Hoge bomen vangen veel wind. Ik kan me best wel voorstellen dat je in zo'n positie af en toe kiest voor een leugen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.
Zeker, dit is wel een perfect voorbeeld van matig manipuleren van een filmpjequote:Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Komt me fake over zoals het afgekapt wordt na het woordje 'dead', of 'death', alsof er nog wat achteraan moet komen.
Voor ons dus donderdagmorgen 01.00...voor wie op wil blijven.quote:Op maandag 12 september 2016 18:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nup, 12 uur GMT. Londen dus.
Hoezo niks aan de hand?quote:Op maandag 12 september 2016 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, dit is wel een perfect voorbeeld van matig manipuleren van een filmpje
Niks aan de hand dus.
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het gevalquote:Op maandag 12 september 2016 18:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar van 'ziek' meteen naar 'dood', is wel erg rigoureus.
Begrijpelijk, er zijn ook veel zogenaamde gelovigen die er niks van snappen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nup. laat wel een mogelijkheid open: agnostisch.
Ik doel op dat filmpje van ABC, om het enigszins geloofwaardig te doen zijn had het niet precies midden in een zin moeten stoppen. Daar is echt geen enkele logische reden voor te bedenken als het echt was geweest.quote:Op maandag 12 september 2016 18:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoezo niks aan de hand?Je bewijst ook niets, hier in BNW spreken we van plausibel
14 september gaat ze doot idd!quote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het geval
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het straks 14 september en even later wordt het 15 september. En dan 16 enzo.
Goedkope gok. Snap niet dat je de moeite neemt om het sentiment te slopen als je niet serieus bang bent dat er echt wat te gebeuren staatquote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het geval
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het straks 14 september en even later wordt het 15 september. En dan 16 enzo.
Kan ik dat inwisselen voor de volledige vernietiging van Europa?quote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Of er komt een sextape van haar en Bill uit.
Heb je iets gevonden dan waaruit blijkt dat de video ge-edit is of schud je deze gewoon even uit de mauw?quote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doel op dat filmpje van ABC, om het enigszins geloofwaardig te doen zijn had het niet precies midden in een zin moeten stoppen. Daar is echt geen enkele logische reden voor te bedenken als het echt was geweest.
Nou idd, dat zou je nog liever willen zien dan ja.quote:Op maandag 12 september 2016 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ik dat inwisselen voor de volledige vernietiging van Europa?
quote:Op maandag 12 september 2016 18:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Goedkope gok. Snap niet dat je de moeite neemt om het sentiment te slopen als je niet serieus bang bent dat er echt wat te gebeuren staat
Ja klopt, maar er hoort ook een verhaaltje bij en vooral heeeel veel gespeculeer. Althans dat vind ikquote:Op maandag 12 september 2016 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat toch allemaal over wat je denkt dat de waarheid is enzo? Nou, ik denk dat het een briljant in elkaar gezette grap/stunt is en helemaal niks meer dan dat
Waar komen filmpjes op Twitter van meer dan 10sec dan vandaan? En ik doel niet op YouTube filmpjesquote:Op maandag 12 september 2016 18:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb je iets gevonden dan waaruit blijkt dat de video ge-edit is of schud je deze gewoon even uit de mauw?
Het kan ook gewoon zijn dat die vent op de "stop film" knop drukte op dat moment of weet ik veel wat.
Vind het prima hoor als het straks nep blijkt te zijn maar tot nu toe hoor ik gewoon precies wat er staat met nog even een pauze voordat het afgesneden wordt.
Je weet dat je op twitter maar 10sec film mag uploaden?
Geen flauw idee als ik op de PS4 een filmpje wil uploaden mag deze maar 10 seconden zijn. Maar je hebt inderdaad gelijk dat er langere filmpjes op staan.quote:Op maandag 12 september 2016 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar komen filmpjes op Twitter van meer dan 10sec dan vandaan? En ik doel niet op YouTube filmpjes
Nah het kan zijn dat Hillary al lekker in de hel brandt op dit moment maar het zou dan een prelude zijn voor wat komen gaat.quote:The message of these bills is far more clear than you realize.
We have read your theories and posts and there are various people who get what we are about and understand what they are about to see and hear. But most of you are dwelling in darkness and seem incapable of understanding our bill or discerning why we have distributed it.
We will all hate the horror of September 14th.
But there will be those of you understand why we have exposed ourselves to the nation and called you to account.
Do not hate the Messengers.
denk t wel, na 1.00u ben ik dood, dus niet echt iets om voor op te blijvenquote:Op maandag 12 september 2016 19:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Spannend wel hoor... Misschien is het wel gewoon IS met een nieuwe actie. Of Rusland die Amerika klappen gaat geven. Slapen jullie op de nacht van 14 september nog denk je?
Om 1 uur zit ik uit pure nieuwsgierigheid toch wel in deze reeks, heb verder toch weinig te doen de dag ernaquote:Op maandag 12 september 2016 19:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Spannend wel hoor... Misschien is het wel gewoon IS met een nieuwe actie. Of Rusland die Amerika klappen gaat geven. Slapen jullie op de nacht van 14 september nog denk je?
beide abc newsquote:Op maandag 12 september 2016 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog meer media die te vroeg waren met het nieuws:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |