Tongtopics zijn sowieso beterquote:Op maandag 12 september 2016 08:55 schreef Bolasie het volgende:
Goed dat je weer terug bent.
Caland heeft dit gisteren al gepost.
Ik zie dat topic niet.quote:Op maandag 12 september 2016 08:55 schreef Bolasie het volgende:
Caland heeft dit gisteren al gepost.
Naar Turkenburg.quote:
Uit dit artikel begrijp ik dat ze terug moeten naar Deventer. Lijkt mij ook een prima plek daarvoor.quote:
De ironie niet begrijpen. Ben laatst al thuis bedreigd door een facebookbericht. Ik reageerde op een hangplek voor bejaarden. Noemen we hier het 'Leugenbankje' Dat de overlast van de bejaarden te erg werd, er op iedere straathoek wel een hangbejaardenclubje is te vinden. Dat er moet worden ingegrepen voor het te laat is. Belde een ex-uitsmijter van 75 woest aan.quote:Op maandag 12 september 2016 10:41 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind het vooral interessant dat het voor tong blijkbaar onbestaanbaar is dat Turken hier niets mee te maken hebben.
En dan ook nog eens een vuilcontainer naast de kleedkamers. Dan vraag je om problemen.quote:Op maandag 12 september 2016 10:00 schreef Abed het volgende:
Niet zo netjes van Twenthe Goor, ipv een goede gastheer te zijn doen ze zoiets. En dan ook nog de bezoekers de schuld geven.
quote:Op maandag 12 september 2016 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een vuilcontainer naast de kleedkamers. Dan vraag je om problemen.
Ook het feit dat de scheidsrechter zijn bril is vernield duidt er op dat ie hem tijdens de wedstrijd niet op had.
quote:Op maandag 12 september 2016 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een vuilcontainer naast de kleedkamers. Dan vraag je om problemen.
Ook het feit dat de scheidsrechter zijn bril is vernield duidt er op dat ie hem tijdens de wedstrijd niet op had.
Dat vroeg ik me af. Welke reputatie ze hebben.quote:Op maandag 12 september 2016 13:20 schreef Edensnator het volgende:
Hoeveel incidenten moeten er plaatsvinden voordat die club eens opgedoekt wordt? Ze hebben een hele waslijst aan incidenten en een paar jaar terug werden ze ook al uit de competitie genomen.
welke van de twee?quote:Op maandag 12 september 2016 13:20 schreef Edensnator het volgende:
Hoeveel incidenten moeten er plaatsvinden voordat die club eens opgedoekt wordt? Ze hebben een hele waslijst aan incidenten en een paar jaar terug werden ze ook al uit de competitie genomen.
Nee Caland postte het, niet Typisch.quote:Op maandag 12 september 2016 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie dat topic niet.
Verder is het wel weer typisch. En gelijk weer ontkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |