En beide niet terug te vinden bij ABC news.quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:
Heb je zelf dit screenshot van de site gemaakt of stond het ergens op Twitter ofzo?quote:Op maandag 12 september 2016 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog meer media die te vroeg waren met het nieuws:
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat ik alle geloofwaardigheid kwijt benquote:Op maandag 12 september 2016 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je zelf dit screenshot van de site gemaakt of stond het ergens op Twitter ofzo?
3.quote:1.
Last week Mr Teeth posted a photo of a beast bill at the Clinton Library. Hours later the Library announced the release of dozens of photos of Bill Clinton and Trump chumming it up together. A woman in the photos wore a playboy bunny shirt which matches Trump's lapel pin on the beast bill.
2.
Yesterday morning Mr Teeth posted a picture of a dead/dieing dragon superimposed on an image of Hillary. Hours later Hillary collapsed due to a medical issue.
Are these amazing coincidences?
Dat is wel heel erg weird... dan zou Mr. Teeth geweten moeten hebben dat ze haar schoen ging verliezen?quote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:quote:Op maandag 12 september 2016 21:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weird... dan zou Mr. Teeth geweten moeten hebben dat ze haar schoen ging verliezen?
Integendeel, als jij zelf zo'n screenshot van die site gemaakt had zou ik misschien nog een beetje geloven dat het er ook daadwerkelijk heeft gestaan (weliswaar vermoedelijk gehackt)quote:Op maandag 12 september 2016 21:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik alle geloofwaardigheid kwijt ben![]()
Best wel ja.quote:Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:
[ afbeelding ]
Creepy?
Heheh, maar haalt wel de claim onderuit dat het eerste abc filmpje fake was. Kan zijn dat iemand de website even lokaal heeft aangepast om te kutten natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Integendeel, als jij zelf zo'n screenshot van die site gemaakt had zou ik misschien nog een beetje geloven dat het er ook daadwerkelijk heeft gestaan (weliswaar vermoedelijk gehackt)
Die is Hillary 1 verloren terwijl ze in de auto werd gedropt.quote:
Ja nogal.quote:Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:
[ afbeelding ]
Creepy?
Dat weet ik, ik bedoelde wat daar voor die tijd over gezegd werdquote:Op maandag 12 september 2016 22:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die is Hillary 1 verloren terwijl ze in de auto werd gedropt.
Hoezo haalt dat die claim onderuit?quote:Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heheh, maar haalt wel de claim onderuit dat het eerste abc filmpje fake was. Kan zijn dat iemand de website even lokaal heeft aangepast om te kutten natuurlijk.
Nou omdat er dus twee separate berichten zijn die melden dat Hillary dood is. Of ze moeten beide fake zijn natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo haalt dat die claim onderuit?
twitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
Dat plaatje met die schoen, kan dat bevestigd worden dat die mr.teeth dat inderdaad vóór het schoenenincident/onwelwording heeft gepost?quote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
Obscure shit, geen idee wat het heeft te betekenen.quote:Op maandag 12 september 2016 22:44 schreef Montagui het volgende:
https://twitter.com/ThunderLightn12
Een ander twitter account die gelinkt lijkt aan #badselfeater, met veel nieuw materiaal, waaronder dit:
[ afbeelding ]
En een retweet van dat Alephactual twitter accounttwitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
4 september om 5:33 op zijn Facebook account.quote:Op maandag 12 september 2016 22:48 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat plaatje met die schoen, kan dat bevestigd worden dat die mr.teeth dat inderdaad vóór het schoenenincident/onwelwording heeft gepost?
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.quote:Op maandag 12 september 2016 22:44 schreef Montagui het volgende:
https://twitter.com/ThunderLightn12
Een ander twitter account die gelinkt lijkt aan #badselfeater, met veel nieuw materiaal, waaronder dit:
[ afbeelding ]
En een retweet van dat Alephactual twitter accounttwitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
Klopt, zag hem ook al. Zit overigens ook rechtsboven. "As above so below".quote:Op maandag 12 september 2016 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.
Een cicada.
Puzzel valt helemaal in de cicada lijn. Als dit serieus van Cicada komt ga ik echt geloven dat er wat te gebeuren staat.
Dan nu de uitdaging. Oplossen. Ik ga em even naar wat groepen specifiek voor deze puzzels forwarden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |