tussendoor is zitten ze er wel sneller bovenop dan op reddit
hier de (of een) mail waarin die referentie wordt gemaakt. staar onderaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:
Laatste posting op facebook van Mr. Teeth:
"An old rabbit's foot and sacrificed chicken in the backyard is nothing."
Zou mogelijk verwijzen naar:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moloch
[ afbeelding ]
en e-mails zooi van Hillary:
https://i.sli.mg/y7a4pQ.jpg
Die uit Assassins Creed?quote:
Wat denk je wat die stropop uit je plaatje moet voorstellen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die uit Assassins Creed?![]()
Over ietwat doorgedreven samenzweringstheorieėn gesproken
Stropop?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat denk je wat die stropop uit je plaatje moet voorstellen?
Dat snapte ikquote:
Oh er staat onder dat ze de uil Moloch aanbidden, dat is niet correct dit is Moloch:quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snapte ikmaar die zie ik niet
Wie heeft verder gezegd dat ze überhaupt iets aanbidden? Het lijkt me eerder gewoon een of ander vaag, nietszeggend ritueeltje zoals allerlei van die kekke clubs dat hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh er staat onder dat ze de uil Moloch aanbidden, dat is niet correct dit is Moloch:
[ afbeelding ]
De uil heet Minerva
Het verhaal omtrent Bohemian Grove en de occulte Druļdistische grondslag die deze elite zou hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie heeft verder gezegd dat ze überhaupt iets aanbidden? Het lijkt me eerder gewoon een of ander vaag, nietszeggend ritueeltje zoals allerlei van die kekke clubs dat hebben
Seizoen 2 alweer op de ned. televisie?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh mooi, morgenavond wilde ik nog wat series kijken namelijk. Ik zou het wel jammer vinden als ik niet weet hoe Mr. Robot afloopt dit seizoen trouwens, dus hopelijk houdt de wereld het nog even drie weken vol.
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Seizoen 2 alweer op de ned. televisie?
"Zou hebben", daar kan ik allemaal niet zoveel mee hoor, sorryquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het verhaal omtrent Bohemian Grove en de occulte Druļdistische grondslag die deze elite zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |