abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 12 september 2016 @ 14:32:19 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_165271540
Vier mensen hebben in de Duitse stad Nürnberg urenlang gezocht naar een schildpad die in de carrosserie van een auto was verdwenen. De eigenaresse van het voertuig, een dierenverzorger en twee wegenwachten hadden er hun handen vol aan.



Nadat de vrouw het reptiel had gevonden tijdens een wandeling met haar hond, was ze van plan het naar de plaatselijke dierenbescherming te brengen. Ze vervoerde de schildpad in een mand zonder deksel, waaruit het tijdens de rit verdween. De schildpad werd gevonden toen de auto-expert de binnenbekleding van de Fiat Punto had verwijderd. Het dier was vanuit de kofferbak de carrosserie ingekropen.

De schildpad heeft geen verwondingen opgelopen bij de reddingsactie. De verzorgers van de dierenopvang hebben hem Punto genoemd, naar de auto.

http://www.ad.nl/buitenla(...)d-uit-auto~a7ccce75/

:7 *O*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 september 2016 @ 14:41:50 #2
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_165271751
Punto! Geweldige naam! :D
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_165271885
Ik wil nog een keer 3 schildpadden loslaten in een druk gebouw (school ofzo). Maar dan eerst op hun schild "#1", "#2" en "#4" schrijven. En dan kijken hoe men zich suf zoekt naar #3.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 10 oktober 2016 @ 14:17:46 #4
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_165872839
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wil nog een keer 3 schildpadden loslaten in een druk gebouw (school ofzo). Maar dan eerst op hun schild "#1", "#2" en "#4" schrijven. En dan kijken hoe men zich suf zoekt naar #3.
wow...dat wil ik nu ook
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_165879431
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wil nog een keer 3 schildpadden loslaten in een druk gebouw (school ofzo). Maar dan eerst op hun schild "#1", "#2" en "#4" schrijven. En dan kijken hoe men zich suf zoekt naar #3.
Schildpadden? Biggetjes veroorzaken veel meer chaos toch.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')