Wtf is een cicada?quote:Op maandag 12 september 2016 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.
Een cicada.
Puzzel valt helemaal in de cicada lijn. Als dit serieus van Cicada komt ga ik echt geloven dat er wat te gebeuren staat.
Thanks.quote:Op maandag 12 september 2016 23:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Alright schijnt een oud plaatje te zijn, tijden terug gebruikt voor Cicada 3301 puzzels. Niet actueel.
Post van deze gast staat inderdaad nu op de facebook pagina van Mr. Teethquote:A reddit user says that Mr. Teeth has a twitter account @ThundrLightn12 that posted the image. I took a look at the account and the tone is 100% wrong and there is no tie to Mr. Teeth that is apparent besides following progress.
ETA: I sent a screen shot of the cicada/crypto page to Mr. Teeth over Facebook IM and he said it had nothing to do with them. I can prove with screenshot if someone will IM me, I can send to verify, then you redact my relevant info and post. That way no one can get all grumpy about a fake or something.
Yup, Cicada 3301quote:Op maandag 12 september 2016 23:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wtf is een cicada?
edit was dat niet dat complexe puzzel dat op 4chain gepost werd?
De val van Europa is inmiddels van tafel, dat Europa weg was kwam omdat de globes het WikiLeaks logo moesten voorstellen:quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef illusions het volgende:
Ik vraag me af, zoals al eerder door iemand genoemd, wat heeft Hillary's dood met de val van Europa te maken? Waarom zou iedereen de horror van 14 september haten, als dat Hillary's dood betekent? Strookt niet echt met het "mysterie," toch?
Maar wellicht opnieuw actueelquote:Op maandag 12 september 2016 23:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Alright schijnt een oud plaatje te zijn, tijden terug gebruikt voor Cicada 3301 puzzels. Niet actueel.
Als in de eye of providence? Het lijkt wel iets inderdaad maar ben er niet zeker van dat het een cicade is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 september 2016 23:21 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Maar wellicht opnieuw actueel
Op "badselfeater.com" zie ik ook zo'n insect boven het nummer '1'
En dat laatste is toch wel vrij aannemelijk, zeker bij zo'n screenshotquote:Op maandag 12 september 2016 22:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou omdat er dus twee separate berichten zijn die melden dat Hillary dood is. Of ze moeten beide fake zijn natuurlijk.
Ja het oog als kop met daaronder het onderlichaam/vleugels. Het lijkt erop.quote:Op maandag 12 september 2016 23:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als in de eye of providence? Het lijkt wel iets inderdaad maar ben er niet zeker van dat het een cicade is eerlijk gezegd.
o ja, die shit is allemaal voorafgaand aan de gebeurtenissen "voorspeld" door mr teeth. dat is best wel fucking ziek eigenlijkquote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een bestand van 6.66 kb.quote:79.World War 3 began decades ago, the seeds of this war were sowed in 1913 and been reaped and harvested with the Nixon Shock after the two wars.
80.What we will see in the next two days will complete the rest of the loose ends and fragments to complete the picture.
81.We have become death. This is our only warning. If we want to stop the worst of the situations yet to come we must wake up the public before it sleep walks into a tragedy.
quote:OutGuess is a universal steganographic tool that allows the insertion of
hidden information into the redundant bits of data sources.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |